  • 21. Data: 2004-04-24 13:07:10
    Temat: Re: grozba karalna
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Drwal napisał:
    > Niby na co?

    Na brednie z tej strony.

    > Przeciez on ma pelno procesow a tylko garstka to dotyczace
    > grozb slownych.

    I owszem, tyle że wytoczonych przez siebie a nie przeciw.

    > Że kogo?

    To taka słynna fałszywka carskiej bezpieki dotycząca Żydów.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.hipnoza.info

  • 22. Data: 2004-04-24 14:50:56
    Od: Drwal <w...@s...com>

    Arek 24 kwietnia 2004, 15:07:10, szrajbnął:

    > Na brednie z tej strony.

    Z tej, z innej i jeszcze z grupy. A moze to tylko ty nie masz racji a
    nie 100 osob?

    > I owszem, tyle że wytoczonych przez siebie a nie przeciw.

    Skoro jestes taki pewien to podaj to sprawdzone zrodlo twoich
    informacji.

    > To taka słynna fałszywka carskiej bezpieki dotycząca Żydów.

    Nie wiem, moze. Nie jestem zydem.

    --
    Drwal GG:2006587 [ROT13!]q...@b...cy
    zdjecie.moje.prv.pl /\ drwal.ws.prv.pl

  • 23. Data: 2004-04-24 15:03:53
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Drwal napisał:
    > Z tej, z innej i jeszcze z grupy. A moze to tylko ty nie masz racji a
    > nie 100 osob?
    [..]
    > Nie wiem, moze. Nie jestem zydem.

    Nie mam zamiaru się z Tobą sprzeczać - jak już powiedziałem, wg mnie nawet debil
    by się na te brednie urągające intelektowi nie nabrał.
    To nie wycieczka do Ciebie, to stwierdzenie faktu.
    I nie ma znaczenia na ilu stronach zostaną powtórzone i ile kolesi będzie
    prowadzić nagonkę.
    Każdy swój rozum ma i potrafi wyciągać wnioski. Ty widocznie masz jaki masz i nic
    na to nie poradzimy, tym bardziej jak nie wiesz bo nie jesteś Żydem.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.hipnoza.info

  • 24. Data: 2004-04-24 15:19:54
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    a...@e...net news:c6dvmu$d3u$1@news.onet.pl

> [...]
    > To nie wycieczka do Ciebie, to stwierdzenie faktu.
    > I nie ma znaczenia na ilu stronach zostaną powtórzone i ile kolesi

    Lub mozna zobaczyc sprawe numer D3/23## w sadzie rejonowym w Krakowie, lub
    sprawy zgloszone we Wroclawiu, lub poprosu zapytac na jednej z dziesiatek
    grup na ktorych jestes czarna owca

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 25. Data: 2004-04-24 16:03:28
    Od: Drwal <w...@s...com>

    Arek 24 kwietnia 2004, 17:03:53, szrajbnął:

    Kompromitujesz sie...

  • 26. Data: 2004-04-24 16:18:37
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Drwal napisał:
    > Kompromitujesz sie...

    Jasne.. wielki ziew...
    Tłumaczy Cię tylko dziecięcy wiek i brak matury.

    Moja rada na przyszłość - więcej refleksji oraz weryfikacji źródeł.

    zdrówka
    Arek

    --
    http://www.hipnoza.info

  • 27. Data: 2004-04-24 16:27:33
    Od: Drwal <w...@s...com>

    Arek 24 kwietnia 2004, 18:18:37, szrajbnął:
    > Jasne.. wielki ziew...
    > Tłumaczy Cię tylko dziecięcy wiek i brak matury.

    ROTFL kolejny... jakby po maturze czlowiek obracal sie o 180*...

    > Moja rada na przyszłość - więcej refleksji oraz weryfikacji źródeł.

    Ale ty nie masz ZADNYCH zrodel! Ja mam chociaz 3, gdzie 100 osob
    niezmiennie od roku czy ilu mowi to samo... Zobacz jaki to jest
    przekroj spoleczenstwa te 100 osob...

    P.S.
    Cholera, ty przeciez Buzdygan... :O
    eteria.net wszystko mowi... dobra, nie bylo dyskusji bo przeciez nie
    bede o Buzdyganie pisal z nim samym...

  • 28. Data: 2004-04-24 17:10:35
    Temat: Re: Długie [Re: grozba karalna ]
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    a...@e...net news:c6e6id$ab0$1@news.onet.pl

    > No to teraz tłumaczenie dla Ciebie.
    > Jest pewna grupa podłych ludzi, która nie dość, że pała do mnie
    > nienawiścią, to jeszcze nie ma żadnych hamulcow, żadnych zasad i nie

    > Na grupach znajdziesz pewnie ponad 20 tys. listow z bredniami na mój
    > temat, nie liczę już nawet innych forów i stron www.

    A to pech, 20 tys listow z bredniami od setek roznych osob, no co za pech
    ze sie wszyscy na biednego areczka uwzieli, zapewne bez zadnego powodu, tak
    porpsotu z nudow grupowicze od programistow przez prawnikow, grafikow po
    kinomanow, wszyscy wybrali sobie biednego arka za cel no cos takiego.

