    From: "Icek" <i...@d...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: kupiłem okna :((
    Date: Thu, 8 Nov 2007 21:37:23 +0100

    > Po podpisaniu protokołu odbioru (co według umowy oznacza odbiór prac bez
    > zastrzeżeń) i wyschnięciu pianki oderwałem taśmy którymi okno było

    to co za matol podpisal skoro nie widzial co zostalo zainstalowane ? No jak
    ukryte pod folia lub pianka to nie widac co jest wiec niech sobie
    podpisujacy sam ma do siebie pretensje

    Po to sa umowy zeby wszystko bylo doprecyzowane np. konkretny kolo rbialego.

    Wez pod uwage papier. Mozesz kupic 10 roznych bialych kartek z ktorych kazda
    ma inny bialy

    Icek