  • 1. Data: 2005-03-24 12:31:07
    Temat: leki na recepte i dalsza sprzedaz
    Od: SzerszeN <s...@t...pl>

    witam po raz kolejny

    mam pytanie, pozostaly matce w domu specjalistyczne dosc kosztowne
    farmaceutyki, dostepne na recepte, nie sa to leki psychotropowe ani podobne

    pytanie jest takie czy mozna je legalnie sprzedac odzyskujac
    przynajmniej czesc zainwestowanych w nie pieniedzy, ewentualnie czy
    mozna w jakikolwiek legalny oficjalny sposob odzyskac choc czesc kasy?

  • 2. Data: 2005-03-24 16:12:33
    Temat: Re: leki na recepte i dalsza sprzedaz
    Od: "Beniamin" <b...@c...pl>

    > pytanie jest takie czy mozna je legalnie sprzedac odzyskujac przynajmniej
    > czesc zainwestowanych w nie pieniedzy, ewentualnie czy mozna w jakikolwiek
    > legalny oficjalny sposob odzyskac choc czesc kasy?

    Nie, nie można.

    Pozdrawiam,
    Beniamin