  • 1. Data: 2005-03-24 08:07:56
    Temat: Kto za to odpowiada ? ( emerytura nauczycielska )
    Od: "Pawel" <c...@p...onet.pl>

    Jestem nauczycielem , przeszłam na emeryturę po przepracowaniu 20 lat ,
    jako nauczyciel

    ogólnie 30 lat bez względu na wiek. O wyliczenie okresu uprawniającego do
    emerytury zwróciłam się do kadrowej .

    Kadrowa podając mi datę przejścia na emeryturę nie uwzględniła okresów
    chorobowych w związku z tym mój wniosek został odrzucony przez ZUS

    Kto jest odpowiedzialny za pomyłkę ?

    Nadmieniam ze aby przejść na emeryturę musiałam złożyć podanie o rozwiązanie
    umowy o pracę motywując ją przejściem na emeryturę.

    Proszę o pomoc .

    Pzdr

    Krystyna