  • 11. Data: 2013-04-28 14:17:52
    Temat: Re: kurwa nie jest kurwą, bo
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2013-04-27 13:00, Budzik pisze:
    > A cała sprawa całkiem nieźle się skonczyła.
    > P. Sawicka i p. burmistrz wąłd... spaleni. Pan Kamiński spalony.
    > Mam wrażenie, że to sytuacja win win :)
    > Nawiązując do tematu - o kilku kurwach wiemy kim są. Trzeba tylko pamiętać.
    A co nam da tam pamięć, jeśli w następnych wyborach p. Sawicka może
    trafić do parlamentu. Wszystko zależy od tego na jakim miejscu listy
    wyborczej wyląduje, a nie czy ktoś na nią będzie głosował.

    Maciek

  • 12. Data: 2013-04-28 16:03:28
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-04-28 13:22, z pisze:

    > Dziwię się że inteligentnemu człowiekowi obeznanemu z prawem nie sprawia
    > dyskomfortu taki wyrok.
    > Jeśli teraz automatycznie ten podstępny agent uwodzący niewinną k... nie
    > dostanie wyroku za nadużycie i przekroczenie uprawnień (lub jego
    > przełożeni) to tym większy dyskomfort.
    > Tak nie może być w państwie prawa.

    Ten podstępny agent został nagrodzony dodatkowo posłowaniem. Jest posłem.
    Bosze, co ta głupia widziała w tej kreaturze. Nic a nic nie ma w sobie z
    jakiegoś "Romeo".

    --
    animka

  • 13. Data: 2013-04-28 20:11:33
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2013-04-28 16:03, animka pisze:
    > Ten podstępny agent został nagrodzony dodatkowo posłowaniem. Jest posłem.
    > Bosze, co ta głupia widziała w tej kreaturze. Nic a nic nie ma w sobie z
    > jakiegoś "Romeo".
    A Ty widziałaś kiedyś Sawicką? Słyszałaś jej yntelygentne wypowiedzi? No
    to po co te głupie pytania? :->

    Maciek

  • 14. Data: 2013-04-28 20:14:15
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-04-28 13:48, Andrzej Lawa pisze:
    > Wiesz, jest pewna różnica pomiędzy popełnieniem czynu zabronionego z
    > własnej inicjatywy, a sytuacją kiedy ktoś jest do tego czynu de facto
    > zmuszony - czy to poprzez bezpośrednią groźbę fizyczną, czy też poprzez
    > psychologiczne manipulacje.

    Może wiesz coś więcej bo ja wiem tyle że k... kasę wzięła.
    W jaki sposób ją zmuszano, jak wpływano na psychikę, jak manipulowano?
    Skoro prokuratura nie dopatrzyła się niczego nagannego.
    Powtarzam polska prokuratura pod nadzorem tego już dobrego ministra.
    Teraz oczywiście nie wolno ujawniać dowodów i pozamiatane.
    Ale smród został.

    Nie wiem czy na tej grupie ale utkwiła mi w głowie dyskusja że Polska to
    nie USA. Tu nie ma ławy przysięgłych ani "owocy zatrutego drzewa"
    A tu proszę. Jak trzeba to z konstytucji można wysnuć co potrzeba.
    Nie razi Cię aż taka dowolność interpretacji?
    Przecież biorąc pod uwagę funkcje i szkodliwość społeczną czynu można
    wysnuć odwrotny wyrok.
    A może takie zachowanie w sumie szkodliwe nie jest? "Ja kradnę ty
    kradniesz, my kradniemy..."

    Nie śledziłem dokładnie ale słowa które ta k... wypowiedziała w
    oczywisty sposób wskazywały że jest k... do kwadratu. Żaden Romeo na
    niej nie leżał ani nikt jej pistoletu do głowy nie przykładał.
    Poryczało się biedactwo, zrobiło ładne oczy, POprawność feministyczna
    zadziałała i już.
    Jak Oleksy właśnie powiedział: "Moralnie naganne dzisiaj nic nie znaczy"
    (nie żebym był jego fanem)
    A ku... w następnych wyborach znajdzie się na liście wyborczej.
    Chcesz się założyć.
    Trzeba było uniewinnić bez żadnych komentarzy anie takie pier...

