  • 1. Data: 2017-01-27 20:06:50
    Temat: miejsce pracy w serwerowni
    Od: birdie <bird@ie>

    Kolega pracuje jako helpdesk w pewnej firmie i jego stanowisko pracy
    upchnięto w pokoju serwerowni, bez dostępu do światła dziennego, gdzie
    nonstop szumią wentylatory sprzętu sieciowego i do tego hałasuje jeszcze
    jakaś dmuchawa. Takie coś jest zgodne z przepisami pracy i BHP?

  • 2. Data: 2017-01-27 20:47:06
    Temat: Re: miejsce pracy w serwerowni
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-01-27 o 20:06, birdie pisze:
> [...]
    > nonstop szumią wentylatory sprzętu sieciowego i do tego hałasuje jeszcze
    > jakaś dmuchawa. Takie coś jest zgodne z przepisami pracy i BHP?

    Jak zmierzy poziom hałasu i poda jego wartość to pogadamy. Natomiast
    dostęp do światła dziennego ZTCP jest wymagany. nie można się ograniczać
    tylko do sztucznego oświetlenia.

    --
    Sonn

  • 3. Data: 2017-01-27 21:43:12
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-01-27 o 20:47, Sonn pisze:
    Natomiast
    > dostęp do światła dziennego ZTCP jest wymagany. nie można się ograniczać
    > tylko do sztucznego oświetlenia.

    A jakieś konkrety?

    PS. A o wku... szefowej nie napisali?

  • 4. Data: 2017-01-27 22:32:02
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-01-27 o 21:43, z pisze:

    > PS. A o wku... szefowej nie napisali?

    Co bredzisz?! Dobrze się czujesz? Nie pij tyle, pomimo tego że piątek

    --
    Sobb

  • 5. Data: 2017-01-27 22:32:59
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 27-01-17 o 21:43, z pisze:

    > A jakieś konkrety?
    Nie mają tam nikogo od BHP?

  • 6. Data: 2017-01-27 22:43:37
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-01-27 o 22:32, Sonn pisze:
    > Co bredzisz?! Dobrze się czujesz? Nie pij tyle, pomimo tego że piątek

    :-)
    Napisz proszę w skrócie bo mam się zatrudnić do pracy w ciemni
    "fotograficznej" (taki zółty półmrok).
    Czy mam dostać jakiś dodatek, specjalne warunki godzinowe czy cuś...
    Bo chyba można w ciemni pracować skro w kopalni można?

    PS. A to wszystko przesz szkodliwe warunki psychiczne ze strony obecnego
    pracodawcy :-)

  • 7. Data: 2017-01-27 23:21:21
    Od: Krzysztof kw1618 z Warszawy <u...@p...3mam.net>

    Dnia Fri, 27 Jan 2017 22:32:59 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Nie mają tam nikogo od BHP?

    zatrudniający ponad 100 pracowników mają obowiązek tworzyć wewnętrzne
    słuzby BHP

    --
    Krzysztof kw1618 [Warszawa - Ursynów]
    https://grupy.3mam.net/

  • 8. Data: 2017-01-28 17:27:48
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2017-01-27 o 22:43, z pisze:

> [...]
    > Czy mam dostać jakiś dodatek, specjalne warunki godzinowe czy cuś...
    > Bo chyba można w ciemni pracować skro w kopalni można?

    Rusz trochę głową. Jeśli charakter pracy wymaga, że światła
    nie może być, to jest to wyjątek i na dodatek jak dobrze pamiętam na
    wyłacznie elektryczne oświetlenie trzeba było mieć zgode jakiegoś
    ministra. Jak nie jest to technicznie uzasadnione, to ma być dostęp do
    światła dziennego. Znajdziesz to w rozporządzeniach wykonawczych do
    Kodeksu Pracy czy ministra infrastruktury
    (tam chyba nawet podane są proporcje okien do reszty, wysokość
    pomieszceń i inne drobiazgi)

  • 9. Data: 2017-01-28 18:39:48
    Od: birdie <bird@ie>

    On 2017-01-27 23:21, Krzysztof kw1618 z Warszawy wrote:

    > zatrudniający ponad 100 pracowników mają obowiązek tworzyć wewnętrzne
    > słuzby BHP

    Firma B w której ma pomieszczenie, liczy sobie powyżej 100 pracowników,
    jednak on pracuje dla firmy A, która świadczy usługi temu podmiotowi i
    ta firma taka duża nie jest.

  • 10. Data: 2017-01-28 20:08:02
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 28 stycznia 2017 18:39:46 UTC+1 użytkownik birdie napisał:

    > Firma B w której ma pomieszczenie, liczy sobie powyżej 100 pracowników,
    > jednak on pracuje dla firmy A, która świadczy usługi temu podmiotowi i
    > ta firma taka duża nie jest.

    Masz dwa wyjścia
    Albo siedz w tej serwerowni i pracuj
    Albo wezwij PIP, I wtedy licz się z tym że pracę stracisz

    Ps
    I kolegi do tego nie mieszaj;)