  • 11. Data: 2004-04-23 21:04:35
    Temat: Re: grozba karalna
    Od: " " <m...@g...pl>

    Rafal 'Raf256' Maj <s...@r...com> napisał(a):
    > Na grupie pl.regionalne.wroclaw jest pare osob ktorym arnold grozil
    > pobiciem (telefonicznie) i zlozyly one zawiadomienia.
    >
    > Ja tez mialem "przyjemnosc" odebrac informacje o planowanym "obiciu mordy"
    > i w zawiazku z tym kontakt z Policja (Krakowska, ale pewnie wszedzie jest
    > podobnie).

    Widze za Arek B. stal sie juz czlowiekiem legenda !! Czytalem ta stronke
    (link ktory podales) i az ciarki po plecach ida :P

    > Z krotkij obserwacji ich pracy - oni sami najpierw zaloza ze to glupi
    zart,
    > wiec jezeli sprawe odwolales i jeszcze nic nie robili, to bardzo watpie
    > zeby chcieli marnowac czas na taka sprawe - skoro sam twierdzisz ze to
    > tylko zart.

    No czyli w sumie to sie z Arkiem zgadzasz :P Dzieki za poswiecenie chwili
    czasu. Milo jest spotkac na grupie tak uprzejmych ludzi. Przewaznie zawsze
    odsylaja do archiwum i klops. A tu! pl.soc.prawo rulez :)

  • 12. Data: 2004-04-23 21:06:02
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik m...@g...pl napisał:
    > Widze za Arek B. stal sie juz czlowiekiem legenda !! Czytalem ta stronke
    > (link ktory podales) i az ciarki po plecach ida :P

    Jak mniemam to z powodu tego, że można publicznie takie brednie wypisywać?

    Bo nie wierzę, że ktokolwiek choć trochę inteligentny daje się na nie nabierać.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.hipnoza.info

  • 13. Data: 2004-04-23 21:50:38
    Od: huski <h...@p...onet.pl>

    Pemakai "Arek" kemenangan <23 kwi 2004> menyalin :

    > No faktycznie strachliwy jesteś.

    malo powiedziane, dobrze ze nie wytoczyl mu powodztwa za status na gadu-gadu

    --
    huski
    huski@(u_s_u_n-t_o)interia.pl

  • 14. Data: 2004-04-24 00:59:46
    Od: Borszczuk <c...@R...7Hi5.wfmh.org.pl.AND.7Hi5>

    Michal wrote:

    > Ale z drugiej strony mialby do mnie zal, ze mu takie kuku zrobilem.

    Jak glupi to bedzie mial zal. Jak myslacy to powinien jeszcze przeprosic.
    Wiek szczeniacki ma swoje prawa ale czasem kopniak edukacyjny dobrze robi.

    --
    Life is a beach and then you dive...

    Marcin

  • 15. Data: 2004-04-24 08:39:21
    Od: Drwal <w...@s...com>

    Arek 23 kwietnia 2004, 23:06:02, szrajbnął:
    > Bo nie wierzę, że ktokolwiek choć trochę inteligentny daje się na nie nabierać.

    ROTFL, jakbys nie wiedzial na grozbach slownych sie nie konczylo...

    --
    Drwal GG:2006587 [ROT13!]q...@b...cy
    zdjecie.moje.prv.pl /\ drwal.ws.prv.pl

  • 16. Data: 2004-04-24 09:36:04
    Od: "Alek" <a...@A...onet.pl>

    Użytkownik " Michal" <m...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:c6brse$qi9$1@inews.gazeta.pl...
    > Tak podalem. Ale czy jest szansa ze wogole to kolegi nie "zapukaja"
    ?? Jak
    > to jest w praktyce. A jesli nie to kiedy moze sie spodziewac
    wezwania. Na
    > policji bylem w srode a poprawke napisalem w czwartek. Podalem w
    niej
    > rowniez, ze nikt mnie nie straszyl i ze to tylko glupi zart kolegi.
    Nie chce
    > zeby kolega mial przezemnie klopoty. Zrobil glupio slac tego SMS-a
    ale nie

    Jak to przez Ciebie? Przecież to jemu zachciało się głupich żartów.
    A żart jak widać mu ewidentnie nie wyszedł.

    pozdrawiam
    Alek

  • 17. Data: 2004-04-24 09:39:20
    Od: "Alek" <a...@A...onet.pl>

    Użytkownik "Michal" <m...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:c6btca$6ba$1@inews.gazeta.pl...
    > Dzieki za odpowiedz. Kolega porami trzesie, ze na POLICJE bedzie
    musial
    > jechac. Ale moze by mu to dobrze zrobilo. Koniec z glupimi SMS-ami
    :P Ale z
    > drugiej strony mialby do mnie zal, ze mu takie kuku zrobilem.

    Czemu bierzesz winę na siebie? To on sobie kuku zrobił sam, więc
    jedyną osobą do której może mieć żal jest on sam!

    Alek

  • 18. Data: 2004-04-24 10:12:51
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Drwal napisał:
    > ROTFL, jakbys nie wiedzial na grozbach slownych sie nie konczylo...

    A jednak! Łudziłem się, że nawet debile się na to nie nabierają. :(

    W Medrców Syjonu też wierzysz ?

    zdegustowany
    Arek

    --
    http://www.losowania.net

  • 19. Data: 2004-04-24 11:00:27
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Mr_wtyczka" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > To wymuszenie rozbójnicze - art. 282kk

    W kwestii formalnej co najwyżej usiłowanie. No i biorąc pod uwagę
    okoliczności, to nie sądzę, by ktoś to w tym kierunku chciał prowadzić.
    Oskarżony wycofa swe zeznania i powie, ze on tylko żartował, by uspokoić
    kolegę, który się denerwował i możemy sobie szukać sprawcy do woli. Biorąc
    pod uwagę okoliczności, to co najwyżej ewentualnie złośliwe niepokojenie z
    kodeksu wykroczeń by przeszło

  • 20. Data: 2004-04-24 12:20:50
    Od: Drwal <w...@s...com>

    Arek 24 kwietnia 2004, 12:12:51, szrajbnął:
    > A jednak! Łudziłem się, że nawet debile się na to nie nabierają. :(

    Niby na co? Przeciez on ma pelno procesow a tylko garstka to dotyczace
    grozb slownych.

    > W Medrców Syjonu też wierzysz ?

    Że kogo?