  • 1. Data: 2004-06-28 09:38:58
    Temat: Autocasco z PZU
    Od: "roztargniony" <s...@v...pl>

    Czy ktos moglby mi powiedziec, czy moge miec problemy z wyplata Autocasco z
    PZU, jesli wpadlem do rowu samochodem, a incydent ten nie zostal zgloszony na
    policje.
    Pozdrawiam, Tomasz.

  • 2. Data: 2004-06-28 09:58:06
    Temat: Re: Autocasco z PZU
    Od: KrzysiekPP <k...@o...pl>

    > Czy ktos moglby mi powiedziec, czy moge miec problemy z wyplata
    Autocasco z
    > PZU, jesli wpadlem do rowu samochodem, a incydent ten nie zostal zgloszony na
    > policje.

    Policja nie jest do tego potrzebna. Skladasz oswiadczenie, wypisujesz
    papierki. Szkode uznaja, albo i nie ;) Jak nie uznaja, to mozesz isc do
    sądu i pewnie wygrasz, o ile bedziesz konsekwentny w dzialaniu ...

  • 3. Data: 2004-06-30 08:46:46
    Od: "TH" <i...@t...com.pl>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > papierki. Szkode uznaja, albo i nie ;) Jak nie uznaja, to mozesz isc do
    > sądu i pewnie wygrasz, o ile bedziesz konsekwentny w dzialaniu ...

    Jeśli z Twojego AC jto nie musisz nikogo powiadamiać (mówię o Policji), ale
    jeśli PZU wypłaci Ci odszkodowanie to automatycznie zwiększa się stawka
    ubezpieczenia tracisz ewentualne zniżki.
    TH