  • 1. Data: 2004-04-23 14:11:06
    Temat: wypowiedzenie warunkow umowy o prace w czasie zwolnienia
    Od: "jan" <j...@w...pl>

    witam państwa

    przebywając na zwolnieniu lekarskim otrzymalem od pracodawcy listem
    poleconym wypowiedzenie warunków umowy o prace t.j. stanowiska i poborów ,
    jest tez adnotacja żę jeśli w ciagu 14 dniu złożę oświadzcenie o nie
    przyjęciu tych warunków nastapi rozwiązanie umowy o pracę .
    Czy pracodawca może tak zrobić a co ja mogę zrobić aby to wypowiedzenie
    byłonieskuteczne

    janek

  • 2. Data: 2004-04-23 18:40:09
    Od: sebol <i...@a...pl>

    jan wrote:

> [...]
    > przyjęciu tych warunków nastapi rozwiązanie umowy o pracę .
    > Czy pracodawca może tak zrobić a co ja mogę zrobić aby to wypowiedzenie

    Przysluguje skarga na sadu pracy w ciagu 7 dni zgodnie z siedziba firmy.
    Pouczenie powinno byc na wypowiedzeniu.

    --
    lobo_(małpa)autograf.pl

  • 3. Data: 2004-04-26 10:05:51
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    sebol wrote:

    > Przysluguje skarga na sadu pracy w ciagu 7 dni zgodnie z siedziba firmy.
    > Pouczenie powinno byc na wypowiedzeniu.

    Jesli wypowiedzenie nie zostalo prawidlowo doreczone, to nie trzeba nic
    skarzyc dokad pracodawca nie sprobuje zastosowac "skutkow"..

    Oczywiscie mozna muto jakos wczesniej zasygnalizowac...

    Boguslaw