  • 1. Data: 2017-10-16 06:28:12
    Temat: Pytanie w sprawie zawiasów
    Od: panamera <p...@g...com>

    Mam pytanie
    Jak ktoś ma zawiasy 6 miesiecy na 2 lata i wyrok uprawomocnił sie np 2
    stycznia 2017 roku to jak popełni podobne przestepstwo 2 stycznia 2019
    roku to odwiesza mu zawiasy automatycznie ?

  • 2. Data: 2017-10-16 16:55:12
    Temat: Re: Pytanie w sprawie zawiasów
    Od: Ziggi <Z...@v...you>

    On 2017-10-16, panamera wrote:
> [...]
    > stycznia 2017 roku to jak popełni podobne przestepstwo 2 stycznia 2019
    > roku to odwiesza mu zawiasy automatycznie ?

    Niech ten ktos raczej martwi sie znalezieniem sobie legalnego zajecia a
    nie tym czy wyrok bedzie miec odwieszony jak popelni przestepstwo.

  • 3. Data: 2017-10-17 07:01:14
    Od: panamera <p...@g...com>

    pytanie bylo inne

  • 4. Data: 2017-10-17 12:18:29
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-10-16 o 16:55, Ziggi pisze:

    > Niech ten ktos raczej martwi sie znalezieniem sobie legalnego zajecia a
    > nie tym czy wyrok bedzie miec odwieszony jak popelni przestepstwo.

    Może rada już spóźniona :)

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2017-10-17 12:47:09
    Od: panamera <p...@g...com>

    W dniu 2017-10-17 o 12:18, Liwiusz pisze:

    > Może rada już spóźniona :)

    zaraz ty bedziesz spozniony, pytałem sie normalnie, nie masz nic do
    powiedzenia to MILCZ

  • 6. Data: 2017-10-17 12:58:07
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-10-17 o 12:47, panamera pisze:

    > zaraz ty bedziesz spozniony, pytałem sie normalnie, nie masz nic do
    > powiedzenia to MILCZ

    UUU, straszny burak z ciebie. Z takim podejściem nie wróżę, aby ktoś
    chciał poświęcać swój czas, aby ci bezpłatnie udzielić porady prawnej.

    --
    Liwiusz

  • 7. Data: 2017-10-17 13:09:42
    Od: panamera <p...@g...com>

    W dniu 2017-10-17 o 12:58, Liwiusz pisze:

    > UUU, straszny burak z ciebie. Z takim podejściem nie wróżę, aby ktoś
    > chciał poświęcać swój czas, aby ci bezpłatnie udzielić porady prawnej.

    burakiem to jesteś Ty pacanie, parówo

  • 8. Data: 2017-10-17 13:31:49
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 17 października 2017 13:09:45 UTC+2 użytkownik panamera napisał:
    > burakiem to jesteś Ty pacanie, parówo

    Strach się Ciebie bać
    Po tych kilku postach które tu spłodziłeś mam podejrzenie graniczące z pewnością ze
    nie dotrwasz do końca okresu "zawiasów"
    A tam gdzie zapewne trafisz może nawet coś więcej o parówach się dowiesz;)

  • 9. Data: 2017-10-17 14:43:51
    Od: Ziggi <Z...@v...you>

    On 2017-10-17, panamera wrote:

    > burakiem to jesteś Ty pacanie, parówo

    *Zawadzki* normalni ludzie to planuja zyc bez popelniania przestepstwa a
    nie martwia sie czy zawiasy odwieszone beda po zlamaniu prawa ponownie.

  • 10. Data: 2017-10-17 15:04:17
    Od: panamera <p...@g...com>

    PYTANIE ZADANE BYŁO TEORETYCZNIE< OD TEGO CHYBA JEST GRUPA PRAWO