  • 11. Data: 2017-10-19 23:31:36
    Temat: Re: kto odpowiada za porządek na ulicach w Polsce
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    Animka <a...@t...wp.pl> pisze:

    nty-uczestniczkom-demonstracji-przeciw-erdoganowi/

    > To Polska nie jest już polska tylko turecka? Śmierdzi mi to jakimiś
    > sprzedawczykami.

    To polskiego prezydenta/premiera z dowolnej frakcji POPiS za granicą nie
    ochraniają BORowiki z Polski (ze Smoleńską skutecznością)?

    POmyśl co ochroniarze prezydenta Europy Tuska już mają "prawo precedensu"
    do robienia w PiSlandzie ;-)

    --
    A. Filip

  • 12. Data: 2017-10-19 23:46:15
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-10-19 o 23:31, A. Filip pisze:

> [...]
    > ochraniają BORowiki z Polski (ze Smoleńską skutecznością)?
    >
    > POmyśl co ochroniarze prezydenta Europy Tuska już mają "prawo precedensu"

    A pies ich wszystkich ganiał!

    --
    animka

  • 13. Data: 2017-10-20 04:03:38
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .10.2017 o 23:46 Animka <a...@t...wp.pl> pisze:

    nty-uczestniczkom-demonstracji-przeciw-erdoganowi/

    > A pies ich wszystkich ganiał!

    Ależ właśnie Tusk to pies po kaszubsku:
    https://pl.wiktionary.org/wiki/tusk#tusk_.28j.C4.99z
    yk_kaszubski.29
    jeśli pokiereszuje, to skrót:
    goo.gl/T95AQW

    --
    Trefniś

  • 14. Data: 2017-10-20 10:11:47
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 19 Oct 2017 23:31:36 +0200 (CEST), A. Filip napisał(a):

    > To polskiego prezydenta/premiera z dowolnej frakcji POPiS za granicą nie
    > ochraniają BORowiki z Polski

    Może orientujesz się, czy polskie BORowiki kradną transparenty i miksują
    demonstrantów na turecką modłę.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Nikołaj Gogol

  • 15. Data: 2017-10-20 10:22:29
    Temat: Re: kto odpowiada za porządek na ulicach w Polsce [także ochroniarz na dyplomatycznych papierach z Turcji/Izraela/...]
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    Olin <k...@a...w.stopce> pisze:

    > Może orientujesz się, czy polskie BORowiki kradną transparenty i miksują
    > demonstrantów na turecką modłę.

    Obstawiam że *jeszcze* nie ale szybko dociągną ;-)

    Przy czym jak napisałem: IMHO "Erdoganiarze" są nieco+ kryci jeśli odbierali
    _wszystkie_ flagi i transparenty a nie tylko "gościowi nie pasujące"
    (cenzura wybranych) oraz nie odbierali tym co zrezygnowali z wejścia pod
    warunkiem odebrania. "Nieco+ kryci" oznacza że szansę na _szybki_
    prawomocny wyrok nie będący ugodą są "małe".

    Na grupie prawo promujesz podejście że "niuanse" nie są ważne?
    Prawnikom chleb (z grubym smalcem) odbierasz! ;-)

    --
    A. Filip

  • 16. Data: 2017-10-20 13:05:17
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-10-20 o 04:03, Trefniś pisze:

    nty-uczestniczkom-demonstracji-przeciw-erdoganowi/

> [...]
    A to ciekawe :-)

    Ja otwieram tylko nieskrócone linki. Zawsze chcę wiedzieć co otwieram :-)

    --
    animka

  • 17. Data: 2017-10-20 18:09:51
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .10.2017 o 13:05 Animka <a...@t...wp.pl> pisze:

    > W dniu 2017-10-20 o 04:03, Trefniś pisze:

    (...)
    yk_kaszubski.29

    > A to ciekawe :-)
    >
    > Ja otwieram tylko nieskrócone linki. Zawsze chcę wiedzieć co otwieram :-)

    Dlatego ja skracam tylko i wyłącznie wtedy, kiedy widzę możliwe problemy.
    A i tak zamieszczam zawsze oryginał.

    Dość, że Tusk to pies.
    :)

    --
    Trefniś

  • 18. Data: 2017-10-20 22:58:21
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 19-10-17 o 10:37, Olin pisze:

    > Policjantów chiba nie, ale rzeczone kobiety - jak wynika z fragmentu innego
    > artykułu o tym samym - jednak owszem:
    > http://wyborcza.pl/7,75398,22527229,tureckie-sluzby-
    bezpieczenstwa-zabraly-transparenty-uczestniczek.htm

    Jeśli było tak, jak opisują te kobiety, to oczywiście owe służby
    działały bezprawnie. Tylko coś nie za bardzo wierzę w tę wersje zdarzeń.
    Jeżeli nawet nie naz BOR chronił Prezydenta Turcji, tylko jego własne
    służby (bo tak bywa), to na pewno nie dalej,niż bezpośrednio przy
    VIP-ie. Za skrajnie nieprawdopodobne uważam, by służby owe latały za
    jakimiś oszołomami z transparentami. Prezydentowi Turcji
    najprawdopodobniej "lata", co sobie myślą takie kobiety w tłumie.

  • 19. Data: 2017-10-20 23:25:01
    Od: Kubuś Puchatek <k...@k...com.pl>

    https://www.youtube.com/watch?v=8V1trmIEaIo ci to nie latają?
    https://www.youtube.com/watch?v=DS2HnH5aOFQ i wypowiedzi protestantów.

    > najprawdopodobniej "lata", co sobie myślą takie kobiety w tłumie.

    A na tym filmie https://www.youtube.com/watch?v=g_yZ1IG-9Wo to pizzę u
    ochroniarza zamawiał, a te "kobiety z tłumu" przypadkowo na drodze do
    pizzeri się znalazły.

    Pozdrawiam
    Kamil

    P.S. A może to był kebab? Hmmm...

  • 20. Data: 2017-10-20 23:46:44
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 10/20/2017 3:58 PM, Robert Tomasik wrote:

> [...]
    > jakimiś oszołomami z transparentami. Prezydentowi Turcji
    > najprawdopodobniej "lata", co sobie myślą takie kobiety w tłumie.

    O izraelskich ochroniarzach wycieczek z izreala tez pewnie nie słyszałeś?
    I to że mają broń pewnie też nie.