  • 1. Data: 2017-01-30 11:44:09
    Temat: Pozew w tej samej sprawie z innym powodztwem
    Od: wchpikus <w...@w...wp.pl>

    Witam
    Czy jest możliwość złożenia pozwu w tej samej sprawie ale z innym
    powództwem?
    Z tym samy to nie, to jest jasne, ale jeśli zmieni się roszczenie?

  • 2. Data: 2017-01-30 11:45:42
    Temat: Re: Pozew w tej samej sprawie z innym powodztwem
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-01-30 o 11:44, wchpikus pisze:
    > Witam
    > Czy jest możliwość złożenia pozwu w tej samej sprawie ale z innym
    > powództwem?
    > Z tym samy to nie, to jest jasne, ale jeśli zmieni się roszczenie?

    Skoro inne roszczenie, to już nie będzie pozew w tej samej sprawie.
    No i nie napisałeś co się stało z poprzednim powództwem.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2017-01-30 11:50:46
    Od: wchpikus <w...@w...wp.pl>

    Mialem sprawę, niestety mój adwokat złe sformułowal roszczenie, przez co
    nie otrzymałem tego, o co wnioskowałem.
    Mam wyrok, gdzie sad przyznaje mi racje, ale ze wzgledu na roszczenie
    nie moze zasadzić więcej (obniżenie ceny kontra odszkodowanie za
    poniesione koszty).
    Teraz chce złożyć drugi pozew.

    A czy jest szansa na pociągniecie adwokata do odpowiedzialności za
    nierzetelne sporządzenie pozwu (prawne sformułowanie roszczenia)?

  • 4. Data: 2017-01-30 11:53:29
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-01-30 o 11:50, wchpikus pisze:

> [...]
    > Mam wyrok, gdzie sad przyznaje mi racje, ale ze wzgledu na roszczenie
    > nie moze zasadzić więcej (obniżenie ceny kontra odszkodowanie za

    Możesz pozywać o to, o co nie pozwałeś poprzednim razem.

    > A czy jest szansa na pociągniecie adwokata do odpowiedzialności za
    > nierzetelne sporządzenie pozwu (prawne sformułowanie roszczenia)?

    Jeśli z uwagi na wcześniejsze niepozwanie nie doszło do przedawnienia
    roszczenia, to szkody nie poniosłeś. Co najwyżej możesz się kłócić o
    cenę usługi, bo została wykonana tylko w części.

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2017-01-30 11:56:36
    Od: wchpikus <w...@w...wp.pl>

    W dniu 30.01.2017 o 11:53, Liwiusz pisze:
    > niepozwanie nie doszło do przedawnienia roszczenia, to szkody nie poniosłeś

    Ponioslem szkode, musialem oddac koszty sadowe.
    Wyjasniam:
    sprawa o wade ukryta pojazdu.
    Sad przyznal, ze wada ukryta jest, ale ze wzgledu na roszczenie,
    przyznal bardzo malo (obnizenie kosztow o wadliwe czesci+amortyzacja),
    wiec wyszlo jakies kilkaset zlotych.
    Ze wzgledu na to, ze ubiegalem sie o kwote 10tys, wygralem w
    8%..przeliczajac na kwote zasadzona..
    wiec musze oddac koszty sadowe i jestem w plecy.