  • 1. Data: 2015-05-05 09:42:18
    Temat: Tylko dla wybranych? :)
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    Głosuję na projekt i jest tam taki zapis:

    Oświadczam, że jestem uprawniona / uprawniony, zgodnie z Regulaminem
    Zabrzańskiego Budżetu Partycypacyjnego, do głosowania ponieważ jestem
    zameldowana (-y) na pobyt stały lub czasowy w Zabrzu oraz na dwa dni
    robocze przed rozpoczęciem głosowania ukończyłam / ukończyłem 16 lat.

    interesujące jest sformułowanie:

    oraz na dwa dni robocze przed rozpoczęciem głosowania ukończyłam /
    ukończyłem 16 lat.

    bo ja przecież ukończyłem nie na dwa dni robocze przed, ale dużo
    wcześniej. Czy mogę takie oświadczenie więc podpisać?

  • 2. Data: 2015-05-05 09:51:27
    Temat: Re: Tylko dla wybranych? :)
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-05-05 o 09:42, Przemysław Adam Śmiejek pisze:
> [...]
    >
    > bo ja przecież ukończyłem nie na dwa dni robocze przed, ale dużo
    > wcześniej. Czy mogę takie oświadczenie więc podpisać?

    Cholera, nie możesz...
    Nic nie zrobisz.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2015-05-05 10:24:52
    Od: Konfabulator Konfabulatorski <k...@1...pl>

    Wyniki tego głosowania będą nieważne, przez brak zwrotu co najmniej. Ale droga do
    unieważnienia długa i kręta, więc może szybciej będzie powiadomić organizatora, że
    głosowanie w tej formie nie ma sensu? Lepiej załącz rysunek, nasze urzędnicze mózgi
    nie są zbyt lotne.

  • 4. Data: 2015-05-05 17:24:46
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Przemysław Adam Śmiejek wrote:
> [...]
    >
    > bo ja przecież ukończyłem nie na dwa dni robocze przed, ale dużo
    > wcześniej. Czy mogę takie oświadczenie więc podpisać?

    Poczekaj, po czym zaskarż wyniki twierdząc, że 90% głosujących było
    nieuprawnionych.

  • 5. Data: 2015-05-05 18:01:19
    Od: <3...@1...180119.invalid> (Tom N)

    witek w

> [...]
    [...]

    > Poczekaj, po czym zaskarż wyniki twierdząc, że 90% głosujących było
    > nieuprawnionych.

    Przeca ten troll Tristan jak zwykle nie napisał wszystkiego:

    <http://www.um.zabrze.pl/mieszkancy/budzet-partycypa
    cyjny>

    Pomylił podpisanie wniosku (juz po ptokach) z głosowaniem -- ale czego się
    po trollu można spodziewać.

    --
    'Tom N'

  • 6. Data: 2015-05-05 18:16:01
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 05.05.2015 o 18:01, (Tom N) pisze:
    > Pomylił podpisanie wniosku (juz po ptokach) z głosowaniem -- ale czego się
    > po trollu można spodziewać.

    Wszyscy w domu zdrowi? Głosowałem sobie na projekt, wyskoczyło
    oświadczenie, co znów pomyliłem? Tak się zastanawiałem na ile takie
    sformułowanie jest sensowne i OK i czy tylko mi wydaje się, że źle... No
    ale niektórzy mają problem emocjonalny, to i dzień bez bluzgów dla nich
    dniem straconym.

  • 7. Data: 2015-05-05 18:23:26
    Od: <6...@4...182326.invalid> (Tom N)

    Konfabulator Konfabulatorski w
    ups.com>:

    > Wyniki tego głosowania będą nieważne, przez brak zwrotu co najmniej.

    Ukończyłeś coś na dwa dni przed terminem? I uważasz, że ukończyłeś
    dokładnie dwa dni przed terminem?

    No to zapytam inaczej: ukończyłeś 5 lat na dwa dni przed 1 maja 2015 roku?
    Nie, nie pytałem czy ukończyłeś dwa dni przed 1 maja 2015, mogłeś ukończyć
    wcześniej.

    Jeszcze inaczej: ukończyłem == miałem ukończone

    Zwrot "co najmniej" jest porządany, ale niekonieczny.

    --
    'Tom N'

  • 8. Data: 2015-05-05 18:33:37
    Od: <3...@6...183337.invalid> (Tom N)

    Przemysław Adam Śmiejek w

    > Wszyscy w domu zdrowi?

    Dziękować, dziękować -- zdrowi...

    > Głosowałem sobie na projekt,

    Sobie? To kto to głosowanie zorganizował?

    > wyskoczyło oświadczenie

    Skąd wyskoczyło?

    > No ale niektórzy mają problem emocjonalny

    I sie identyfikują z trollem Tristanem...

    --
    'Tom N'

  • 9. Data: 2015-05-06 08:41:18
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 05.05.2015 o 18:33, (Tom N) pisze:
    > Przemysław Adam Śmiejek w

    > Dziękować, dziękować -- zdrowi...

    A pacz pan, nie widać.

    > Sobie? To kto to głosowanie zorganizował?

    Języka polska trudną jest? Ktoś zorganizował, co za różnica?
    Zastanawiałem się nad dokładnością zwrotu językowego, owszem,
    humorystycznie, bo ogarniam o co chodzi, tylko zastanawiam się czy
    dobrze sformułowane.

    > Skąd wyskoczyło?

    Z ekranu, w czasie głosowania. Tyle.

    > I sie identyfikują z trollem Tristanem...

    Nie znam gościa, ale może się z nim faktycznie identyfikujesz. Fakt
    faktem, odpłynąłeś nieźle.