  • 1. Data: 2004-04-23 14:54:35
    Temat: Czy można coś jeszcze zrobić?
    Od: o...@o...pl

    W trakcie trwania sprawy sądowej o podział majątku oraz sprawy alimentacyjnej
    na rzecz jednego z byłych małżonków nastąpiła smierć jednego z nich.
    Sprawa - zwlaszcza ta alimentacyjna - była wciąz przedłuzana- podwazane były
    oczywiste zaswiadczenia o braku zdolnosci do pracy jednego z małzonków który
    wystąpił o alimenty .To wszystko za przyzwoleniem sądu. Dodam iż w orzeczeniu o
    rozwodzie zapadła decyzja o winie jednego z małzonków- stad tez wydaje sie
    oczywiste iz alimenty mogłyby w razie potrzeby być przyznawane małzonkowi
    poszkodowanemu i niezdolnemu do pracy.Tak sie nie stało W trakcie trwania
    niekonczacych sie spraw, pomiedzy jedną sprawa a drugą - na których miał zapaść
    wyrok (a nie zapadał z winy szpitala sądowego który w terminie kilkakrotnie nie
    przysłal opinii biegłego o niezdolności do pracy) osoba mająca placic alimenty
    zmarła pozostawiając druga w bardzo trudnej sytuacji.Czy mozna cos jeszcze
    zrobic w takim przypadku - opinia bieglego dotarła dopiero teraz czyli po 4
    miesiącach po smierci - o jakies pół roku pózniej niż miała przyjsc- od tej
    opinii zalezała decyzja o przyznaniu alimnetów - oczywiście jest w niej
    zaswiadczenie o braku zdolnosci do pracy osoby, która ubiegała sie o alimenty.
    Co mozna jeszcze zrobić - zaskarzyc sąd, szpital, czy w ogole jest sens to
    jeszcze ruszac i nie tylko po to zeby sobie trochę pobiegac po Sadzie Wysoce
    Najwyższym i się postresować?

  • 2. Data: 2004-04-23 16:02:46
    Temat: Re: Czy można coś jeszcze zrobić?
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    User "Użytkownik" <o...@o...pl> napisał(a)
    w news'ie: news:4783.00000279.40892e2b@newsgate.onet.pl

    > W trakcie trwania sprawy sądowej o podział majątku oraz sprawy
    > alimentacyjnej na rzecz jednego z byłych małżonków nastąpiła smierć
    > jednego z nich.
    > [......................]

    Pani/Panie *Nikt*

    Cóż to by zmieniło gdyby ten ktoś umarł np. dzień po
    wydaniu wyroku zasądzającego alimenty na rzecz
    drugiej osoby?. Z grobu i tak płacić by nie mógł/ła.
    Alimentacja ustaje z chwilą śmierci osoby alimentującej.
    Trzeba teraz szukać innego (żywego) jelenia.

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "(...) Ostrożnie przyhamowałem, aby ta kobieta upadła najdelikatniej."

  • 3. Data: 2004-04-23 16:14:23
    Od: o...@o...pl

> [...]
    >
    > --
    > Pozdrawiam - Andy_K.
    > "(...) Ostrożnie przyhamowałem, aby ta kobieta upadła najdelikatniej."

    panie/panie *ktoś*
    dziękuję za odpowiedz, mam jeszcze jedno pytanie jeśli jest pan/pani
    zorientowany/a byłąbym wdzięczna za odpowiedz: czy istnieje możliwość
    blokowania w niusach możliwości odpowiedzi niektórym *osobom*? dziękuję

  • 4. Data: 2004-04-23 16:27:12
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    User "Niewiadomokto" <o...@o...pl> napisał(a)
    w news'ie: news:4783.000002c4.408940df@newsgate.onet.pl

> [...]
    > zorientowany/a byłąbym wdzięczna za odpowiedz: czy istnieje możliwość
    > blokowania w niusach możliwości odpowiedzi niektórym *osobom*?

    Oczywiście, że jest taka mozliwość. W OE są to reguły
    grup dyskusyjnych, ale jak to się robi w Mozilli nie wiem.

