  • 21. Data: 2013-04-29 11:00:40
    Temat: Re: kurwa nie jest kurwą, bo
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail ...@...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > A to ciekawe. Znaczy że nie chodzi o przestępstwo korupcji tylko o
    > odpowiedź na medialne wypowiedzi i politykę byłej niedobrej ekipy?
    > Polityka pełną gębą. Wybornie. :-)
    >
    > http://www.wykop.pl/link/1491671/tak-biedna-beata-sa
    wicka-byla-prowokow
    > ana-do-przestepstwa-przez-cba-nagranie/

    Ależ oczywiście ze sprawa ma wymiar polityczny.

    I zeby było jasne - ja nie bronie Sawickiej.

    > I kto tu kogo namawia, inicjuje, zmusza?
    > Jak taką k... zostawić w spokoju i nie drążyć tematu.
    > Nie wolno pozwolić żeby tacy ludzie okradali podatników.
    > Przecież funkcjonariusz jest właśnie od tego żeby reagować. Zebrać
    > dowód nawet posługując się prowokacją żeby być skutecznym i k...
    > posadzić. Inaczej można by go posądzić o przymykanie oka, brak
    > profesjonalizmu, nie dopełnienie obowiązków.
    > Tak wiem... trzeba było posłać starego, grubego, łysego pumpernikla
    > żeby nie dawać pretekstu do łatwego tłumaczenia się uwiedzeniem. :-)
    > Chociaż Animka twierdzi że żaden z niego amant ;-)

    Widać że umyka ci klu.
    Cała dyskusja toczy sie o to czy, to Sawicka namawiała i wtedy zajeły się
    nią służby (co byłoby ok) czy tez to służby szukały jelenia i namawiały i
    trafiły na Sawicką.

    P.S. Możemy podyskutować o tym, czy służby mogą prowokować dla sprawdzania
    obywateli. Na razie nie mogą. Być może powinny.
    Uwazacie ze powinny móc?
    Jak wysoko? Rząd? Władza ustawodawcza? Wszystkich?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jak dostać się zdalnie na komputer podłączony do sieci Windows ?

  • 22. Data: 2013-04-29 11:13:10
    Od: zgred <z...@n...com>

    W dniu 2013-04-29 08:00, Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail a...@t...wp.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Ktoś go wybrał. To nie byłan agroda z klucza.

    JEGO nikt nie wybierał. To właśnie nagroda z klucza (partyjnego). Dostał
    się do sejmu, bo część wyborców (na szczęście) nie uwierzyła w
    obiecanki-cyckanki Tuska i zagłosowała (niestety) na PiS.
    Wybranie agenta Tomka i paru innych "artystów", bohaterów Big Brothera,
    mistrzów ringu, czy mnogodajek, to wynik ordynacji proporcjonalnej.

    Motłoch myśli tak: nie mam żadnego zdania nt. tego Millera, ale parę
    linijek niżej jest ta całkiem ładna Piekarska, albo ta Jola Rutowicz
    (czy podstawcie sobie dowolną inną parę nazwisk), to dam tutaj krzyżyk.

    Jeśli teraz b. agent T.Kaczmarek, b. szef CBA M.Kamiński i b. min.spraw.
    Z.Ziobro nie pójdą do pierdla zamiast Sawickiej i Wądołowskiego, to
    polski "wymiar" "sprawiedliwości" jest do dupy i należy go hurtem
    rozwiązać.

    Mamy prostą i jasną sytuację - z jednej strony skurwiona posełka i
    skurwiony burmistrz, którzy wzięli łapówkę, a z drugiej funkcjonariusze
    i minister, którzy tego dowiedli i pokazali. Jeśli coś jest nie-tak, to
    albo jedni, albo drudzy są winni. Nie może być tak, że "nie ma winnego",
    bo wszyscy zaangażowani są wskazani i wszystko jest udokumentowane.

