    From: "Ajgor" <n...@...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: kto wtrynil policji winzgroze?!
    Date: Mon, 13 Aug 2012 23:01:24 +0200

    Użytkownik "Ajgor" napisał w wiadomości
    news:k0bi1k$dpp$1@news.dialog.net.pl...

    > O.. BAAAZRDO DOBRE podałeś przykłady.
    > Firefox i Opera to są tylko przeglądarki, i są identyczne, Ale one oprócz
    > przeglądania internetu do niczego nie służą. W Visual C# robie taka w
    > jeden dzien.
    > Audacity - to jest właśnie to, o czym mówiłem. W porównaniu z JAKIMKOLWIEK
    > Windowsowym programem do obróbi dźwięku Audacity jest po prostu ...
    > zenujace. Po prostu KAZDY program na Winde jest przy Audacity jak mercedes
    > przy maluchu. Przeciez on nawet prostych wtyczek VSTi nie obsluguuje.
    > Jedynie VST, i to tylko przez specjalnego plugina. A to jest podstawa w
> [...]

    Ups... Zapomniałem, że w zasadzie Linux w ogole nie oblsuguje wtyczek VST :)
    Jedynie za posrednictwem jakichs dziwnych emulatorow,
    co sprawia ze wiele w znich sie nie uruchamia, wiele sie uruchamia, ale nie
    generuje dzwieku, a wiele sie wiesza.
    A VST to jest podstawa w dzisiejszych studiach nagraniowych, zarowno
    profesjonalnych, jak i domowych.
    I tak. Ogromna wiekszosc wtyczek jest za darmo. Pod Windowsem :) Dzisiejsze
    programy muzyczne bez wtyczek VST i VSTi sa jak samochod
    bez siedzen, kiekownicy i podlogi :)

    Chcesz darmowe programy muzyczne pod Winde? Prosze kilka:

    http://www.kreatives.org/kristal/

    http://www.acidplanet.com/downloads/xpress/

    http://www.sonicstate.com/news/2012/04/13/free-daw-f
    or-mac-and-windows/

    http://www.reaper.fm/ - ten jest shareware. Ale tylko najnowsza wersje.
    Poprzednie sa free.

    http://www.buzzmachines.com/whatisbuzz.php

    To tylko kilka przykladow. Najprymitywniejszy z nich jest Acid Xpress. O
    całe lata świetlne wyprzedza Audacity. I tak jest w każdej dziedzinie. Nie
    tylko w muzyce. Płatnych nawet nie wymieniam, bo takie programy, jak Cubase,
    ProTools, czy chociażby Adobe Audition to przy Audacity w ogóle kosmos jest
    :)
    Jedyny pod Linuxa, ktory moze TROCHE sie z powyzszymi rownac to jest LMMS.
    Ale nawet ten pod Windowsem jest bardziej rozbudowany, niz pod linuchem :)
    Chociaz pod winda tez jest dosyc prymitywny.