  • 1. Data: 2003-01-29 10:08:05
    Temat: ewidencja czasu pracy - kto ja prowadzi
    Od: "MaPia" <m...@b...pl>

    moje pytanie dotyczy ewidencji czasu pracy pracownika.
    czy sa przepisy, ktore okreslaja kto w firmie prowadzi taka ewidencje?
    czy pracodawca moze tren obowiazek scedowac na pracownika?

    MaPia

  • 2. Data: 2003-01-29 10:14:25
    Temat: Odp: ewidencja czasu pracy - kto ja prowadzi
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik MaPia <m...@b...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b1898r$erq$...@n...lublin.pl...
    > czy pracodawca moze tren obowiazek scedowac na pracownika?

    art.3.1 k.p

    Sandra

  • 3. Data: 2003-01-29 10:39:17
    Temat: Re: ewidencja czasu pracy - kto ja prowadzi
    Od: "MaPia" <m...@b...pl>

    > art.3.1 k.p

    przeczytalem i mam watpliwosci interpretacyjne - dlatego ze firma posiada
    dzial kadr i czy nawet prezes zarzadu spolki moze nakazac pracownikom
    prowadzenie takiej ewidencji (wstecznie za okres 2 lat)?

    MaPia

  • 4. Data: 2003-01-29 11:11:11
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik MaPia <m...@b...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b18b3a$h2k$...@n...lublin.pl...

    > przeczytalem i mam watpliwosci interpretacyjne - dlatego ze firma posiada
    > dzial kadr i czy nawet prezes zarzadu spolki moze nakazac pracownikom
    > prowadzenie takiej ewidencji (wstecznie za okres 2 lat)?

    w firmie gdzie jest dział kadr nie powinno być wątpliwości ,że do tych
    czynności będzie zobowiązana kadrowa bądź pracownik d/s pracowniczych /czyli
    osoba zajmujaca się sprawami z zakresu prawa / natomiast w niewielkich
    przedsiebiorstwach prywatnych przepis stwarza możliwości właścicielom
    wyznaczenie osoby ,która do wykonywania w jego imieniu czynności związanych
    z zakresu prawa pracy choc to nie do końca go zwalnia od odpowiedzialności
    jednak ten przepis stwarza możliwości pracodawcom od uchylania się od
    jakiejkolwiek odpowiedzialności za niedopełnienie obowiązków wynikłych z
    prawa pracy.Art. ustala szeroki zakres działania i odpowiedzialności
    pracownika powołanego w tej kwestii...a co do zlecen szefa to nie widze nic
    niezgodnego z tym ,że zleca zrobienia jakiegoś zestawienia wstecznego...

    Sandra