    Najwyraźniej będzie tak, że co jedna władza skaże, to druga
    uniewinni/ułaskawi.
    Obok sędziego Tuleyi stanął teraz sędzia Rysiński.
    Proponuję tez przyglądać się ułaskawieniom prezydenta. Każdego.

    Skoro sąd stwierdził, że CBA+MinSpr. działali nielegalnie - to jakaś
    konsekwencja chyba powinna być? Ale ja się nie znam. Ja, to truskawki
    cukrem, a złodzieja z buta w ryja, a jak już leży - to rękę na kant
    schodka i z naskoku.

    A co do "istnienia przesłanek", to moim skromnym zdaniem przesłanki
    korupcji istnieją wobec każdego posła, (v)ministra, samorządowca.
    Praktyka, historia i fakty tego dowodzą. To oni powinni dowodzić, że nie
    biorą łapówek.

    --
    Tnx. Zgred.

  • 23. Data: 2013-04-29 11:22:37
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2013-04-29 11:00, Budzik pisze:

    > P.S. Możemy podyskutować o tym, czy służby mogą prowokować dla sprawdzania
    > obywateli. Na razie nie mogą. Być może powinny.
    > Uwazacie ze powinny móc?
    > Jak wysoko? Rząd? Władza ustawodawcza? Wszystkich?

    Tak, uważam, że służby powinny móc prowokować.
    Pytanie raczej powinno być postawione "jak daleko od góry w dół".
    Wszędzie tam, gdzie ktoś zarządza nie-swoimi pieniędzmi, powinna być
    dopuszczalna prowokacja. Nawet w sołectwie.

    A jeśli ktoś zarządza swoim pieniędzmi - to wara komukolwiek od tego.
    Jeśli np. pan X ma fabrykę i pewnego dnia postanawia rozjechać ją
    buldożerami i zrobić tam park - to rozmaitym związkom i samorządom -
    wara od tego.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 24. Data: 2013-04-29 19:00:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail z...@n...com napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

> [...]
    > Wybranie agenta Tomka i paru innych "artystów", bohaterów Big
    > Brothera, mistrzów ringu, czy mnogodajek, to wynik ordynacji

    Wybral, bo głosował na jego liste.

> [...]
    > linijek niżej jest ta całkiem ładna Piekarska, albo ta Jola Rutowicz
    > (czy podstawcie sobie dowolną inną parę nazwisk), to dam tutaj

    To nadal jest wybór z klucza.
    A że ludzie nie rozumieją?
    To może nie wszyscy powinni móc głosować?

> [...]
    > jest nie-tak, to albo jedni, albo drudzy są winni. Nie może być tak,
    > że "nie ma winnego", bo wszyscy zaangażowani są wskazani i wszystko

    Prawnie - jak widac - może tak być.
    Moralnie - wiadomo, ze wszyscy są winni.
    Wina Sawickiej byłaby duzo wieksza gdyby nie to, ze powódkami Kamińskiego
    nie była walka z korupcją tylko zblizające się wybory.
    A to sprawia, że wszyscy sa siebie warci.

> [...]
    > konsekwencja chyba powinna być? Ale ja się nie znam. Ja, to truskawki
    > cukrem, a złodzieja z buta w ryja, a jak już leży - to rękę na kant

    Dokładnie tak powinno być.

> [...]
    > korupcji istnieją wobec każdego posła, (v)ministra, samorządowca.
    > Praktyka, historia i fakty tego dowodzą. To oni powinni dowodzić, że

    Ale ty mówisz o potocznym rozumieniu okreslenia "istnienie przesłanek" a
    nie prawnicze rozumienie.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Argumentowi "Bo nie!" przeciwstawiam

  • 25. Data: 2013-04-29 19:00:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail m...@n...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

> [...]
    > Wszędzie tam, gdzie ktoś zarządza nie-swoimi pieniędzmi, powinna być
    > dopuszczalna prowokacja. Nawet w sołectwie.

