  • 31. Data: 2004-04-24 17:16:50
    Temat: Re: grozba karalna
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    a...@e...net news:c6e79u$jmt$1@news.onet.pl

    > I uprzedzając nasuwające się Ci pytanie - NIE! NIC tym ludziom nie

    Hmm telefony o pierwszej w nocy z pogrozkami nie byly zbyt mile. Policja
    jak widac podziela moje zdanie. Szkoda tez ze mam to nagrane.

    Wizyta tego naslanego dresa-debila tez nie byla mila. Szkoda ze mam
    swiadka.

    > zrobiłem. Kompletnie nic, zero, null. Oczywiście pomijając to, że mam
    > czelność mieć SWOJE zdanie i jeszcze potrafić je tak uzasadnić, podać
    > takie argumenty, że nie są w stanie ich zbić.

    Hmm a moze by tak upublicznic mp3 z nagran? Mozna upubliczniac takie
    nagranie (dowod w toczacym sie postepowaniu) lub jego fragmenty?

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 32. Data: 2004-04-24 17:30:48
    Od: Drwal <w...@s...com>

    Arek 24 kwietnia 2004, 19:12:47, szrajbnął:
    > Wiesz, kiedyś to był próg dorosłości. Słowem, jako dziecko trzeba Cię
    > traktować pobłażliwie i wybaczyć tak ogromną skalę naiwności i bezrefleksyjności.
    > A nawet wytłumaczyć jako dziecku pewne rzeczy, co poniżej zrobię jako wyjątek bo
    > dorosłemu by mi się nawet nie chciało

    To mam nadzieje ze ci 'dorosli' rowniez skorzystaja z tego co napisales
    ponizej... tfu, przeczytaja a nie skorzystaja :)

    > Jest pewna grupa podłych ludzi

    ... zydow i masonow ...

    > , która nie dość, że pała do mnie nienawiścią, to
    > jeszcze nie ma żadnych hamulców, żadnych zasad i nie przestrzega żadnych granic.
    [...] nagonka itp. itd. na jego osobe

    Kurde... ty chyba wziales przepisales jakis artykul, post, mejl or sth
    do twojej osoby, zamieniajac "Buzdygan" na "oni"...

    Siem zapytam - po co zrobiles zdjecie jednemu grupowiczowi z foto czy
    skadstam ?

    > A to mnie dziwi. Wolisz o kimś pisać z kimś kto go w ogóle nie zna niż z tą osobą?
    > Zaskakujące podejście do świata.

    Do tej pory pisalem na 'on'. Teraz wiem ze juz od poczatku winien
    bylem pisac na 'ty'. Chcialem sobie pogadac z kims o tobie, ktora nie
    jest z toba zwiazane emocjonalnie i moze podac chlodne argumenty czemu
    jest tak a nie inaczej. Z toba no z pewnych przyczyn wybacz, sie nie
    da.

    --
    Drwal GG:2006587 [ROT13!]q...@b...cy
    zdjecie.moje.prv.pl /\ drwal.ws.prv.pl

  • 33. Data: 2004-04-24 17:41:49
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Drwal napisał:
    > .... zydow i masonow ...

    To Twoje credo? Bo moje na pewno nie.

    > Kurde... ty chyba wziales przepisales jakis artykul, post, mejl or sth
    > do twojej osoby, zamieniajac "Buzdygan" na "oni"...

    Wiem, że niektórym przyznanie się do błędu trudno przychodzi.
    Przemyśl sobie to na spokojnie, może nawet poproś kogoś Tobie przyjaznemu, żeby
    wytłumaczył Ci co robisz.

    > Siem zapytam - po co zrobiles zdjecie jednemu grupowiczowi z foto czy
    > skadstam ?

    Chyba jednak nie zrozumiałeś tego co pisałem.

    > Chcialem sobie pogadac z kims o tobie, ktora nie jest z toba zwiazane
    > emocjonalnie i moze podac chlodne argumenty czemu jest tak a nie inaczej.
    > Z toba no z pewnych przyczyn wybacz, sie nie da.

    Nie znam tych przyczyn, ale cóż - życzę powodzenia w poszukiwaniach skoro
    samo źródło Cię nie interesuje.
    Tylko bądź łaskaw w tym czasie nie drażnić mojej wyrozumiałości powtarzaniem
    ich bredni, ok?

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.hipnoza.info

  • 34. Data: 2004-04-24 20:05:54
    Od: Drwal <w...@s...com>

    Arek 24 kwietnia 2004, 19:41:49, szrajbnął:
    > ok?

    Nie powiem ani tak ani nie. Pat. Zamkne sie co najwyzej ;)

  • 35. Data: 2004-04-24 20:14:17
    Od: poilkj <u...@d...invalid>

    Jaki ty Areczku biedny jesteś, aż mi się ciebie żal zrobiło po tym tekście.

    Żebyś tam jeszcze chociaż było jedno zdanie prawdziwe, to nawet róże bym
    ci wysłał.

  • 36. Data: 2004-04-25 09:24:22
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <biuro(wycinamy)@love(myslnik)office(wycinamy).com>

    :
    : Na grupie pl.regionalne.wroclaw jest pare osob ktorym arnold grozil
    : pobiciem (telefonicznie) i zlozyly one zawiadomienia.
    :
    : Ja tez mialem "przyjemnosc" odebrac informacje o planowanym "obiciu mordy"
    : i w zawiazku z tym kontakt z Policja (Krakowska, ale pewnie wszedzie jest
    : podobnie).
    :
    : Z krotkij obserwacji ich pracy - oni sami najpierw zaloza ze to glupi
    zart,
    : wiec jezeli sprawe odwolales i jeszcze nic nie robili, to bardzo watpie
    : zeby chcieli marnowac czas na taka sprawe - skoro sam twierdzisz ze to
    : tylko zart.
    :

    co z tego ze zaloza, maja obowiazek przyjac zgloszenie i zareagowac.

  • 37. Data: 2004-04-25 09:27:12
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <biuro(wycinamy)@love(myslnik)office(wycinamy).com>

    :
    : Hmm a moze by tak upublicznic mp3 z nagran? Mozna upubliczniac takie
    : nagranie (dowod w toczacym sie postepowaniu) lub jego fragmenty?

    a wez wrzuc na jakis serwer,

    :
    : --
    ~~~