    From: "Ajgor" <n...@...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: kto wtrynil policji winzgroze?!
    Date: Sat, 18 Aug 2012 17:18:59 +0200
    <50226cb3$1@news.home.net.pl> <jvub1g$fvb$1@news.dialog.net.pl>
    <5022b76a$1@news.home.net.pl> <jvueb2$hku$1@news.dialog.net.pl>
    <5022d1e4$1@news.home.net.pl> <jvuopq$mqq$1@news.dialog.net.pl>
    <50235e3c$1@news.home.net.pl> <k008jn$b4l$1@news.dialog.net.pl>
    <k008ub$903$3@dont-email.me> <k009j3$bkk$1@news.dialog.net.pl>
    <k00ajm$mhm$1@dont-email.me> <k00cne$ctp$1@news.dialog.net.pl>
    <k02l3u$k4u$1@dont-email.me> <k0bi1k$dpp$1@news.dialog.net.pl>
    <k0gklk$nkk$1@dont-email.me> <k0l2d8$ogf$1@news.dialog.net.pl>
    <k0m4ft$njl$1@dont-email.me> <k0md3k$df2$1@news.dialog.net.pl>
    <502ec06b$1@news.home.net.pl>

    wiadomości news:502ec06b$1@news.home.net.pl...

    > Bo?

    Eh... Na prawdę mam wymieniać? Do rana by mi zajęło. Na przykład nie ma
    funkcji "PunchIn/PunchOut", nie ma Warpa,
    nie ma obsługi ścieżek Midi z pianorollem (podstawa nawet w najprostszych
    programach), chyba w ogóle nie ma obsługi czegoś takiego, jak MIDI, nie
    obsługuje wtyczek VST/VSTi (w dzisiejszym nagrywaniu i obróbce dźwięku te
    wtyczki są jak paliwo dla samochodu. Są po prostu wszędzie. I wiele jest za
    darmo. Dosłownie setki), nie znalazłem możliwości nagrywania
    wielościeżkowego, czyli mozliwości nagrania kilku ścieżek z różnych źródeł
    jednocześnie. Itd itd itd itd........ KAŻDY nawet przeciętny program do
    nagrywania, czy obróbki dźwięku ma te rzeczy.

    > Windows Recorder ;->

    Hehehe...

    > Swoją drogą... jaki idiota upiera się przy obsłudze nietypowych i ponoć
    > profesjonalnych urządzeń muzycznych oraz jakichś zaawansowanych metodach
    > obróbki dźwięku w wątku dotyczącym komputerów dla urzędników państwowych,
    > hmm?

    Tu masz całkowitą rację. Trochę się zapędziliśmy z tym przekomarzaniem :)
    Ale co do linuksa dla policji, to właśnie przed chwilą napisałem, dlaczego
    jestem przeciwko jakimkolwiek zmianom.
    W innym poście.