    From: "Ajgor" <n...@...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: kto wtrynil policji winzgroze?!
    Date: Mon, 13 Aug 2012 20:46:16 +0200

    Użytkownik "Dominik & Co" napisał w wiadomości

    > Repozytorium w pliku tar.gz? Ty w ogóle wiesz, o czym piszesz,
    > czy na oślep wstawiasz mądrze brzmiące słowa-klucze?

    No.. Chodziło mi o archiwum :)

    > Inne? Jakie? Co jest nie tak z Firefoksem? Operą? Audacity?
    > VLC? Skypem? Geeqiem? Tuxpaintem? Kinem?
    > GIMPem? (nawet już tryb jednookienkowy "dla topornych" ma ;-)

    O.. BAAAZRDO DOBRE podałeś przykłady.
    Firefox i Opera to są tylko przeglądarki, i są identyczne, Ale one oprócz
    przeglądania internetu do niczego nie służą. W Visual C# robie taka w jeden
    dzien.
    Audacity - to jest właśnie to, o czym mówiłem. W porównaniu z JAKIMKOLWIEK
    Windowsowym programem do obróbi dźwięku Audacity jest po prostu ...
    zenujace. Po prostu KAZDY program na Winde jest przy Audacity jak mercedes
    przy maluchu. Przeciez on nawet prostych wtyczek VSTi nie obsluguuje.
    Jedynie VST, i to tylko przez specjalnego plugina. A to jest podstawa w tego
    typu programach.
    To jest wlasnie to linuksowe myslenie. Linuksowiec mysli "ale mam zajebisty
    program do obrobki dzwieku - Audacity". A prawda jest taka, ze to jest po
    prostu kompletny prymityw.
    GIMP ma spore mozliwosci, ale jego interface - ten nowy jednookienkowy tez -
    jest szczytem niewygody. Typowo linuksowy. Do jakiegokolwiek windowsowego
    nie ma go co rownac, bo to zenada. Nawet mowiac o tych darmowych
    windowsowych, jak Paintnet. Podobnie z Kino.
    VLC? Jest tez na Winde. Jeden z prostszych programow. KMPlayer to przy nim
    rolls-royce.
    Ja wiem, ze jak sie cale lata siedzi na linuksie, i z powodu uprzedzen nawet
    sie nie chce patrzec na Winde, to sie ma wrazenie, ze te programy sa
    swietne. Ale prawda jest taka, ze one sa porownywalne z windowsowymi
    programami z czasow Windowsa 98 :) Swiat dawno poszedl do przodu.
    I to daleko.