  • 1. Data: 2004-06-28 09:46:23
    Temat: zerwanie umowy o prace
    Od: p...@o...pl<p...@o...pl>

    Mam takie pytanie, jezeli mam poodpisana umowe o prace na 3 miesiace w niemczech
    to czy moge bez problemu przerwac prace po 2 miesiacach i czy groza mi jakies
    restrykcje z tego powodu. Bardzo prosze o odpowiedz albo chociaz informacje
    gdzie moge sie takiej zeczy dowiedziec.

    p...@o...pl

    Z gory serdecznie dziekuje

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2004-06-28 10:58:57
    Temat: Re: zerwanie umowy o prace
    Od: "bella" <b...@o...pl>

    Użytkownik <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    jakies
    > restrykcje z tego powodu. Bardzo prosze o odpowiedz albo chociaz

    to raczej niemieckie prawo pracy się kłania a nie polskie:)! przeczytaj
    uważnie swoją umowe, czy nie ma tam żadnej klauzuli wypowiedzenia itd.