    From: "Ajgor" <n...@...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: kto wtrynil policji winzgroze?!
    Date: Sat, 18 Aug 2012 20:27:52 +0200
    <50226cb3$1@news.home.net.pl> <jvub1g$fvb$1@news.dialog.net.pl>
    <5022b76a$1@news.home.net.pl> <jvueb2$hku$1@news.dialog.net.pl>
    <5022d1e4$1@news.home.net.pl> <jvuopq$mqq$1@news.dialog.net.pl>
    <50235e3c$1@news.home.net.pl> <k008jn$b4l$1@news.dialog.net.pl>
    <k008ub$903$3@dont-email.me> <k009j3$bkk$1@news.dialog.net.pl>
    <k00ajm$mhm$1@dont-email.me> <k00cne$ctp$1@news.dialog.net.pl>
    <k02l3u$k4u$1@dont-email.me> <k0bi1k$dpp$1@news.dialog.net.pl>
    <k0gklk$nkk$1@dont-email.me> <k0l2d8$ogf$1@news.dialog.net.pl>
    <502ec1e4$1@news.home.net.pl> <k0ob8i$9gm$1@news.dialog.net.pl>
    <502fbe5b$1@news.home.net.pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości

    > Cóż, twoja opinia o policji jest równie kłamliwa jak i o linuxie.

    Widzę, że masz jeden sposób na skwitowanie wszystkiego, przeciw czemu nie
    masz argumentów. "To jest kłamstwo".
    I zero dowodów na to, że to jest łamstwo. Faktycznie. Inni mają tu rację.
    Nie ma sensu z Tobą dyskutować.
    Trzy razy mi ukradziono samochody. Dwa razy wyglądało to identycznie, jak
    opisałem wyżej.
    Jeden raz gliniarz na posterunku próbował mnie traktować, jak bym sam był
    złodziejem. Dopiero jak już nie wytrzymałem nerwowo i wydarłem do niego ryja
    na cały głos, że jeśli nie zauważył, to ja jestem ofiarą kradzieży, a nie
    sprawcą, to zaczął mnie przepraszać.
    Wszystkie trzy samochody się znalazły. Dwa razy znalazł je ktoś nie związany
    z policją (ukradli gówniarze żeby sobie pojeździć, i porzucili na drodze), a
    trzeci... o tym wolę nie pisać.