  • 1. Data: 2007-11-08 16:10:04
    Temat: zasiłek rehabilitacyjny
    Od: "MrMO" <m...@o...pl>

    Witam,
    w dniu dzisiejszym otrzymałam od pracodawcy wniosek o przyznanie świadczenia
    rehabilitacyjnego. Mam oddać jutro wypełniony wraz z kserokopią karty ciąży.

    Mam w związku z tym dwa pytania:
    1. czy pracodawca może żądać ksera karty ciąży (są tam wyniki badań i inne
    informacje, które nie są pracodawcy do niczego potrzebne)?
    2. Czy pracodawca nie powinien przekazać wniosku z jakimś określonym
    przepisami wyprzedzeniem?

    Jeśli ktoś zna odpowiedź na te pytania do z góry dzięki.

  • 2. Data: 2007-11-08 22:07:49
    Temat: Re: zasiłek rehabilitacyjny
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    MrMO pisze:
    > 1. czy pracodawca może żądać ksera karty ciąży (są tam wyniki badań i inne
    > informacje, które nie są pracodawcy do niczego potrzebne)?

    pracodawcy pewnie nie, ale jak myślisz, do kogo trafia wniosek?

    KG