  • 361. Data: 2012-08-17 23:29:24
    Temat: Re: kto wtrynil policji winzgroze?!
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    Użytkownik "Dominik & Co" <napisał w wiadomości

    > Kłamiesz. Na Windows jest mnóstwo softu, są więc też niesamowite gnioty.

    Ależ właśnie Audacity jest niesamowitym gniotem. Największym ze wszystkich.
    To Ci próbuję wytłumaczyć.
    Znasz większy? Podaj. Chyba jakaś totalna amtorka.

  • 362. Data: 2012-08-18 00:06:35
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 17.08.2012 23:29, Ajgor pisze:
    > Użytkownik "Dominik & Co" <napisał w wiadomości

    > Ależ właśnie Audacity jest niesamowitym gniotem. Największym ze wszystkich.

    Bo?

    > To Ci próbuję wytłumaczyć.
    > Znasz większy? Podaj. Chyba jakaś totalna amtorka.

    Windows Recorder ;->

    Swoją drogą... jaki idiota upiera się przy obsłudze nietypowych i ponoć
    profesjonalnych urządzeń muzycznych oraz jakichś zaawansowanych metodach
    obróbki dźwięku w wątku dotyczącym komputerów dla urzędników
    państwowych, hmm?

  • 363. Data: 2012-08-18 00:12:52
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 17.08.2012 11:20, Ajgor pisze:

    > Ano wlasnie. Typowe myslenie linuksowca.

    ??

    > Dzieki za potwirdzenie myslenia linuksowymi kategoriami.
    > "Hulajnoga jest najlepsza"
    > "Ale byle jaki samochod jest wygodniejszy od hulajnogi"
    > "Ale mi hulajnoga wystarczy, wiec jest najlepsza"
    >
    > Tak wyglada myslenie linuksowe.

    Ty masz windowsa w mózgu (ze stadem robali i innych wirusów) skoro
    wskazanie, że nieostrożnie obchodzisz się z kwantyfikatorami
    potraktowałeś jako twierdzenie, że Audacity jest najlepszym programem
    zawsze, bezwzględnie z profesjonalnymi zastosowaniami muzycznymi włącznie.

    [ciach]

    > mialem linuksa. Dlugo. I wywalilem. I juz do niego nie wroce. Ze wszystkich
    > lat przy komputerze - te z linuksem byly najgorsze. To byla meka. Mialem
    > wrazenie, jak bym chodzil po kolana w smole. Do dzis sie zastanawiam, po co
    > mi to bylo. Tylko czas stracilem.

    A co _konkretnie_ powodowało to wrażenie?

    > Chociaz przyznam sie, ze od jakiegos czasu stwierdzilem, ze wlasciwie nic mi
    > sie nie chce, wiec raczej nic konkretnego nie robie.

    Ach, może o to właśnie chodzi...

  • 364. Data: 2012-08-18 17:10:12
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości

    > Ty masz windowsa w mózgu

    Ależ bardzo się mylisz. Nie lubię windowsa. Wkurza mnie to, że jest
    nadopiekuńczy, że wiele rzeczy robi nie pytając mnie o zdanie,
    że ma coś tak kretyńskiego, jak rejestr systemowy, że przy każdym nowo
    uruchomionym programie wywala mi na ekran splash screena i zasłania coś, co
    akurat robiłem, i wiele innych rzeczy. Wiesz, jaki system chciał bym mieć na
    pececie?
    Amigowy Workbench. Ze wszystkich systemów ten był najlepszy. Idealnie
    stabilny, i miałem nad nim całkowitą kontrolę.
    Ale sie nie da. Po prostu linuksa uważam za jeszcze gorszy.

    > A co _konkretnie_ powodowało to wrażenie?

    Ciągłe konflikty w wersjach bibliotek, ograniczenia w orpogramowaniu, ciągłe
    braki różnych potrzebnych funkcji itp.

    > Ach, może o to właśnie chodzi...

    Być może :) Jako emeryt nie mam takiej potrzeby, żeby mi się coś chciało :)
    A zwłaszcza nie jestem policjantem, więc prawdę mówiąc wisi mi, co Policja
    ma na komputerach.
    Znając polskie realia, cokolwiek by mieli, i tak będzie drogo, bo jakiś
    cwaniaczek wyczuje okazję do wyciągnięcia
    kasy z mojej kieszeni (i z Twojej też). A jak przyjdę na posterunek zgłosić
    kradzież samochodu, to i tak będzie mnie gliniarz
    traktował jak intruza, który mu tylko głowę głupotami zawraca. Bo co takiego
    policjanta (z windowsem, czy z linuksem - bez znaczenia - obchodzi, że komuś
    samochód ukradli). A jak tylko się odwrócę, zaraz moje zgłoszenie wrzuci do
    szuflady z napisem "sprawy nie rozwiązane" i ją zamknie.

