  • 1. Data: 2007-11-08 18:20:39
    Temat: Re: kupiłem okna :((
    Od: <s...@a...pl>

    > (...) oderwałem taśmy którymi okno było
    > oklejone. Okazało się, że one może maiły być białe,m ale nie są. Są
    > szarawe, wyglądają jakby były brudne.Część okna przy podłodze jest
    > wypełniona białą płytą: i ta płyta jest biała, wyraxnie się odcina od
    > ościeznicy i ramy okna.
    > Moja pięcioletnia wanna akrylowa jest przy tych oknach biała jak śnieg.
    > Oglądnąłem okna w pracy, swojwe sprzed lat, i te, tóre mają być białe są
    > białe. Moje jak mówiłem wyglądają jak brudne. Dałem 2000 zł za okno

    Białe nie rowna się białe. Są rózne odcienie bieli. I byc może masz wszystko
    właśnie w róznych odcieniach: stare okna, nowe okna, wannę akrylową. Ale
    wszystko jest mimo to białe.... No chyba ze zaznaczyłeś, że to zamówione
    okno ma mieć biel nr ... wg wzornika np. RAL.

  • 2. Data: 2007-11-08 18:39:04
    Temat: kupiłem okna :((
    Od: Marek <m...@N...gazeta.pl>

    W podobno dobrej firmie.
    Maiły być przeciwsłoneczne szyby (i są:to jedyna zaleta) białe malowane
    okucia (nie ma białych okuć:są "srebrne") i przede wszystkim: okna miały
    być białe: to wszystko jest w umowie.

    Po podpisaniu protokołu odbioru (co według umowy oznacza odbiór prac bez
    zastrzeżeń) i wyschnięciu pianki oderwałem taśmy którymi okno było
[...]

    balkonowe z PCW. Mam szansę na reklamację ? Czyję się zrobiony w bambuko:
    zainwestowałem duże pieniądze w generalny remont mieszkana, a nowe okno
    jest, jakie jest.

    --
    Marek

  • 3. Data: 2007-11-08 20:06:08
    Od: "MT" <s...@d...pl>

    pewnie ta biel jest taka sama jak to malowane na bialo srebro.

  • 4. Data: 2007-11-08 20:37:23
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Po podpisaniu protokołu odbioru (co według umowy oznacza odbiór prac bez
    > zastrzeżeń) i wyschnięciu pianki oderwałem taśmy którymi okno było

    to co za matol podpisal skoro nie widzial co zostalo zainstalowane ? No jak
    ukryte pod folia lub pianka to nie widac co jest wiec niech sobie
    podpisujacy sam ma do siebie pretensje

    Po to sa umowy zeby wszystko bylo doprecyzowane np. konkretny kolo rbialego.

    Wez pod uwage papier. Mozesz kupic 10 roznych bialych kartek z ktorych kazda
    ma inny bialy

    Icek

  • 5. Data: 2007-11-08 20:54:16
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Thu, 8 Nov 2007 19:39:04 +0100, Marek napisał(a):

> [...]
    > szarawe, wyglądają jakby były brudne.Część okna przy podłodze jest
    > wypełniona białą płytą: i ta płyta jest biała, wyraxnie się odcina od

    Krótkie pytanie - po jakim czasie odkleiłeś folie?

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 6. Data: 2007-11-08 21:08:10
    Od: <s...@a...pl>

    http://www.oknonet.pl/img/newsy/itb/_big/020403_04.j
    pg
    Oceniasz, a skąd wiesz jakie wielkości węgarki były? Jesli miało po jakieś
    10cm to nie ma mocnych, musisz albo zbijać je (jak mozesz zmienić wyglad
    zewnętrzny, albo dopasować sie do wyglądu zewnętrznego i zrobić okno szersze
    o około 6-8cm od zewnętrznych wymiarów (tak, by nie schować ram - a wścorku
    odleglość od ściany wyjdzie po 5-6cm na stronę). A w środku pozostaje
    obrobić. Czasami różnice wymiarów zewnętrznych wewnętrznych siegają 25cm
    przy starym budownictwie.

    > Przedstawiciel porducenta tak pomierył :(. Nie sprawdzałem go, bo
    > wychodziłem z założenia, że to on się zna, a nie ja. Te 5 cm z lewej i
    > prawej strony to jest niestety dużo. Jak sam zmierzyłem to okno, i i
    > okazłąo się, że jest ono o 10 cm węższe od otworu montazowego, to było za
    > późno na zmianę (okno w produkcji).

    Widziałem wiele okien tak wstawionych, że węgarki na szybę zachodziły - bo
    ktoś dopasowywał do wym. wewnętrznych. Jesli ściana jest równa, to lepiej
    wygladałoby zastosowane poszerzenie ram (są zazwyczaj 2-5cm). Wygląda to
    estetyczniej, tak jakby ramy były nieco szersze.

  • 7. Data: 2007-11-08 21:13:01
    Od: Marek <m...@N...gazeta.pl>

  • 8. Data: 2007-11-08 21:26:52
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Marek w <news:fgvu3u$s94$1@inews.gazeta.pl>:

> [...]

    może inwestor miał w głębokim poszanowaniu zatwierdzony projekt i mniejsze

    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 9. Data: 2007-11-08 21:42:57
    Od: Marek <m...@N...gazeta.pl>

    8 Nov 2007 21:26:52 GMT, na pl.soc.prawo, 'Tom N' napisał(a):

> [...]

    prawej strony to jest niestety dużo. Jak sam zmierzyłem to okno, i i
    okazłąo się, że jest ono o 10 cm węższe od otworu montazowego, to było za

    PS. Te 10 cm to było pod szpaletą. Facet potem się mi przyznał, że zmierzył
    szpaletę i dodal po 2 cm. Mimo, że przed pomiarem odkułem część szpalety,
    by było widać co jest pod spodem. I było widać, ile jest miejsca.
    --
    Marek

  • 10. Data: 2007-11-08 21:48:48
    Od: KsZZysiek <kszysiek@__tlen.pl>