  • 1. Data: 2015-05-06 00:30:59
    Temat: Celnosc policjanta.
    Od: Marek Wisniewski <m...@g...com>

    O ile pamietam, to broni gladkolufowej moga policjanci uzywac , celujac w nogi
    delikwenta.
    Jak, z odleglosci kilkunastu metrow mozna trafic "w okolice ramienia" i to w dodatku,
    uszkadzajac aorte ?
    Czy ktos widzial mutanta biegajacego po boisku z aorta w okolicy ramienia ?
    Jaki rozrzut moze miec taka bron?
    Jakie wymogi okraslaja przydatnosc policjanta do uzywania takiej broni ?
    Jakimi wynikami na strzelnicy musi sie on wykazac ?
    Czy badania psychologiczne przed, byly wystarczajace ?
    Czy mozna stwierdzic, ktory policjant strzelal, zeby zabic ?

    Kiedy wreszcie, rezimowe media zaczna zadawac dociekliwe pytania, zamiast robic
    ludziom wode z mózgu ?

  • 2. Data: 2015-05-06 04:31:21
    Temat: Re: Celnosc policjanta.
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Marek Wisniewski wrote:
> [...]
    > Czy mozna stwierdzic, ktory policjant strzelal, zeby zabic ?
    >
    > Kiedy wreszcie, rezimowe media zaczna zadawac dociekliwe pytania, zamiast robic

    Sam jesteś woda w mózgu, ktora nigdy w zyciu nic strzelającego nie widziała.

  • 3. Data: 2015-05-06 09:03:45
    Od: szerszeń <s...@t...pl>

    On Tue, 5 May 2015 15:30:59 -0700 (PDT)
    Marek Wisniewski <m...@g...com> wrote:

    > O ile pamietam, to broni gladkolufowej moga policjanci uzywac , celujac w nogi
    > delikwenta.

    Może zamiast liczyć na pamięć przeczytaj odpowiednie przepisy.

    > Jak, z odleglosci kilkunastu metrow mozna trafic "w okolice ramienia" i to w
    dodatku, uszkadzajac aorte ?

    Normalnie, jakbyś kiedykolwiek strzelał choćby z wiatrówki, to byś wiedział.

    > Czy ktos widzial mutanta biegajacego po boisku z aorta w okolicy ramienia ?

    "Okolica" to dość szerokie i mało precyzyjne pojęcie. I jak najbardziej aorta, nawet
    szyjna jest w okolicach "ramienia".

    > Jaki rozrzut moze miec taka bron?

    na 25 metrach spokojnie 30cm, zadowolony?

    > Jakie wymogi okraslaja przydatnosc policjanta do uzywania takiej broni ?

    Szkolenie.

    > Jakimi wynikami na strzelnicy musi sie on wykazac ?

    Jakie to ma znaczenie, biorąc pod uwagę rozrzut tej broni i fakt, że pozbawiona jest
    przyrządów celowniczych?

    > Czy badania psychologiczne przed, byly wystarczajace ?

    Pytasz o tego bandytę co chciał bić policję i kibiców przeciwnej drużyny?

    > Czy mozna stwierdzic, ktory policjant strzelal, zeby zabic ?

    Oglądasz CSI? Wiesz co to broń gaładkolufowa? Wiesz jak się identyfikuje broń z
    wystrzeloną z niej amunicją?

    > Kiedy wreszcie, rezimowe media zaczna zadawac dociekliwe pytania, zamiast robic
    ludziom wode z mózgu ?

    Dociekliwe?
    Czmu nie pytasz skąd się wziął ten matoł na murawie?
    Czemu nie pytasz kto go tak wychował?
    Czemu nie pytasz czemu łamał prawo i zagrażał życiu, zdrowiu i mieniu innych, a jak
    się okazało również swojemu?
    itd.

    -------------
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 4. Data: 2015-05-06 09:03:54
    Od: szerszeń <s...@t...pl>

  • 5. Data: 2015-05-06 10:59:52
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2015-05-06 o 09:03, szerszeń pisze:
    > "Okolica" to dość szerokie i mało precyzyjne pojęcie. I jak najbardziej aorta,
    nawet szyjna jest w okolicach "ramienia".
    Jasne, a "aorta dupna" jest w dupie.

    Maciek

  • 6. Data: 2015-05-06 12:22:36
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 06.05.2015 00:30, Marek Wisniewski pisze:
    > O ile pamietam, to broni gladkolufowej moga policjanci uzywac , celujac w nogi
    > delikwenta.

    O ile pamiętam jesteś mi winien milion złotych.

    > Jak, z odleglosci kilkunastu metrow mozna trafic "w okolice ramienia"
    > i to w dodatku, uszkadzajac aorte ?

    Masz na myśli strzelanie do nieruchomego manekina czy to bandziora,
    który może nagle np. kucnąć?