  • 365. Data: 2012-08-18 17:18:59
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    wiadomości news:502ec06b$1@news.home.net.pl...

    > Bo?

    Eh... Na prawdę mam wymieniać? Do rana by mi zajęło. Na przykład nie ma
    funkcji "PunchIn/PunchOut", nie ma Warpa,
    nie ma obsługi ścieżek Midi z pianorollem (podstawa nawet w najprostszych
    programach), chyba w ogóle nie ma obsługi czegoś takiego, jak MIDI, nie
    obsługuje wtyczek VST/VSTi (w dzisiejszym nagrywaniu i obróbce dźwięku te
    wtyczki są jak paliwo dla samochodu. Są po prostu wszędzie. I wiele jest za
    darmo. Dosłownie setki), nie znalazłem możliwości nagrywania
    wielościeżkowego, czyli mozliwości nagrania kilku ścieżek z różnych źródeł
    jednocześnie. Itd itd itd itd........ KAŻDY nawet przeciętny program do
    nagrywania, czy obróbki dźwięku ma te rzeczy.

    > Windows Recorder ;->

    Hehehe...

> [...]
    > obróbki dźwięku w wątku dotyczącym komputerów dla urzędników państwowych,

    Tu masz całkowitą rację. Trochę się zapędziliśmy z tym przekomarzaniem :)
    Ale co do linuksa dla policji, to właśnie przed chwilą napisałem, dlaczego
    jestem przeciwko jakimkolwiek zmianom.
    W innym poście.

  • 366. Data: 2012-08-18 18:10:03
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 18.08.2012 17:10, Ajgor pisze:

    > akurat robiłem, i wiele innych rzeczy. Wiesz, jaki system chciał bym mieć na
    > pececie?
    > Amigowy Workbench. Ze wszystkich systemów ten był najlepszy. Idealnie

    LOL

    [ciach]

    > Ciągłe konflikty w wersjach bibliotek,

    Zdarzały mi się równie często, jak rekompilacje jądra. Nigdy.

    > ograniczenia w orpogramowaniu,

    ??

    > ciągłe braki różnych potrzebnych funkcji itp.

    Jakich? BSoD?

    [ciach]

> [...]
    > samochód ukradli). A jak tylko się odwrócę, zaraz moje zgłoszenie wrzuci do
    > szuflady z napisem "sprawy nie rozwiązane" i ją zamknie.

    Cóż, twoja opinia o policji jest równie kłamliwa jak i o linuxie.

  • 367. Data: 2012-08-18 20:27:52
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    > Cóż, twoja opinia o policji jest równie kłamliwa jak i o linuxie.

    Widzę, że masz jeden sposób na skwitowanie wszystkiego, przeciw czemu nie
    masz argumentów. "To jest kłamstwo".
    I zero dowodów na to, że to jest łamstwo. Faktycznie. Inni mają tu rację.
    Nie ma sensu z Tobą dyskutować.
    Trzy razy mi ukradziono samochody. Dwa razy wyglądało to identycznie, jak
    opisałem wyżej.
    Jeden raz gliniarz na posterunku próbował mnie traktować, jak bym sam był
    złodziejem. Dopiero jak już nie wytrzymałem nerwowo i wydarłem do niego ryja
    na cały głos, że jeśli nie zauważył, to ja jestem ofiarą kradzieży, a nie
    sprawcą, to zaczął mnie przepraszać.
    Wszystkie trzy samochody się znalazły. Dwa razy znalazł je ktoś nie związany
    z policją (ukradli gówniarze żeby sobie pojeździć, i porzucili na drodze), a
    trzeci... o tym wolę nie pisać.

  • 368. Data: 2012-08-18 20:49:00
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 18.08.2012 17:18, Ajgor pisze:

> [...]
    > wtyczki są jak paliwo dla samochodu. Są po prostu wszędzie. I wiele jest za

    Dziecko drogie, Audacity nie jest programem do obróbki muzyki w zapisie
    nutowym!

