  • 1. Data: 2015-08-07 16:48:53
    Temat: Płatności zbliżeniowe Visa Paywave - bank BPH ( wszystkie w trybie on-line)
    Od: TOMASZEK <t...@f...onet.pl>

    Może komuś się przyda. Dostałem ostatnio nową kartę debetową ( Visa
    Paywave ) w BPH. Wszystkie transakcje zbliżeniowe przechodzą tylko w
    trybie on-line. Poprzednia była taka sama, ale wszystko szło off-line.
    Od znajomego wiem, że z kartami MasterCard w tym banku jest tak samo (
    wydawana mniej więcej w tym samym czasie co moja Visa )
    Oczywiście transakcje pojawiają się niezwłocznie w blokadach karty.
    Taka sobie zmiana ( moim zdaniem na lepsze )

    --
    Tomaszek
    #lubię to: enklawa.net

  • 2. Data: 2015-08-07 16:49:41
    Od: TOMASZEK <t...@f...onet.pl>

    W dniu 2015-08-07 16:48, TOMASZEK pisze:
> [...]
    > Oczywiście transakcje pojawiają się niezwłocznie w blokadach karty.
    > Taka sobie zmiana ( moim zdaniem na lepsze )

    Przepraszam. Poszło nie tu gdzie powinno. Posta nie mogę wycofać :(