    > Czy ktos widzial mutanta biegajacego po boisku z aorta w okolicy ramienia ?

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Plik:Circulatory_system
    _pl.svg

    --
    Boga prawdopodobnie nie ma.
    A teraz przestań się martwić

  • 7. Data: 2015-05-06 14:20:52
    Od: Marek Wisniewski <m...@g...com>

    W dniu środa, 6 maja 2015 12:22:37 UTC+2 użytkownik Andrzej Lawa napisał:

    > O ile pamiętam jesteś mi winien milion złotych.

    > Masz na myśli strzelanie do nieruchomego manekina czy to bandziora,
> [...]

    Na tym schemacie pokazuja, gdzie jest aorta. Czy jeszcze potrzebujesz wiecej
    informacji ?

    Chyba jest to grupa prawnikow, wiec niech ktos odszuka odpowiednich przepisow i
    wykaze, ze policjant ma celowac w szyje delikwenta, ktory zmienil miejsce pobytu,
    niezgodnie z jakimis przepisami.

    Moze jest tam napisane, zeby takich od razu odstrzelic ?

  • 8. Data: 2015-05-06 14:22:09
    Od: Marek Wisniewski <m...@g...com>

    W dniu środa, 6 maja 2015 09:03:55 UTC+2 użytkownik szerszeń napisał:

> [...]
    > Czemu nie pytasz kto go tak wychował?
    > Czemu nie pytasz czemu łamał prawo i zagrażał życiu, zdrowiu i mieniu innych, a jak

    Jak minister mial lewe papiery na bron , to moze ten policjant tez mial lewe ?

  • 9. Data: 2015-05-06 14:40:01
    Od: Marek Wisniewski <m...@g...com>

    W dniu środa, 6 maja 2015 09:03:46 UTC+2 użytkownik szerszeń napisał:

    > Może zamiast liczyć na pamięć przeczytaj odpowiednie przepisy.

    > Normalnie, jakbyś kiedykolwiek strzelał choćby z wiatrówki, to byś wiedział.

    Ja mam zdany praktyczny egzamin panstwowy z poslugiwania sie bronia palna.
    Za to wielu posiadaczy broni w Polsce otrzymalo pozwolenia na podstawie sfalszowanych
    papierow ( np. pewien minister).

    > "Okolica" to dość szerokie i mało precyzyjne pojęcie. I jak najbardziej aorta,
    nawet szyjna jest w okolicach "ramienia".

    Nie kompromituj sie. Obejrzyj altas anatomii czlowieka.
    Ani w blizszej, ani w dalszej okolicy ramienia, nie ma zadnej aorty.

    > na 25 metrach spokojnie 30cm, zadowolony?

    Nie. Uzywanie takie broni zagraza zyciu.

    > Szkolenie.

    Czy ktos sprawdzil, jak sie odbylo to szkolenie i kiedy ten policjant cwiczyl
    ostatnio strzelanie ?

    > Jakie to ma znaczenie, biorąc pod uwagę rozrzut tej broni i fakt, że pozbawiona
    jest przyrządów celowniczych?

    To moze dlatego powinno sie celowac w nogi, zeby nie trafic przypadkowo ( !) w
    glowe...?

    Jakos policja nie potrafi ochronic sie przed naplywem psycholi do jej szeregow.
    Chyba nie musialbym dlugo szukac w necie, zeby znalezc informacje, kiedy ostatnio
    "pewien mezczyzna " zastrzelil zone, dziecko i siebie z broni sluzbowej.
    Milicjanci w kopalni Wujek tez celowali w glowy górników.

    > Pytasz o tego bandytę co chciał bić policję i kibiców przeciwnej drużyny?

    > Oglądasz CSI? Wiesz co to broń gaładkolufowa? Wiesz jak się identyfikuje broń z
    wystrzeloną z niej amunicją?

    Nie wiem tego, ale w tv pokazywali taki pocisk i mial on calkiem duze rozmiary. Nie
    byla to kulka gumowa, tylko podluzny kawalek plastiku o dosyc skomplikowanym
    ksztalcie.
    Wcale bym sie nie zdziwil, gdyby te pociski mialy wybite ( nadrukowane ) numery...

> [...]
    > Czemu nie pytasz kto go tak wychował?
    > Czemu nie pytasz czemu łamał prawo i zagrażał życiu, zdrowiu i mieniu innych, a jak

    Jakby zginal policjant, tobym takie pytania zadawal.
    Jednak zginal obywatel, ktory nikomu krzywdy nie wyrzadzil.

  • 10. Data: 2015-05-06 14:42:52
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 06.05.2015 14:20, Marek Wisniewski pisze:
    [ciach]

    > Moze jest tam napisane, zeby takich od razu odstrzelic ?

    Ciebie należałoby odstrzelić, bo nie umiesz ani czytać, ani nawet
    poprawnie cytować.