  • 11. Data: 2015-05-06 14:20:55
    Temat: Re: gdzie we wrocławiu ?
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 06.05.2015 o 13:48, marek pisze:
    > ile ? 500zł 770zł ??
    > za 15 czy 30 minut rozmowy i rzucenia okiem w papiery ??

    No stary, to możesz sobie rzucić sam za 0zł albo jak chcesz, to ze mną
    możesz porozmawiać 30 minut za 200zł i też ci rzucę okiem w papiery.

    > toż to kurwa drożej jak u prywatnego lekarza !! z tym że u lekarza lepiej bo
    > zawsze moge wybrać tego darmowego

    A gdzie widziałeś darmowego lekarza? Chyba że masz kolegę-lekarza.

    > nikomu dupska nie zamierzam lizać a tym bardziej za pieniądze

    No to działaj sam :)

  • 12. Data: 2015-05-06 14:21:40
    Od: "marek" <v...@p...fm>

    > Bo nigdy z usługi nie korzystałeś, co widać. Kasa fiskalna jest
    > obligatoryjna obecnie.

    kiedyś korzystałem i się zraziłem bo wiem że to chamy i prostaki którzy
    tylko tochę więcej ksiązek przeczytali na temat który mnie nie interesuje
    a efekty ich pracy widac dopiero gdy się im zapełni odpowiednio sakiewkę ...
    najlepiej mało zrobić a zarobić - to taka maksyma adwokacka

    > Przeczytaj ten kawał o puknięciu młotkiem i rachunku za "wiedzenie gdzie
    > puknąć".

    ja mu jeszcze "pukać nie kazałem" cchiałem się dopiero zapytać czy wie gdzie
    puknąć...
    bo ja za samą "audiencję" płatną z góry 770zł nie zamierzam płacić abym się
    dowiedzieć że się nie da ...

    będę musiał zmienic politykę w firmie :)) jak przyjedzie prawnik będę mu
    kazał płacic z góry za informacje

    > To po cholerę komuś chcesz dupę zawracać swoimi pierdołami? Przegrałeś,
    > to płać i płacz, a nie smarczesz.

    grzecznie zapytałem
    ale skoro w tym kraju sądy niższych instancji podważają wyroki SN a palestra
    adwokacka życzy sobie za poświęcenie paru minut czasu kasy to ja więcej
    pytań nie mam ...

  • 13. Data: 2015-05-06 14:21:57
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 06.05.2015 o 13:50, marek pisze:

    > nie wiem, nie wnikam czym żyje... ale są tacy którym państwo płaci

    Państwo Nowak spod szóstki czy Państwo Kowalscy z klatki obok?

    Jak sądzisz, że są opłacani przez innych, to się do nich udaj.

  • 14. Data: 2015-05-06 15:32:05
    Od: "marek" <v...@p...fm>

    > Państwo Nowak spod szóstki czy Państwo Kowalscy z klatki obok?
    >
    > Jak sądzisz, że są opłacani przez innych, to się do nich udaj.

    następny kurwa poliglota

  • 15. Data: 2015-05-06 15:34:16
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-05-06 o 15:32, marek pisze:

    > następny kurwa poliglota

    Chłopie, naprawdę cię podziwiam, że z taką inteligencją w ogóle ci się
    udało napisać pozew niepodlegający odrzuceniu, szacun!

    --
    LIwiusz

  • 16. Data: 2015-05-06 15:38:04
    Od: "marek" <v...@p...fm>

    > No stary, to możesz sobie rzucić sam za 0zł albo jak chcesz, to ze mną
    > możesz porozmawiać 30 minut za 200zł i też ci rzucę okiem w papiery.

    wolałbym już 30min. posiedziec na kiblu a 200zł banknotem wytrzeć sobie dupę
    ... wtedy przynajmniej miałbym 100% pewność że został sporzytkowany

    > A gdzie widziałeś darmowego lekarza?

    w każdej przychodni przyjmuje (takiej z wielkim napisem NFZ) a płaci mu
    państwo polskie które mnie i każdego innego obywatela co miesiac łupi z
    pieniedzy które są marnowane gdzieś w ZUS

  • 17. Data: 2015-05-06 15:39:20
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-05-06 o 15:38, marek pisze:
    > w każdej przychodni przyjmuje (takiej z wielkim napisem NFZ) a płaci mu
    > państwo polskie które mnie i każdego innego obywatela co miesiac łupi z
    > pieniedzy które są marnowane gdzieś w ZUS

    Nie ściemniaj, na lekarza łupi tylko pracujących i emerytów.

    --
    Liwiusz

  • 18. Data: 2015-05-06 15:47:09
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-05-06 o 15:38, marek pisze:

    > w każdej przychodni przyjmuje (takiej z wielkim napisem NFZ) a płaci mu

    Masz tu swojego lekarza, ofiaro ;)
    http://kwejk.pl/obrazek/2320423/publiczna-sluzba-zdr
    owia.html

    --
    Liwiusz

  • 19. Data: 2015-05-06 15:54:49
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 06.05.2015 o 15:38, marek pisze:
    > wolałbym już 30min. posiedziec na kiblu a 200zł banknotem wytrzeć sobie dupę
    > ... wtedy przynajmniej miałbym 100% pewność że został sporzytkowany

    Zainwestuj trochę z tego w słownik.

    > w każdej przychodni przyjmuje (takiej z wielkim napisem NFZ) a płaci mu
    > państwo

    Znaczy się jednak nie darmowy.

  • 20. Data: 2015-05-06 17:53:57
    Od: "marek" <v...@p...fm>

    > Chłopie, naprawdę cię podziwiam, że z taką inteligencją w ogóle ci się
    > udało napisać pozew niepodlegający odrzuceniu, szacun!

    widzisz ... bo tam w sądach i prokuraturach siedzą różni ludzie ...
    do chama i debila trzeba pisać jego językiem bo tego kulturalnego nie
    zrozumie... i odwrotnie
    trzeba sie niestety dopasować do poziomu rozmówcy aby cokolwiek taki
    zrozumiał

    albo jak tu któryś już wspomniał "wchodzić w dupe takiemu bez mydła" i lizać
    mu buty, wszak to on decyduje i jest wyżej w hierarchi