  • 21. Data: 2015-05-06 18:25:48
    Temat: Re: gdzie we wrocławiu ?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-05-06 o 17:53, marek pisze:

    > widzisz ... bo tam w sądach i prokuraturach siedzą różni ludzie ...
    > do chama i debila trzeba pisać jego językiem bo tego kulturalnego nie
    > zrozumie... i odwrotnie
    > trzeba sie niestety dopasować do poziomu rozmówcy aby cokolwiek taki
    > zrozumiał
    >
    > albo jak tu któryś już wspomniał "wchodzić w dupe takiemu bez mydła" i lizać
    > mu buty, wszak to on decyduje i jest wyżej w hierarchi

    I tak się ciesz, że umiesz jako tako pisać i czytać, kiedyś miałbyś
    gorzej i musiałbyś częściej w dupę włazić (względnie: dawać dupy, jakbyś
    był płci innej), czyli rozpruwałbyś się już na etapie pisania pozwu.

    --
    Liwiusz

  • 22. Data: 2015-05-06 18:37:53
    Od: "marek" <v...@p...fm>

    > I tak się ciesz, że umiesz jako tako pisać i czytać, kiedyś miałbyś
    > gorzej i musiałbyś częściej w dupę włazić (względnie: dawać dupy, jakbyś
    > był płci innej), czyli rozpruwałbyś się już na etapie pisania pozwu.

    pierdole
    aleś oczytany
    rozumiem że miałeś już z tym tematem do czynienia :)) i musiałes dać "dupy"
    tu i ówdzie :)))
    wiesz gejowstwo jest zakamuflowane na róznych szczeblach władzy i róznych
    warstwach społecznych
    parę razy posuną ciebie ... potem może ty skorzystasz :)))

  • 23. Data: 2015-05-06 18:39:03
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-05-06 o 18:37, marek pisze:

> [...]
    > warstwach społecznych
    > parę razy posuną ciebie ... potem może ty skorzystasz :)))

    Ja dymam każdego klienta i się z tym nie kryję, zapraszam, napiszę ci
    taką kasację, że przez tydzień na tyłku nie usiądziesz ;)

    --
    Liwiusz

  • 24. Data: 2015-05-06 19:04:16
    Od: poreba <d...@p...pl>

    Dnia Wed, 06 May 2015 13:52:16 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > Przeczytaj ten kawał o puknięciu młotkiem i rachunku za "wiedzenie gdzie
    > puknąć".
    Ja przeczytałe, tam było że kowal zainkasował DOPIERO gdy auto zafurczało.
    YPIżeby prawnicy brali kasę jedynie po skutecznym załatwieniu sprawy?
    Odważne, odważne ;-)

    MSPANC

    --
    pozdro
    poreba

  • 25. Data: 2015-05-06 19:08:27
    Od: "marek" <v...@p...fm>

    > Ja dymam każdego klienta i się z tym nie kryję, zapraszam, napiszę ci
    > taką kasację, że przez tydzień na tyłku nie usiądziesz ;)

    to że na kasę dymasz to się domyślam
    a skoro zapraszasz to jakiś adres podaj (nie mailowy) abym trafił
    wazelinke lubisz ? czy może kremik wziąść :))))
    i kolegę ci przyprowadzę w zastępstwie - znam takiego co lubi takie klimaty
    :)) i chętnie mnie w tym zaszczycie wyręczy
    ja nie z tych co posuwają chłopców albo lubia byc posuwani :))

  • 26. Data: 2015-05-06 19:36:44
    Od: "marek" <v...@p...fm>

    > Ja przeczytałe, tam było że kowal zainkasował DOPIERO gdy auto zafurczało.
    > YPIżeby prawnicy brali kasę jedynie po skutecznym załatwieniu sprawy?
    > Odważne, odważne ;-)

    jakby tak brali to bardziej by się starali i tak by robili aby klient był
    zadowolony i może tak by było lepiej
    to chyba proste nie ,,,,
    np. czy mechanikowi też płacisz za nie naprawione auto ? ze łaskawie zajrzał
    do niego i powiedział że się nie da ... przed czym zainkasował 500zł

    kurcze jak ten swiat by wtedy pięknie wyglądał... mechanik mógłby miec
    czyste raczki i tylko patrzec, rozmawiać i kasowac...

    zawsze myslałem że tylko dziwka bierze zapłatę z góry ... widać palestra to
    takie dziwki w białych kołnieżykach :)))

  • 27. Data: 2015-05-06 20:57:55
    Temat: Re: gdzie we wroc?awiu ?
    Od: Mruk <t...@g...pl>

    W dniu 2015-05-06 o 12:14, marek pisze:
    > gdzie we wroc?awiu znajd? prawnika, adwokata, kt?ry po?wi?ci mojej osobie
    > 15min, swojego cennego czasu .... zapozna przy tym si? z paroma kartkami i
    > jesli b?dzie mo?liwo?? napisze pismo do s?du najwy?szego o kasacj? wyroku
    > nie bior?c przy tym przys?owiowej z?ot?wki.
    > gdyz jak si? dowiedzia?em pismo takie mo?e tylko napisa? taka osoba, a moim
    > zdaniem zachodza ku temu przes?anki,,,,
    > gdy? i s?d okr?gowy a nast?pnie rejonowy podwa?y?y wyrok s?du najwy?szego
    >
    > w okr?gowej radzie adwokackiej za "audiencj?" u pana adwokata ?ycz? sobie
    > zap?aty z g?ry

    hy hy hy, dobre.

    Rozumiem, że do zoo chodzisz za darmo, benzyne tankujesz za darmo i prąd
    w domu masz za darmo ?

    Praca jak praca i gwarantuje Ci,że napisanie kasacji pod którą prawnik
    się podpisuje to zajmuje więcej niż 15 minut.

    Tak to już jest że czasami warto brać prawnika.

  • 28. Data: 2015-05-06 21:22:12
    Od: Mruk <t...@g...pl>

    > nie bior?c przy tym przys?owiowej z?ot?wki.

    za darmo jest tylko śmierć a i tak ona kosztuje życie

  • 29. Data: 2015-05-06 21:46:14
    Od: "marek" <v...@p...fm>

> [...]
    > podpisuje to zajmuje więcej niż 15 minut.
    >
    > Tak to już jest że czasami warto brać prawnika.

    za wszystko płacę
    ja nie chcę by ją pisał .... ja tylko cchę aby się wypowiedział jako prawnik
    czy warto ja pisać i jest sens

    czy jak jedziesz do mechanika, to też płacisz mu przed wjazdem na podnośnik
    aby wogle zechciał spojrzeć i wyrazić opinię ??

  • 30. Data: 2015-05-06 21:48:31
    Od: "marek" <v...@p...fm>

    > za darmo jest tylko śmierć a i tak ona kosztuje życie

    jak umierasz to tez cię oskubią ... sukienkowi i firma pogrzebowa

    albo raczej juz nie ciebie bo tobie już wszystko jedno ... ale ktoś zarobic
    musi :)