  • 11. Data: 2017-01-30 13:51:47
    Temat: Re: miejsce pracy w serwerowni
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "cef" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    W dniu 2017-01-27 o 22:43, z pisze:

    >Rusz trochę głową. Jeśli charakter pracy wymaga, że światła
    >nie może być, to jest to wyjątek i na dodatek jak dobrze pamiętam na
    >wyłacznie elektryczne oświetlenie trzeba było mieć zgode jakiegoś
    >ministra. Jak nie jest to technicznie uzasadnione, to ma być dostęp
    >do światła dziennego.

    A technicznie uzasadniona jest hala bez okien ?
    Moze byc supermarket, moze byc produkcyjna czy magazynowa ... pelno
    teraz takich pracownikow.

    J.

  • 12. Data: 2017-01-30 19:20:06
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2017-01-30 o 13:51, J.F. pisze:
> [...]
    >
    > A technicznie uzasadniona jest hala bez okien ?
    > Moze byc supermarket, moze byc produkcyjna czy magazynowa ... pelno

    Nie jest, ale jak wymagany inspektor klepnie, to jest.

  • 13. Data: 2017-01-31 06:04:41
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 30.01.2017 o 13:51, J.F. pisze:
    > Użytkownik "cef" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > A technicznie uzasadniona jest hala bez okien ?

    Są na ogół świetliki dachowe.

    Shrek

  • 14. Data: 2017-01-31 18:18:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Są na ogół świetliki dachowe.

    Popatrz po paru sklepach czy galeriach.

    Owszem, czasem bywaja swietliki czy boczne szyby ... aby inspektora
    zaspokoic ?

    J.