    Nie widzę jakiś ogromnych zagrożeń takiej sytuacji więc pewnie bym się
    zgodził.
    Teraz trzea tylko takie prawo ustanowić.

> [...]
    > Jeśli np. pan X ma fabrykę i pewnego dnia postanawia rozjechać ją
    > buldożerami i zrobić tam park - to rozmaitym związkom i samorządom -

    A jak wcześniej dostal jakaś dotację na tę fabrykę to już zarządza swoimi
    pieniedzmi czy nie?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nie pożądaj żony bliźniego swego nadaremnie"

  • 26. Data: 2013-04-29 19:09:20
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 28 Apr 2013, SQLwiel wrote:

    > Wniosek: Nie jesteśmy w państwie prawa. CBDO :)
    > Tak właśnie uważam.

    Cóż. Wypada się zgodzić.
    Dowodzą tego np. przepisy dotyczące immunitetu: skoro trzeba się
    obawiać, że regulacje dotyczące każdego "zwykłego" obywatela
    zostaną użyte wbrew celom danych przepisów, to znaczy że prawo
    działa źle, z wnioskiem jak wyżej.
    Znaczy bowiem, że każdy "zwykły" obywatel może zostać potraktowany
    dokładnie w taki sposób, że prawo nie zapewnia stosownych "blokad".

    pzdr, Gotfryd

  • 27. Data: 2013-04-29 19:53:23
    Od: m <m...@g...com>

    On 04/29/2013 07:09 PM, Gotfryd Smolik news wrote:

> [...]
    > obawiać, że regulacje dotyczące każdego "zwykłego" obywatela
    > zostaną użyte wbrew celom danych przepisów, to znaczy że prawo

    A znasz takie prawo które nie może być nadużyte?

    Jak wygląda "dobre prawo" o ruchu drogowym, które nie pozwoliłoby
    nadużyć go i np. wpłynąć na wynik głosowania?

    p. m.

  • 28. Data: 2013-04-29 23:34:14
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Budzik wrote:
    > Osobnik posiadający mail ...@...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    > następuje:

    > W tej sytuacji to nie są owoce zatrutego drzewa - to są drzewa z
    > zatrutego drzewa.
    >
    > Owoc zatrutego drzewa o byłby wtedy gdyby ona wzięła tę kasę a ktoś
    > np. brz zgody organów dowiedziałby się o tym z nielegalnego podsłuchu.
    >
    > Natomiast ona tę łapówkę wzięła bo oni ponoć ją do tego namówili.

    najdurniejsze jest że Pan K zapomniał zatwierdzić operacji wręczenia kasy
    więc panowie agenci tak sobei dali jej jakieś pieniądze... Ona uznała ze to
    honorarium za pomoc prawną :)

  • 29. Data: 2013-04-29 23:37:46
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Maruda wrote:

> [...]
    > Wszędzie tam, gdzie ktoś zarządza nie-swoimi pieniędzmi, powinna być
    > dopuszczalna prowokacja. Nawet w sołectwie.

    ale do jakiego stopnia...

    czy dopuszczalne jest nawiązanie bliskiej relacji osobistej ze sprawdzaną
    osobą i wtedy namówienie jej na czyn przestępczy?

    Wiadomo że osobie bliskiej jest łatwiej ulec niż komuś obcemu czyu
    znajomemu.

  • 30. Data: 2013-04-30 00:10:41
    Od: WM <c...@p...onet.pl>

    On Monday, April 29, 2013 11:37:46 PM UTC+2, Marek Dyjor wrote:
    > Maruda wrote:

    > czy dopuszczalne jest nawiązanie bliskiej relacji osobistej ze sprawdzaną
    >
    > osobą i wtedy namówienie jej na czyn przestępczy?

    Nalezy odroznic potencjalna podatnosc na demoralizacje, od rzeczywistej
    demoralizacji.
    Ktos moze byc podatny, ale mimo to cale zycie byc uczciwym,
    bo mial szczescie i nikt na nim nie probowal manipulacji.