1. Data: 2004-04-23 17:15:46
Temat:czy mozna wycofac oskarzenie z prokuratury?
Od:"zurek" <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zlozylem na kogos oskarzenie do prokuratury i chcialbym je teraz wycofac,
czy moge to zrobic? Chodzi o cos w stylu zniszczenia mienia prywatnego.

2. Data: 2004-04-23 17:17:53
Temat:Re: czy mozna wycofac oskarzenie z prokuratury?
Od:kam <X#k...@w...pl.#X> szukaj wiadomości tego autora

zurek wrote:
> Zlozylem na kogos oskarzenie do prokuratury i chcialbym je teraz wycofac,
> czy moge to zrobic? Chodzi o cos w stylu zniszczenia mienia prywatnego.

W stylu czy o zniszczenie mienia?

Wniosek może być cofnięty w postępowaniu przygotowawczym za zgodą
prokuratora, a w postępowaniu sądowym za zgodą sądu - do rozpoczęcia
przewodu sądowego na pierwszej rozprawie głównej, chyba że chodzi o
przestępstwo określone w art. 197 Kodeksu karnego. Ponowne złożenie
wniosku jest niedopuszczalne.

KG