  • 15. Data: 2013-04-28 23:47:55
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-04-28 20:11, Maciek pisze:
    > A Ty widziałaś kiedyś Sawicką? Słyszałaś jej yntelygentne wypowiedzi? No
    > to po co te głupie pytania? :->

    Widziałam, słyszałam i się pośmiałam. Prosta głupia baba, ale chyba aż
    taka głupia nie powinna być, żeby lecieć na perły i kwiaty za nasze
    państwowe pieniądze od cwaniaka. A on buzię ma jak kubeł, ale ona mówiła
    jaki to on piękny i przystojny :D

    --
    animka

  • 16. Data: 2013-04-29 07:00:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail ...@...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > Dziwię się że inteligentnemu człowiekowi obeznanemu z prawem nie
    > sprawia dyskomfortu taki wyrok.

    Sprawia. Ale mogłoby być gorzej.

    > Jeśli teraz automatycznie ten podstępny agent uwodzący niewinną k...
    > nie dostanie wyroku za nadużycie i przekroczenie uprawnień (lub jego
    > przełożeni) to tym większy dyskomfort.
    > Tak nie może być w państwie prawa.

    A to jest zupełnie inna historia.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Bądź odważny. A jeżeli nie jesteś, udawaj, ze jesteś.

  • 19. Data: 2013-04-29 08:00:34
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail ...@...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > "owocy zatrutego drzewa"

    W tej sytuacji to nie są owoce zatrutego drzewa - to są drzewa z zatrutego
    drzewa.

    Owoc zatrutego drzewa o byłby wtedy gdyby ona wzięła tę kasę a ktoś np. brz
    zgody organów dowiedziałby się o tym z nielegalnego podsłuchu.

    Natomiast ona tę łapówkę wzięła bo oni ponoć ją do tego namówili.

    I sąd uznał, że to juz przesada.

    Sprawa miałaby zupełnie inny wymiar gdyby nie osoba p. Kamińskiego.
    Sprawa miałaby zupełnie inny wymiar gdyby nie konferencja prasowa
    pokazująca wspomnianą sytuację.

    I zupelnie nie zmienia to faktu, ze . S. to zwykła kurwa która mam
    nadzieję, nigdy do grubej kasy na górze nie wróci. To samo pan W.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Argumentowi "Bo nie!" przeciwstawiam

  • 18. Data: 2013-04-29 08:00:34
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail a...@t...wp.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Ten podstępny agent został nagrodzony dodatkowo posłowaniem. Jest posłem.

    Ktoś go wybrał. To nie byłan agroda z klucza.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Ze wszystkich rzeczy wiecznych - miłośc jest tą, która trwa najkrócej."

  • 17. Data: 2013-04-29 08:00:34
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail m...@n...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > A co nam da tam pamięć, jeśli w następnych wyborach p. Sawicka może
    > trafić do parlamentu. Wszystko zależy od tego na jakim miejscu listy
    > wyborczej wyląduje, a nie czy ktoś na nią będzie głosował.

    Poważnie? Czyli zagłosowałbyś na listę z jej nazwiskiem?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Ludzie nie mają problemów, tylko sobie sami je stwarzają"

  • 20. Data: 2013-04-29 09:38:59
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-04-29 08:00, Budzik pisze:
    > Sprawa miałaby zupełnie inny wymiar gdyby nie osoba p. Kamińskiego.
    > Sprawa miałaby zupełnie inny wymiar gdyby nie konferencja prasowa
    > pokazująca wspomnianą sytuację.

    A to ciekawe. Znaczy że nie chodzi o przestępstwo korupcji tylko o
    odpowiedź na medialne wypowiedzi i politykę byłej niedobrej ekipy?
    Polityka pełną gębą. Wybornie. :-)

    http://www.wykop.pl/link/1491671/tak-biedna-beata-sa
    wicka-byla-prowokowana-do-przestepstwa-przez-cba-nag
    ranie/

    I kto tu kogo namawia, inicjuje, zmusza?
    Jak taką k... zostawić w spokoju i nie drążyć tematu.
    Nie wolno pozwolić żeby tacy ludzie okradali podatników.
    Przecież funkcjonariusz jest właśnie od tego żeby reagować. Zebrać dowód
    nawet posługując się prowokacją żeby być skutecznym i k... posadzić.
    Inaczej można by go posądzić o przymykanie oka, brak profesjonalizmu,
    nie dopełnienie obowiązków.
    Tak wiem... trzeba było posłać starego, grubego, łysego pumpernikla żeby
    nie dawać pretekstu do łatwego tłumaczenia się uwiedzeniem. :-)
    Chociaż Animka twierdzi że żaden z niego amant ;-)