1. Data: 2004-06-28 09:52:45
Temat:Czy zmiana zarzadu oraz zmiana siedziby w sp. z o.o. wymagaja notariusza?
Od:"Slawomir Sikora" <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Jak w temacie. Czy jest wymagane poswiadczenie notarialne, czy tez sad
rejestrowy przyjmie dokumenty dotyczase takiej zmiany, bez udzialu
notariusza?

--
Slawek.

2. Data: 2004-06-28 10:12:04
Od:Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Slawomir Sikora napisał:

> Witam.
> Jak w temacie. Czy jest wymagane poswiadczenie notarialne, czy tez sad
> rejestrowy przyjmie dokumenty dotyczase takiej zmiany, bez udzialu
> notariusza?

Jeżeli to nie jest spółka jednoosobowa to do takich zmian wystarczą
uchwały zgromadzenia wspólników. Nie muszą byc potwierdzane notarialnie.

Maddy

Magdalena "Maddy" Wołoszyk
JID m...@e...com.pl

3. Data: 2004-06-28 10:48:38
Od:"S.Koper" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Je?eli to nie jest spó?ka jednoosobowa to do takich zmian wystarczą
> uchwa?y zgromadzenia wspólników. Nie muszą byc potwierdzane notarialnie.

Zaraz, zaraz. Zmiana siedziby, to zmiana umowy spolki/aktu zaozycielskiego i zawsze
bedzie wymagala uchwaly zgromadzenia wspolnikow w formie aktu notarialnego. Chyba ze
mowimy o zmianie adresu bez zmiany siedziby.

Pozdr.
slawek.

4. Data: 2004-06-28 11:01:19
Od:"bella" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Slawomir Sikora" <s...@h...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Jak w temacie. Czy jest wymagane poswiadczenie notarialne, czy tez sad
> rejestrowy przyjmie dokumenty dotyczase takiej zmiany, bez udzialu

1) zmiana siedziby spółki wymaga zmiany umowy i potrzeba jest do tego forma
aktu notarialnego
2) dla zmiany zarządu w spółce nie jednoosobowej wystarcza uchwała
wspólników

pozdr.
b.

5. Data: 2004-06-28 11:16:40
Od:Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik bella napisał:

> 1) zmiana siedziby spółki wymaga zmiany umowy i potrzeba jest do tego forma
> aktu notarialnego

O ile siedziba jest ścisle okreslona w umowie. Bo ja widzałam sporo umów
i w wiekszości było określenie siedziby z dokładnościa do miasta, bez
adresu.
Widywalam też zapisy w umowach że zmiana siedziby nie stanowi zmiany
umowy spółki.
Przechodziły w KRS bez problemu.

Maddy

Magdalena "Maddy" Wołoszyk
JID m...@e...com.pl

6. Data: 2004-06-28 11:40:15
Od:"Konrad vel Legislator" <g...@N...e-wro.pl> szukaj wiadomości tego autora

> O ile siedziba jest ścisle okreslona w umowie. Bo ja widzałam sporo umów
> i w wiekszości było określenie siedziby z dokładnościa do miasta, bez
> adresu.

Siedziba jest wlasnietylko miejscowosc, bez dokladnego adresu w ramach
miejscowosci! To jest wlasnie "scisle" okreslenie siedziby w umowie.

Adres to co innego i nie powinien byc umieszczony w umowie spolki. Jezeli
dojdzie do zmiany - adresu - to rzeczywiscie nie trzeba zmieniac umowy spolki.
Zmiana siedziby pociaga za soba jednak zawsze zmiane umowy spolki.

KOnrad

7. Data: 2004-06-28 11:46:12
Od:"brett" <b...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Do zmiany siedziby trzeba notariusza.
2. Do zmiany adresu nie trzeba notariusza.
3. Do zmiany zarządu w sp. z o. o. wystarczy uchwała zgromadzenia
wspólników, w SA uchwała ta musi być notarialnie zaprotokołowana

brett

8. Data: 2004-06-29 19:52:08
Od:WAM <n...@n...nopl.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 28 Jun 2004 13:40:15 +0200, "Konrad vel Legislator"
<g...@N...e-wro.pl> wrote:

>Adres to co innego i nie powinien byc umieszczony w umowie spolki.
Jednak czasem (moze czesto?) jest :) I wtedy trzeba zmieniac umowe
przy zmianie adresu.

WAM
--
nad morze? www.nadmorze.pl