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 29. Data: 2004-04-24 17:10:44
    Temat: grozba karalna
    Od: Artur <a...@j...net>

    [...]

    > Uffff... a się napisałem, ale mam nadzieję, że w przyszłości
    > więcej zwrócisz
    > uwagę na weryfikację kalumni rzucanych na kogokolwiek, co
    > pozwoli Ci stać po
    > godnej stronie, a nie wstydzić się swojego odbicia w lustrze.

    Klamiesz! Bezczelnie łżesz i jeszcze liczysz, ze ktokolwiek uwierzy w te
    łgarstwa. :(
    Żenada :(

    A.

  • 30. Data: 2004-04-24 17:12:47
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Drwal napisał:

    > ROTFL kolejny... jakby po maturze człowiek obracał sie o 180*...

    Wiesz, kiedyś to był próg dorosłości. Słowem, jako dziecko trzeba Cię
    traktować pobłażliwie i wybaczyć tak ogromną skalę naiwności i bezrefleksyjności.
    A nawet wytłumaczyć jako dziecku pewne rzeczy, co poniżej zrobię jako wyjątek bo
    dorosłemu by mi się nawet nie chciało

> [...]

    No to teraz tłumaczenie dla Ciebie.
    Jest pewna grupa podłych ludzi, która nie dość, że pała do mnie nienawiścią, to
    jeszcze nie ma żadnych hamulców, żadnych zasad i nie przestrzega żadnych granic.
    Nie od roku, lecz od kilku lat prowadzą nieustanną nagonkę na mnie, próbując mnie
    zaszczuć i zdyskredytować. Ich ataki nie przebiegają jedynie w przestrzeni
    internetowej, ale także dotykają innych sfer życia tak prywatnych jak i
    zawodowych. Nie ma chyba już podłości, do której by się posunęli, nie ma skali
    działań, których by nie podjęli bez względu na to czy dotykają mnie czy też moich
    bliskich, czy współpracowników. Jeżeli zechcesz znajdziesz w archiwum grup
    przechwałki i zdarzenia, których się dopuścili. Wymienię niektóre - oszczerstwa,
    znieważanie, podszywanie się pode mnie i pisanie fałszywych listów, ataki na
    bliskich, rodzinę, współpracowników, firmy które prowadzę, nasyłanie kontroli z
    policji, skarbówki, ZUSu itp. - ataki na moich kontrahentów i klientów, a także
    na bogu ducha winnych ludzi przez gg , tlen itp. przy, których podają się za mnie.
    Na grupach znajdziesz pewnie ponad 20 tys. listów z bredniami na mój temat, nie
    liczę już nawet innych forów i stron www.
    Wszystkie te rzeczy z osobna, nie mówiąc już o całości, klasyfikują się do
    odcięcia szabelką lub odstrzelenia łba, tudzież do wybatożenia lub wychędożenia
    przez parobków bo tchórze z nich parszywe. I tak by się stało przed wojną, sprawa
    szybko zakończyłaby się i od lat pokrywała się kurzem i pajęczynami na ich grobach.
    Niestety dzisiaj obowiązek ochrony cudzej czci, godności i imienia wzięło na
    siebie Państwo i niestety jak z każdego innego obowiązku - nie wywiązuje się
    należycie.
    Oczywiście każdy z tych ludzi w końcu odpowie w końcu za swoje czyny, regulaminowo
    lub nieregulaminowo - to jest pewne jak to, że wszyscy umrzemy - ale niestety na
    razie sytuacja jaka jest każdy widzi.
    Jak do tej pory przekonywałem się, że inteligentni ludzie potrafią dostrzec
    rzeczywistość, dlatego bardzo zaskoczyły mnie Twoje słowa. Na szczęście Twój wiek
    wszystko tłumaczy.

    I uprzedzając nasuwające się Ci pytanie - NIE! NIC tym ludziom nie zrobiłem.
    Kompletnie nic, zero, null. Oczywiście pomijając to, że mam czelność mieć SWOJE
    zdanie i jeszcze potrafić je tak uzasadnić, podać takie argumenty, że nie są
    w stanie ich zbić. A skoro nie potrafią argumentów to zaczęli osobę.
    Dlaczego? Bo to już taki typ podłych ludzi, a Ty swoim nieprzemyślanym gadaniem i
    naiwną wiarą w coś co wypisuje "100 osób" ustawiasz się w jednym szeregu z tym co
    robią tą nagonkę i jesteś wodą na ich młyn.

    Uffff... a się napisałem, ale mam nadzieję, że w przyszłości więcej zwrócisz
    uwagę na weryfikację kalumnii rzucanych na kogokolwiek, co pozwoli Ci stać po
    godnej stronie, a nie wstydzić się swojego odbicia w lustrze.

    > Cholera, ty przecież Buzdygan... :O
    > eteria.net wszystko mowi... dobra, nie bylo dyskusji bo przeciez nie
    > bede o Buzdyganie pisal z nim samym...

    A to mnie dziwi. Wolisz o kimś pisać z kimś kto go w ogóle nie zna niż z tą osobą?
    Zaskakujące podejście do świata.

    A tutaj sobie zobacz o co mi chodziło z Protokołami Mędrców Syjonu
    http://wiem.onet.pl/wiem/017187.html

    pozdrawiam
    Arek