  • 1. Data: 2017-01-26 14:12:55
    Temat: Re: Blokowanie kart SIM - prawo działajace wstecz
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 26 stycznia 2017 14:07:35 UTC+1 użytkownik obywatel RP napisał:

    > Jeśli ktoś ma taką możliwość, to niech zgłolsi tą ustawę jako niezgodną z
    > obowiązującym prawem.

    Ty masz taką mozliwość

  • 2. Data: 2017-01-26 19:37:37
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "obywatel RP" napisał w wiadomości
    >Ostatnio nasze sejmowe matoły wprowadziły ustawę antyterrorystyczną,
    >która to nakazuje blokowanie niezarejestrowanych kart SIM,
    >niezależnie od tego, czy karta została aktywowana przed wprowadzeniem
    >ustawy, czy po. Jest to ewidentne prawo działające wstecz, mające na
    >celu wyłącznie inwigilację uczciwych obywateli a nie terrorystw.

    Uczciwemu obywatelowi nie przeszkadza :-P
    A niby czemu starzy terrorysci mieliby byc chronieni bardziej niz
    nowi.

    >Jeśli ktoś ma taką możliwość, to niech zgłolsi tą ustawę jako
    >niezgodną z obowiązującym prawem.

    Sam masz taka mozliwosc. Musisz sie tylko przespacerowac do prawnika.

    >I jeszcze do kogo mam się zgłosić po pieniądze jakie zostana mi
    >skradzione w wyniku zablokowania karty SIM, czy mam dochodzić ich
    >zwrotu od operatora karty, czy od rządu?

    Operator bylby chyba wlasciwy ... ale jak ma zwrocic bez rejestracji ?
    :-)

    Choc w sumie ... na okaziciela mozna wyplacic :-)

    J.

  • 3. Data: 2017-01-26 19:54:09
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 26 Jan 2017 20:13:07 +0100, obywatel RP napisał(a):

    > Jest to
    > ewidentne prawo działające wstecz, mające na celu wyłącznie inwigilację
    > uczciwych obywateli a nie terrorystw.
    Tu racja.
    >Terroryzm jest spowodowany wyłącznie
    > sprowadzaniem terrorystów do naszego kraju przez rząd i opłacanie im
    > kieszonkowego (z naszych pieniędzy) większego niż dochody przeciętnej
    > pracującej rodziny.
    A tu dwa kłamstwa pod rząd.

    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 4. Data: 2017-01-26 20:13:07
    Temat: Blokowanie kart SIM - prawo działajace wstecz
    Od: "obywatel RP" <k...@p...onet.pl>

    Witam wszystkich.
[...]
    uczciwych obywateli a nie terrorystw. Terroryzm jest spowodowany wyłącznie

  • 5. Data: 2017-01-26 20:37:33
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-01-26 o 20:13, obywatel RP pisze:

    > I jeszcze do kogo mam się zgłosić po pieniądze jakie zostana mi
    > skradzione w wyniku zablokowania karty SIM, czy mam dochodzić ich zwrotu
    > od operatora karty, czy od rządu?

    Napisz skargę do Strasburgera.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2017-01-27 12:40:15
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 26 Jan 2017 20:37:33 +0100, RadoslawF napisał(a):

    > Napisz skargę do Strasburgera.

    Obywatel RP powinien zwrócić się do DudaPomocy, gdzie ochoczo pomagają
    uciśnionym, a nie do lewackich instytucji, jak jaka targowica.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Z dalszych eksperymentów zrezygnował."
    Mark Twain

  • 7. Data: 2017-01-27 15:30:08
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 26-01-17 o 20:37, RadoslawF pisze:

    > Napisz skargę do Strasburgera.

    Problem w tym, że w niewielu krajach poza Polską tych kart nie
    rejestrowano.

  • 8. Data: 2017-01-28 14:18:45
    Od: LeonKame <k...@l...com>

    W dniu 2017-01-26 o 20:37, RadoslawF pisze:

    > Napisz skargę do Strasburgera.
    >

    > Pozdrawiam

    tylko ze strasburger oleje to cieplym moczem bo chyba tylko w polskim
    burdelu kart nie rejestrowano.

  • 9. Data: 2017-01-28 15:01:10
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    W dniu 2017-01-26 o 19:37, J.F. pisze:

    > Uczciwemu obywatelowi nie przeszkadza :-P

    Przeszkadza.

  • 10. Data: 2017-01-29 14:46:38
    Od: the_foe <t...@c...pl>

> [...]
    >
    > I jeszcze do kogo mam się zgłosić po pieniądze jakie zostana mi
    > skradzione w wyniku zablokowania karty SIM, czy mam dochodzić ich zwrotu

    rejestracja SIM jest szkodlwa dla niektórych działań służb policyjnych
    (np. w MEX po rejestracji drastycznie spadła wykrywalnośc przestępstw
    dzieki podsłuchom - zorganizowana przestępczość praktycznie zupełnie
    zrezygnowała z GSM)
    Mimo tego, taki pzrepis nie jest działaniem prawa wstecz.

    --
    @foe_pl