  • 21. Data: 2007-11-09 11:22:08
    Temat: Re: kupiłem okna :((
    Od: "e-kran" <e...@o...pl>

    > W podobno dobrej firmie.
    > Maiły być przeciwsłoneczne szyby (i są:to jedyna zaleta) białe malowane
    > okucia (nie ma białych okuć:są "srebrne") i przede wszystkim: okna miały
    > być białe: to wszystko jest w umowie.

    Miałeś pierwsze ostrzeżenie kiedy "fachowcy" źle pomierzyli otwór. Chyba to Ty
    na grupie budowlanej wałkowałeś temat ale jak widzę skończyło się na paskach
    styropianu (pierwszy raz słyszę o takim sposobie montażu). Ja na woim miejscu
    bym nie przyjął do wiadomości, że winę za błędny pomiar otworu ponoszę ja jako
    właściciel. Dobra i uczciwa firma mierzy w ten sposób: w protokół pomiaru jest
    wpisywany wymiar otworu, zleceniodawca tylko to podpisuje, a potem okna mają
    odjęte z wymiaru po 2 cm z każdej strony "na piankę" i na tej podstawie
    ostateczna wycena. Jako laik w momencie pomiaru widzisz tylko otwór i "lata"
    Ci, czy ze względów technologicznych trzeba odjąć 2 czy 5 cm.

    I po tym pierwszym ostrzeżeniu nie zadałeś sobie trudu aby odkleić kawałek
    taśmy z już zamontowanego okna? Firma jest dziadowska, ale sam też jesteś
    sobie winien przez brak zdecydowania i brak nadzoru. Kiedy się zorientowałeś,
    że wymiar okna będzie za mały, trzeba im było po postawić ultimatum.

    A "biel" jest rzeczą względną. Wiele białych okien które widzę są mniej białe
    niż kartka papieru.

    Pozdrawiam
    e-kran

  • 22. Data: 2007-11-09 14:36:48
    Od: janist <j...@o...pl>

    Tylko wiesz, jak podpisales i zaplaciles a nie jetses zadowolony to Ty
    masz problem. Nawet jesli jestes "na prawie" to i tak klopot.

    Ja tez mialem problemy z oknani ale nie zaplacilem a oni nie chcieli
    protokolu odbiory.
    Powiedzielem, że zaplace jak usuna usterki (drobiazgi w porownaniu z tym
    co Ty masz).
    Oni, że jak nie zaplace to przyjda zdemontować okna.
    Ja, ze nie ma sprawy tylko niech nie zapomna przyniesc wyroku.

    No i przyszli... i ponaprawiali.:))

    janist