  • 1. Data: 2004-06-28 09:52:45
    Temat: Czy zmiana zarzadu oraz zmiana siedziby w sp. z o.o. wymagaja notariusza?
    Od: "Slawomir Sikora" <s...@h...pl>

    Witam.
    Jak w temacie. Czy jest wymagane poswiadczenie notarialne, czy tez sad
    rejestrowy przyjmie dokumenty dotyczase takiej zmiany, bez udzialu
    notariusza?

    --
    Slawek.

  • 2. Data: 2004-06-28 10:12:04
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Slawomir Sikora napisał:

    > Witam.
    > Jak w temacie. Czy jest wymagane poswiadczenie notarialne, czy tez sad
    > rejestrowy przyjmie dokumenty dotyczase takiej zmiany, bez udzialu
    > notariusza?

    Jeżeli to nie jest spółka jednoosobowa to do takich zmian wystarczą
    uchwały zgromadzenia wspólników. Nie muszą byc potwierdzane notarialnie.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl

  • 3. Data: 2004-06-28 10:48:38
    Od: "S.Koper" <s...@p...onet.pl>

    > Je?eli to nie jest spó?ka jednoosobowa to do takich zmian wystarczą
    > uchwa?y zgromadzenia wspólników. Nie muszą byc potwierdzane notarialnie.

    Zaraz, zaraz. Zmiana siedziby, to zmiana umowy spolki/aktu zaozycielskiego i zawsze
    bedzie wymagala uchwaly zgromadzenia wspolnikow w formie aktu notarialnego. Chyba ze
    mowimy o zmianie adresu bez zmiany siedziby.

    Pozdr.
    slawek.

  • 4. Data: 2004-06-28 11:01:19
    Od: "bella" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Slawomir Sikora" <s...@h...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Jak w temacie. Czy jest wymagane poswiadczenie notarialne, czy tez sad
    > rejestrowy przyjmie dokumenty dotyczase takiej zmiany, bez udzialu

    1) zmiana siedziby spółki wymaga zmiany umowy i potrzeba jest do tego forma
    aktu notarialnego
    2) dla zmiany zarządu w spółce nie jednoosobowej wystarcza uchwała
    wspólników

    pozdr.
    b.

  • 5. Data: 2004-06-28 11:16:40
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik bella napisał:

    > 1) zmiana siedziby spółki wymaga zmiany umowy i potrzeba jest do tego forma
    > aktu notarialnego

    O ile siedziba jest ścisle okreslona w umowie. Bo ja widzałam sporo umów
    i w wiekszości było określenie siedziby z dokładnościa do miasta, bez
    adresu.
    Widywalam też zapisy w umowach że zmiana siedziby nie stanowi zmiany
    umowy spółki.
    Przechodziły w KRS bez problemu.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl

  • 6. Data: 2004-06-28 11:40:15
    Od: "Konrad vel Legislator" <g...@N...e-wro.pl>

    > O ile siedziba jest ścisle okreslona w umowie. Bo ja widzałam sporo umów
    > i w wiekszości było określenie siedziby z dokładnościa do miasta, bez
    > adresu.

    Siedziba jest wlasnietylko miejscowosc, bez dokladnego adresu w ramach
    miejscowosci! To jest wlasnie "scisle" okreslenie siedziby w umowie.

    Adres to co innego i nie powinien byc umieszczony w umowie spolki. Jezeli
    dojdzie do zmiany - adresu - to rzeczywiscie nie trzeba zmieniac umowy spolki.
    Zmiana siedziby pociaga za soba jednak zawsze zmiane umowy spolki.

    KOnrad

  • 7. Data: 2004-06-28 11:46:12
    Od: "brett" <b...@i...com.pl>

    1. Do zmiany siedziby trzeba notariusza.
    2. Do zmiany adresu nie trzeba notariusza.
    3. Do zmiany zarządu w sp. z o. o. wystarczy uchwała zgromadzenia
    wspólników, w SA uchwała ta musi być notarialnie zaprotokołowana

    brett

  • 8. Data: 2004-06-29 19:52:08
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Mon, 28 Jun 2004 13:40:15 +0200, "Konrad vel Legislator"
    <g...@N...e-wro.pl> wrote:

    >Adres to co innego i nie powinien byc umieszczony w umowie spolki.
    Jednak czasem (moze czesto?) jest :) I wtedy trzeba zmieniac umowe
    przy zmianie adresu.

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl