eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawokto odpowiada za porządek na ulicach w Polsce › Re: kto odpowiada za porządek na ulicach w Polsce [obywatele "pieniacze" na koszt własny?]
    From: "A. Filip" <a...@b...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: kto odpowiada za porządek na ulicach w Polsce [obywatele "pieniacze" na
    koszt własny?]
    Date: Thu, 19 Oct 2017 12:45:25 +0200 (CEST)

    Olin <k...@a...w.stopce> pisze:

    > Trudno się nie zgodzić z Twym słusznym oburzeniem, tym bardziej że fatalny
    > przykład młodzieży daje osobiście minister Macierewicz, który zawiadomił
    > Departament do Spraw Wojskowych Prokuratury Krajowej ws. książki Tomasza
    > Piątka "Macierewicz i jego tajemnice"

    To może podasz mi jak to straszliwa kara spotkała (uzbrojonych)
    izraelskich ochroniarzy wycieczki młodzieżowej za wprowadzanie
    "porządku" na ulicach Krakowa? AFAIR Izraelscy ochroniarze zwykłej wycieczki
    byli na dyplomatycznych papierach jak pobili Włocha w Krakowie w 2007 [1].

    Jestem za tym by ochroniarze Erdogana (też na dyplomatycznych papierach?)
    ponieśli karę równie surową jak ta ustanowiona tamtym precedensem.
    Bo czy to zły precedens był?! :-)

    Wymieniony na stronie poniżej [1] link na GW artykuł *już* nie działa
    ale papier chyba przetrwał? :-)
    Ja jeszcze pamiętam jak wyłuskałem "smakowite detale" z GW artykułu by
    odnieść "nieco" inne wrażenie niż jak domniemuje zamierzone przez GW.

    [1] http://forum.gazeta.pl/forum/w,50,58793809,58793809,
    Izraelscy_ochroniarze_pobili_Wlocha_w_Krakowie_.html
    #p58799809

    --
    A. Filip