    Mam zacząć narzekać, że Photoshop nie ma automatycznego wymiarowania i
    tworzenia rzutów perspektywicznych i planów pięter na podstawie projektu??

    Audacity jest tak na prawdę tylko podstawowym narzędziem załączanym z
    (prawie) każdą dystrybucją. Przypomnij mi, jakie jest podstawowe
    narzędzie do nagrywania i obróbki dźwięku dostarczane z Windows? ;->

> [...]
    > jednocześnie. Itd itd itd itd........ KAŻDY nawet przeciętny program do
    > nagrywania, czy obróbki dźwięku ma te rzeczy.

    Taaaak?

    Przeciętny program dla amatora, który chce się tylko pobawić obróbką
    dźwięku? No jaki, ciekaw jestem... I za ile ;)

    To nie jest windowsowy program, hmm?

  • 369. Data: 2012-08-18 21:00:45
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    wiadomości news:502fe39c$1@news.home.net.pl...

    > Dziecko drogie, Audacity nie jest programem do obróbki muzyki w zapisie
    > nutowym!

    Przyznam Ci rację we wszystkim, jeśli chociaż w jednym miejscu mi pokażesz,
    gdzie napisałem coś o zapisie nutowym.
    Cały czas piszę o normalnych programach do obróbki dźwięku. No chyba, że
    linuks tak Ci już ograniczył wiedzę,
    że słowo MIDI kojarzy Ci sie tylko z nutami :)

    > Audacity jest tak na prawdę tylko podstawowym narzędziem załączanym z
    > (prawie) każdą dystrybucją. Przypomnij mi, jakie jest podstawowe narzędzie
    > do nagrywania i obróbki dźwięku dostarczane z Windows? ;->

    A kto mówi o "dostarczaniu z systemem"? Jeden z przedmówców podał ten
    program jako przykład, jaki to linuks jest zaawansowany, więc wytłumaczyłem,
    jakie to jest "zaawansowanie" i tyle.

    > Taaaak?

    > Przeciętny program dla amatora, który chce się tylko pobawić obróbką
    > dźwięku? No jaki, ciekaw jestem... I za ile ;)

    Reaper. Za darmo. Buzz. Też za darmo. ModPlugTracker. Też za darmo. I wiele
    innych,. Też za darmo. To tylko przyklad. Fakt, że większość dzieciaków
    używa pirackiego Fruity Loopsa, a większość znanych polskich muzyków
    pirackiego Reasona. (A później w reklamach krzyczą, że piractwo jest "be:) )
    Ale to nic nie zmienia :) Na Linucha nawet płatnych programów tej klasy nie
    ma. Że o Cubase czy Abletonie nie wspomnę.

    Eh. Miałem już z Tobą nie dyskutować.

  • 370. Data: 2012-08-18 22:27:08
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 18.08.2012 20:27, Ajgor pisze:

    > Widzę, że masz jeden sposób na skwitowanie wszystkiego, przeciw czemu nie
    > masz argumentów. "To jest kłamstwo".

    A z czym tu argumentować? Opowiadasz swoje wydumane wyobrażenie pracy
    policji. Równie dobrze mógłbym argumentować przeciwko jakiemuś "świętemu
    pismu" z jego wyznawcą.

    > I zero dowodów na to, że to jest łamstwo. Faktycznie. Inni mają tu rację.
    > Nie ma sensu z Tobą dyskutować.

    Ty nie dyskutujesz. Ty oznajmiasz swoją opinię, z reguły kompletnie
    bzdurną lub bez żadnych argumentów, i oczekujesz przytakiwania.

    > Trzy razy mi ukradziono samochody. Dwa razy wyglądało to identycznie, jak
    > opisałem wyżej.

    Mmmhm... Trzy razy ukradziono samochody. Ciekawe. W ciągu ilu lat?

> [...]
    > na cały głos, że jeśli nie zauważył, to ja jestem ofiarą kradzieży, a nie

    Taaak, bardzo wiarygodne.

    Najpierw dziwne częste kradzieże, a potem "nakrzyczałeś" na policjanta i
    on nagle zaczął cię po rękach całować.

    > Wszystkie trzy samochody się znalazły. Dwa razy znalazł je ktoś nie związany
    > z policją (ukradli gówniarze żeby sobie pojeździć, i porzucili na drodze), a
    > trzeci... o tym wolę nie pisać.

    Aaaaha. Najlepiej robić za tajemniczą twarz lufciku i dodać "wiem....
    ale nie powiem!" Bardzo dojrzałe.