  • 1. Data: 2004-06-28 09:47:23
    Temat: krajowy rejestr skazanych
    Od: "Vlado" <s...@o...pl>

    Mam kilka pytań co do tematu:
    1. Czy jeśli ktoś był skazany przez sąd na karę grzywny będzie figurował w
    rejestrze skazanych?
    2. Jeśli tak to po jakim czasie wpis w nim jest usuwany?
    3. Jak osoba sprawdzić czy figuruje w rejestrze (i czy jest to płatne)?

    Vlado
    seba236(malpa)op.pl

  • 2. Data: 2004-06-28 15:48:55
    Temat: Re: krajowy rejestr skazanych
    Od: "Marek" <p...@i...pl>

    Użytkownik "Vlado" <
    > Mam kilka pytań co do tematu:
    > 1. Czy jeśli ktoś był skazany przez sąd na karę grzywny będzie figurował w
    > rejestrze skazanych?

    Tak.

    > 2. Jeśli tak to po jakim czasie wpis w nim jest usuwany?

    z upływem 5 lat od wykonania lub darowania kary albo od przedawnienia
    wykonania kary grzywny

    > 3. Jak osoba sprawdzić czy figuruje w rejestrze (i czy jest to płatne)?

    W KRK, 50 zł.

    Pzdr.

  • 3. Data: 2004-06-28 17:53:47
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Marek wrote:

    > Tak.

    O ile było to skazanie za przestępstwo. Jeśli za wykroczenie - nie.

    KG

  • 4. Data: 2004-06-29 05:48:35
    Od: "Vlado" <s...@o...pl>

    A jaka jest różnica między przestępstwem a wykroczeniem? Sąd
    (wojskowy-raczej) wymierzył karę grzywny w wysokości 200 PLN. Chodziło o
    jakąś rzecz wyceniona na 200 PLN, albo 250 PLN. Kumpel nawet niepamieta
    dobrze. Jesli przywłaszczona rzecz została wyceniona przed jakąś tam granicą
    to wg mnie powinno być wykroczenie (takie moje dywagacje). Teraz on chce
    sięstarać o robotę w mundurówce i ma problem, a szkoda mu kasy.
    I jeszcze jedno pytanko z tym tematem. Czy można wystąpić o skreslenie z
    rejestru przed upływem terminu i jak powinno wyglądać pismo w tej sprawie?