    From: Marek <m...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: kupiłem okna :((
    Date: Thu, 8 Nov 2007 19:39:04 +0100

    W podobno dobrej firmie.
    Maiły być przeciwsłoneczne szyby (i są:to jedyna zaleta) białe malowane
    okucia (nie ma białych okuć:są "srebrne") i przede wszystkim: okna miały
    być białe: to wszystko jest w umowie.

    Po podpisaniu protokołu odbioru (co według umowy oznacza odbiór prac bez
    zastrzeżeń) i wyschnięciu pianki oderwałem taśmy którymi okno było
    oklejone. Okazało się, że one może maiły być białe,m ale nie są. Są
    szarawe, wyglądają jakby były brudne.Część okna przy podłodze jest
    wypełniona białą płytą: i ta płyta jest biała, wyraxnie się odcina od
    ościeznicy i ramy okna.

    Moja pięcioletnia wanna akrylowa jest przy tych oknach biała jak śnieg.

    Oglądnąłem okna w pracy, swojwe sprzed lat, i te, tóre mają być białe są
    białe. Moje jak mówiłem wyglądają jak brudne. Dałem 2000 zł za okno
    balkonowe z PCW. Mam szansę na reklamację ? Czyję się zrobiony w bambuko:
    zainwestowałem duże pieniądze w generalny remont mieszkana, a nowe okno
    jest, jakie jest.

    --
    Marek