    From: "Vlado" <s...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: krajowy rejestr skazanych
    Date: Tue, 29 Jun 2004 07:48:35 +0200

    A jaka jest różnica między przestępstwem a wykroczeniem? Sąd
    (wojskowy-raczej) wymierzył karę grzywny w wysokości 200 PLN. Chodziło o
    jakąś rzecz wyceniona na 200 PLN, albo 250 PLN. Kumpel nawet niepamieta
    dobrze. Jesli przywłaszczona rzecz została wyceniona przed jakąś tam granicą
    to wg mnie powinno być wykroczenie (takie moje dywagacje). Teraz on chce
    sięstarać o robotę w mundurówce i ma problem, a szkoda mu kasy.
    I jeszcze jedno pytanko z tym tematem. Czy można wystąpić o skreslenie z
    rejestru przed upływem terminu i jak powinno wyglądać pismo w tej sprawie?