  • 1. Data: 2004-06-28 09:00:52
    Temat: wynajmowanie mieszkania - firma
    Od: Jacek Sałacki <j...@p...onet.pl>

    Witam.
    Mam pewien problem dotyczący wynajmowania mieszkania, przedstawię
    najpierw sytuacje:

    Mieszkam w Warszawie i tu pracuję(można by powiedzieć - na własny
    rachunek). Jednakże wszystkie rozliczenia idą przez Gdańsk - tam mam
    siedzibę firmy, księgową itp.. Chciałbym teraz wynająć mieszkanie w
    Warszawie - oczywiście tak żeby mnie to jak najmniej kosztowało. Dlatego
    chciałbym wynająć to jako firma. Jednakże osoba od której bym
    wynajmował zgadza się na wynajęcie jedynie na cele mieszkalne a nie na
    działalność gospodarczą -co ma sens, bo w tym mieszkaniu będę
    faktycznie tylko mieszkał, a cała działalność gospodarcza będzie
    gdzie indziej.
    Czy jest możliwe przeprowadzenie takiej operacji/umowy? tzn czy firma
    może podpisać taką umowę?

    Z góry dzięki za pomoc

    Jacek

  • 2. Data: 2004-06-28 11:09:08
    Temat: Re: wynajmowanie mieszkania - firma
    Od: "m." <m...@w...pl>

    Użytkownik "Jacek Sałacki" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    .
> [...]
    > gdzie indziej.
    > Czy jest możliwe przeprowadzenie takiej operacji/umowy? tzn czy firma

    Oczywiście - w takim mieszkaniu mieszka bliska mi osoba. Najemcą jest
    firma. Napiszcie w umowie że lokal jest przeznaczony wyłącznie na cele
    mieszkalne.I po kłopocie.

    pozdrowienia

    m.