  • 1. Data: 2004-04-23 14:10:33
    Temat: GARAŻ
    Od: "M.P" <s...@w...p>

    Witam

    Jaka jest minimalna odległość garażu od domu mieszkalnego?
    Jak można podstawę prawną.

  • 2. Data: 2004-04-23 14:30:48
    Temat: Re: GARAŻ
    Od: Borszczuk <c...@R...7Hi5.wfmh.org.pl.AND.7Hi5>

    M.P wrote:

    > Jaka jest minimalna odległość garażu od domu mieszkalnego?

    Skad pomysl? Garazy w domach i domkach nie widzailes?

    --
    Life is a beach and then you dive...

    Marcin

  • 3. Data: 2004-04-23 22:52:49
    Od: "PiotrR" <wuwekNOSPAM@@@poczta.onet.pl>

    Użytkownik "M.P" <s...@w...p> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > Jaka jest minimalna odległość garażu od domu mieszkalnego?
    > Jak można podstawę prawną.

    Kiedyś słyszałem że odległość od budynku mieszkalnego
    (wielorodzinnego) od zabudowań garażowych (kompleksu)
    powinna być min. 30 metrów

    Piotr

  • 4. Data: 2004-04-24 07:45:38
    Od: "M.P" <s...@w...p>

    Chodzi o to że jest to budynek 4 rodzinny (własnościowy)

    Jedna z rodzin chce postawić garaż. Jest jedno ale czy może on być
    umieszczony pod samymi oknami czy musi być jakaś odległość od okien?

  • 5. Data: 2004-04-24 11:53:14
    Od: "PiotrR" <wuwekNOSPAM@@@poczta.onet.pl>

    > Chodzi o to że jest to budynek 4 rodzinny (własnościowy)
    >
    > Jedna z rodzin chce postawić garaż. Jest jedno ale czy może on być
    > umieszczony pod samymi oknami czy musi być jakaś odległość od okien?

    Nie powinien zasłaniać w jakikolwiek sposób otworu okiennego i
    właściciel powinien mieć pozwolenie, a ty jeśli nie możesz się dogadać
    z tym co chce go wybudować możesz się stawiać, ale to też zależy czy
    masz jakiekolwiek prawa np. do gruntu.

    Szczegółów spróbuje się dopytać po niedzieli.

    Piotr

  • 6. Data: 2004-04-24 16:05:42
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 24 Apr 2004, M.P wrote:

> [...]
    >+ Jedna z rodzin chce postawić garaż. Jest jedno ale czy może on być
    >+ umieszczony pod samymi oknami czy musi być jakaś odległość od okien?

    O ile wiem:
    ściana bez okien <-> ściana bez okien: 6 m
    ściana z oknami <-> ściana z oknami: 8 m

    Jak jest przy kombinacji - nie wiem :)

    pozdrowienia, Gotfryd