  • 1. Data: 2004-04-23 14:09:36
    Temat: Prosze o pomoc !!!!!!!!
    Od: "KALI" <t...@o...pl>

    Witam jestem nowy na grupie ale postaram sie opisac swój problem!!!
    Zamówiłem w pewnym sklepie internetowym dwa głosniki basowe do samochodu
    firmy sony, kazdy znich miał kosztować 377zł a termin realizacji zamówienia
    dwa dni. Sklep po dwóch dniach zapytał czy bede czekał poniewaz termin
    realizacji sie wydłuzy do 7 dni. Odpisałem ze oczywiście ze poczekam. Po
    pewnym czasie przyszła paczka ale niestety był jeden głosnik a cena paczki
    to tylko 71zł napisalem do sklepu o całej sytuacji, odpisali ze ktos sie
    pomylił drugi głosnik otrzymam za 3 dni i bedzie kwota wyrównana (maiłem
    zapłacic róznice wynikajacą z pomyłki). Mineło już 9 dni ja nie otrzymałem
    jeszcze głosnika a sklep zwodzi mnie mailami ze powinny byc jutro u nich i
    tak cały czas. Nie wiem co mam zrobic czy maja jakiś czas na wyprostowanie
    tej sprawy, przeciez to ich wina a nie moja czy moge poprostu odpuscić sobie
    ta przesył ke i kupic drugi głośnik z innego źródła nie dopłacając sklepowi
    za przesyłke pierwszego???? Badrzo prosze pomózcie!!! Ile można czekac
    Pozdrawiam Tomek

  • 2. Data: 2004-04-23 14:25:45
    Temat: Re: Prosze o pomoc !!!!!!!!
    Od: Kuba <k...@a...w.sygnaturce.pl>

    Dnia 4/23/04 4:09 PM, Pan(i) KALI napisał(a) :

> [...]
    > to tylko 71zł napisalem do sklepu o całej sytuacji, odpisali ze ktos sie

    Czegoś nie qmam. Jeśli jedna sztuka warta jest 377 to za komplet
    powinieneś zapłacić 754. Prawda?

    Skoro przysłali Ci 1 sztukę za 71, to im grzecznie podziękuj
    i idź do innego sklepu kupić drugi. Nawet jak zapłacisz
    za niego np. 450 to będziesz ponad 2 stówy do przodu!

    --
    oo00oo00oo Kuba
    jakub [at] Kowalczuk [dot] net

  • 3. Data: 2004-04-23 14:36:44
    Od: "KALI" <t...@o...pl>

    Tak moge zrobić ale czy sklep może wytoczyc mi proces sądowy i czy moge go
    przegrać?? Oczywiscie dwa głosniki miały kosztować 754zł ale w paczce był
    jeden i cena paczki to 71zł. Własnie mam zamiar tak zrobić kupić głosnik w
    innym sklepie ale nie wiem czy nie bede ponosił konsekwencji. Prosze
    napisac!!!!

  • 4. Data: 2004-04-23 15:04:34
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    KALI wrote:

> [...]
    > jeden i cena paczki to 71zł. Własnie mam zamiar tak zrobić kupić głosnik w
    > innym sklepie ale nie wiem czy nie bede ponosił konsekwencji. Prosze

    Musisz wyznaczyć sprzedawcy termin na wywiązanie się z zobowiązania, po
    jego upływie możesz odstąpić od umowy.

    KG

  • 5. Data: 2004-04-23 15:53:56
    Od: "KALI" <t...@o...pl>

    Ile minimalnie dni moge dac sprzedawcy na wywiązanie się z zobowiązania?????

  • 6. Data: 2004-04-23 18:49:38
    Od: "KALI" <t...@o...pl>

    Prosze napiszcie co mam zrobić bo mam dość czekania az ktos sie obudzi i mi
    przysle głośnik!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 7. Data: 2004-04-23 23:01:37
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    KALI wrote:
    > Prosze napiszcie co mam zrobić bo mam dość czekania az ktos sie obudzi i mi
    > przysle głośnik!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Primo: naucz się cytować.
    Secundo: naucz się cieprliwości - jak chcesz mieć odpowiedź NATYCHMIAST,
    wynajmij sobie prawnika (za grubą kasę, znacznie przekraczającą wartość
    głośników).

  • 8. Data: 2004-04-24 10:53:48
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Musisz wyznaczyć sprzedawcy termin na wywiązanie się z zobowiązania, po
    > jego upływie możesz odstąpić od umowy.

    No i moim zdaniem sklep nadal będzie miał roszczenie o zapłatę tych
    dodatkowych kilkuset złotych. Czy będą chcieli się pieniaczyć, to inna
    sprawa. Ale roszczenie pozostaje.

  • 9. Data: 2004-04-24 14:31:45
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Robert Tomasik wrote:
    > No i moim zdaniem sklep nadal będzie miał roszczenie o zapłatę tych
    > dodatkowych kilkuset złotych. Czy będą chcieli się pieniaczyć, to inna
    > sprawa. Ale roszczenie pozostaje.

    A to tak, ale zdaje się że chodziło o to żeby nagle drugiego nie przysłali

    KG

  • 10. Data: 2004-04-25 10:15:34
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > A to tak, ale zdaje się że chodziło o to żeby nagle drugiego nie
    przysłali

    Drugiego można po prostu z poczty nie odebrać i będzie po problemie.