    PS. Podpisuj posty gdyż wszyscy zaczną się do Ciebie
    zwracać per *ByleKto*

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Pociong też ma tylko dwie klasy - Lech W."

  • 5. Data: 2004-04-23 16:33:37
    Od: o...@o...pl

> [...]
    > grup dyskusyjnych, ale jak to się robi w Mozilli nie wiem.
    >
    > PS. Podpisuj posty gdyż wszyscy zaczną się do Ciebie

    dziękuję za odpowiedz
    p.s. nie udzielaj mi rad na tematy na które nie prosze o radę bo inaczej
    wszyscy zaczną sie do ciebie zwracac per "Ciotka"

  • 6. Data: 2004-04-23 16:40:56
    Od: o...@o...pl

> [...]
    >

    > --
    > Pozdrawiam - Andy_K.
    > "Pociong też ma tylko dwie klasy - Lech W."

    i jeszcze jedno co TY MOŻESZ ZROBIĆ.Załoz sobie taka blokadę (najlepiej
    moralną) na własne odpowiedzi na wątki zapoczątkowane przez
    o...@o...pl .Dzięki bardzo

  • 7. Data: 2004-04-23 16:58:13
    Od: c...@p...onet.pl

    > PS. Podpisuj posty gdyż wszyscy zaczną się do Ciebie
    > zwracać per *ByleKto*

    O, rety ! Ja też się nie podpisuje!
    Jakoś tak mi się wydaje, że jak mam czarda w adresie, to wszyscy wiedzą, że taki
    mam nick i do tej pory jakoś nie było problemu. Bo cóż komu po moim imieniu i
    nazwisku, które skądinąd brzmią dość wdzięcznie.... a przecież i tak trzeba się
    logować , więc ja to zawsze ja, a nie ktoś inny z moim adresem. Parafrazując
    jakiegoś poetę: "I cóż ci moje imię powie? Zniknie jak cichy poszum fali ..." itd.

    Ja olali18 brak podpisu wybaczam:))

  • 8. Data: 2004-04-24 01:27:45
    Od: "Grzegorz" <f...@y...com>

    "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl> wrote in message

    > Bo Ci brak szacunku dla potencjanych "czytacieli"
    > Twoich postów. (nie wspominając o kulturze)

    Jestes przewrazliwiony.

    > A cóż może wybaczać osoba która napisała w swoim
    > życiu "aż" tuzin postów?. LOL

    Powolywanie sie na staz, czy liczbe postow to nic wiecej jak zwykle
    zarozumialstwo. Zreszta mozna by zacytowac:

    "To w polu "Od" to jest nazwa konta *w czytniku* z którego
    wysyłasz posty i nijak się ma do faktycznego adresu e-mali."

    "Sądzisz, że ten wymyślony
    przeze mnie pseudoadres służy mi do logowania? Tylko
    naiwni lub złaknieni sex ofert wpisują tam swoje prawdziwe
    adresy."

    --
    Grzegorz

    It is better to keep your mouth shut and appear stupid than to open it and
    remove all doubt.

  • 9. Data: 2004-04-24 06:42:23
    Od: "Grzegorz" <f...@y...com>

    > Miałem na myśli, że taki człowiek jest nieobyty w usenecie
    > i nie zna zasad_regół na nim panujących.

    Twierdzisz tak bo znalazles 12 postow w googlu?

    > Mógłbyś mi wyjaśnić jak to a się do drugiego?.

    Patrz wyzej.
    Zreszta robi sie OT wiec proponuje EOT.

    --
    Grzegorz

    Better to understand a little than to misunderstand a lot.

  • 10. Data: 2004-04-24 09:53:38
    Od: o...@o...pl

    > User "Grzegorz" <f...@y...com> napisał(a)
    > w news'ie: news:c6cfv7$ird$1@news.onet.pl

    > Miałem na myśli, że taki człowiek jest nieobyty w usenecie
    > i nie zna zasad_regół na nim panujących.

    sąnawet tacy którzy nie znaja REGUŁ ortograficznych ojczystego języka