  • 1. Data: 2017-10-18 12:23:17
    Temat: kto odpowiada za porządek na ulicach w Polsce
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Tureccy agenci odebrali transparenty uczestniczkom demonstracji przeciw
    Erdoganowi.

    - ,,Panie, do których należał transparent, przyszły na manifestację już z
    samymi drzewcami. Kobiety były bardzo poruszone, na pewno nie była to
    przyjemna rozmowa z ochroniarzami. Obok stała polska policja. Nie
    reagowała" - powiedziała portalowi gazeta.pl Dorota Olko z Partii Razem,
    współorganizatorka demonstracji.

    całość:
    https://koduj24.pl/tureccy-agenci-odebrali-transpare
    nty-uczestniczkom-demonstracji-przeciw-erdoganowi/

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Niestety, jest to rząd."
    Woody Allen

  • 2. Data: 2017-10-18 13:24:46
    Temat: Re: kto odpowiada za porządek na ulicach w Polsce
    Od: p...@g...com

    w USA policjanci ten bialej koszuli i ten drugi w ciemnym mundurze zaczeli palowac
    ochroniarzy :-)

    http://spon.de/vhBX1

  • 3. Data: 2017-10-18 14:06:04
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 18 Oct 2017 04:24:46 -0700 (PDT), p...@g...com
    napisał(a):

    > w USA policjanci ten bialej koszuli i ten drugi w ciemnym mundurze zaczeli palowac
    ochroniarzy :-)

    Widocznie w Ameryce już wstali z kolan.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Z dalszych eksperymentów zrezygnował."
    Mark Twain

  • 4. Data: 2017-10-18 15:57:58
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 18-10-17 o 12:23, Olin pisze:
> [...]
    >
    > całość:
    > https://koduj24.pl/tureccy-agenci-odebrali-transpare
    nty-uczestniczkom-demonstracji-przeciw-erdoganowi/

    A policjantów ktoś zapytał? Bo oczywiście odbieranie komukolwiek
    czegokolwiek wbrew prawu stanowi przestępstwo, tylko że dziennikarz, to
    nawet do tych kobiet nie dotarł - jak wynika z materiału - a jedynie do
    organizatorki protestu,która o zdarzeniu zaledwie słyszała.

  • 5. Data: 2017-10-19 10:37:11
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 18 Oct 2017 15:57:58 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

> [...]
    > nawet do tych kobiet nie dotarł - jak wynika z materiału - a jedynie do
    > organizatorki protestu,która o zdarzeniu zaledwie słyszała.

    Policjantów chiba nie, ale rzeczone kobiety - jak wynika z fragmentu innego
    artykułu o tym samym - jednak owszem:
    http://wyborcza.pl/7,75398,22527229,tureckie-sluzby-
    bezpieczenstwa-zabraly-transparenty-uczestniczek.htm

    "- Dwie kobiety szły na manifestację. Niosły transparenty z napisem
    "Korepetycje z dyktatury" w języku polskim, angielskim i tureckim. W
    okolicy placu Piłsudskiego tureckie służby zabrały je. Obok stała polska
    policja. Nie reagowała. Pod Pałac Prezydencki dotarły już tylko z drzewcami
    - wyjaśnia Dorota Olko, rzeczniczka Razem.

    Jedna z kobiet, której odebrano transparent, opisała zdarzenie na
    Facebooku. Służby były brutalne, a wszystko wydarzyło się, kiedy Erdogan
    składał wieniec na Grobie Nieznanego Żołnierza.

    Kobiety wystąpiły też na manifestacji. - Tajniacy siłą zabrali nam flagę
    Unii Europejskiej i transparenty, również ten schowany. Nikt nam nie
    pomógł. Po fakcie pojawiła się policja. Nie zgadzamy się na taką sytuację w
    naszym kraju - opowiadała pierwsza z nich.

    - Mamy prawo protestować. Nie zgadzam się, żeby tajna policja mnie
    przewracała oraz zabierała transparenty i flagę unijną - podsumowała
    druga."

    Wygląda na to, że z jedną można się nawet skontaktować, bo ma imię i
    nazwisko:
    https://twitter.com/hashtag/KorepetycjeErdogana?src=
    hash

  • 6. Data: 2017-10-19 11:19:02
    Temat: Re: kto odpowiada za porządek na ulicach w Polsce [obywatele "pieniacze" na koszt własny?]
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    Olin <k...@a...w.stopce> pisze:

> [...]
    > druga."
    >
    > Wygląda na to, że z jedną można się nawet skontaktować, bo ma imię i

    Poszkodowane panie wytaczają proces czy tylko "smędzą po GW mediach"?
    Od ataków po linii "trzeba zawstydzić" jest pl.soc.polityka.
    *Tu* na temat są *konsekwencje* karne i prawno cywilne.

    "Nie skarżącemu się (do sądu) krzywda duża nie stała się"
    -- parafraza sentencji Rzymskiej

    Przestawiona wersja IMHO nie zmusza prokuratury do zajęcia się sprawą
    bez _formalnego_ zgłoszenia jak się jej "chyba nie chce" dopóki Erdogan
    "może być przyjacielem" tego rządu. Po formalnym zgłoszeniu IMHO na 90%
    sprawa zostanie _przez prokuraturę_ umorzona. Uświęconą tradycją jest że
    podobnych "zbrodni" w Polsce _na koszt własny_ prawie nikt nie ściga.

    BTW Jak zabierali _wchodzącym_ na teren chroniony _wszystkie_
    transparenty i flagi to mają całkiem dobre usprawiedliwienie/wykręt po
    linii zapewniania bezpieczeństwa, eliminowania możliwości przygotowań do
    ataku na gościa lub "witający tłum" pod osłoną transparentu/flagi.

    A do średnio poważnej *tutaj* rozmowy na taki temat potrzeba by
    zaprezentowania stanowiska nie przez "dziennikarzynę" ale przez *nie
    anonimowego* prawnika który przepytał "poszkodowane" _bezpośrednio_.
    Bez tego na 70% będziemy mieć tylko zabawę w medialno-prawny głuchy
    telefon, zwycięstwo (politycznych) emocji i demagogii nad faktycznym
    stanem prawnym.

    --
    A. Filip

  • 7. Data: 2017-10-19 12:15:46
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 19 Oct 2017 11:19:02 +0200 (CEST), A. Filip napisał(a):

    > Uświęconą tradycją jest że
    > podobnych "zbrodni" w Polsce _na koszt własny_ prawie nikt nie ściga.

    Trudno się nie zgodzić z Twym słusznym oburzeniem, tym bardziej że fatalny
    przykład młodzieży daje osobiście minister Macierewicz, który zawiadomił
    Departament do Spraw Wojskowych Prokuratury Krajowej ws. książki Tomasza
    Piątka "Macierewicz i jego tajemnice"

    Zawiadomienie dotyczy stosowania przemocy lub groźby wobec funkcjonariusza
    publicznego w celu podjęcia lub zaniechania czynności służbowych (za co
    grozi do 3 lata więzienia) i publicznego znieważania lub poniżania
    konstytucyjnego organu RP (do dwóch lat więzienia). Przywołany w nim został
    też art. 231a Kk, w myśl którego z ochrony prawnej przewidzianej podczas
    lub w związku z pełnieniem obowiązków służbowych, korzysta też
    funkcjonariusz publiczny w sytuacji, gdy "bezprawny zamach na jego osobę
    został podjęty z powodu wykonywanego przez niego zawodu lub zajmowanego
    stanowiska".

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    pewno znowu coś ukradli."
    Michaił Sałtykow Szczedrin

  • 8. Data: 2017-10-19 12:45:25
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    Olin <k...@a...w.stopce> pisze:

> [...]
    > przykład młodzieży daje osobiście minister Macierewicz, który zawiadomił
    > Departament do Spraw Wojskowych Prokuratury Krajowej ws. książki Tomasza

    To może podasz mi jak to straszliwa kara spotkała (uzbrojonych)
    izraelskich ochroniarzy wycieczki młodzieżowej za wprowadzanie
    "porządku" na ulicach Krakowa? AFAIR Izraelscy ochroniarze zwykłej wycieczki
    byli na dyplomatycznych papierach jak pobili Włocha w Krakowie w 2007 [1].

    Jestem za tym by ochroniarze Erdogana (też na dyplomatycznych papierach?)
    ponieśli karę równie surową jak ta ustanowiona tamtym precedensem.
    Bo czy to zły precedens był?! :-)

    Wymieniony na stronie poniżej [1] link na GW artykuł *już* nie działa
    ale papier chyba przetrwał? :-)
    Ja jeszcze pamiętam jak wyłuskałem "smakowite detale" z GW artykułu by
    odnieść "nieco" inne wrażenie niż jak domniemuje zamierzone przez GW.

    [1] http://forum.gazeta.pl/forum/w,50,58793809,58793809,
    Izraelscy_ochroniarze_pobili_Wlocha_w_Krakowie_.html
    #p58799809

    --
    A. Filip

  • 9. Data: 2017-10-19 12:58:17
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 19 Oct 2017 12:45:25 +0200 (CEST), A. Filip napisał(a):

    > Wymieniony na stronie poniżej [1] link na GW artykuł *już* nie działa
    > ale papier chyba przetrwał? :-)
    > Ja jeszcze pamiętam jak wyłuskałem "smakowite detale" z GW artykułu by

    Na szczęście sprawa - i jeszcze więcej podobnych kwiatków - została opisana
    gdzie indziej:
    http://www.tur-info.pl/p/ak_id,21009,,izrael,ochroni
    arze,izraelscy_ochroniarze,krakow,kazimierz,mike_urb
    aniak,atak.html

    Każdy może sobie przypomnieć, kto wtedy (marzec 2007) rządził, a przy
    okazji wyobrazić, co będą zabierać, kiedy z braterską wizytą do naszego
    kraju przybędzie Maduro albo sam Kim Dzong Un.
    Swoją drogą, ciekawe jak skończyliby tureccy ochroniarze, gdyby zabrali
    choć ołówek Pana Posła Jackiewicza.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Nikołaj Gogol

  • 10. Data: 2017-10-19 22:48:45
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-10-18 o 12:23, Olin pisze:
> [...]
    >
    > całość:
    > https://koduj24.pl/tureccy-agenci-odebrali-transpare
    nty-uczestniczkom-demonstracji-przeciw-erdoganowi/

    To Polska nie jest już polska tylko turecka? Śmierdzi mi to jakimiś
    sprzedawczykami.

    --
    animka