1. Data: 2003-01-29 10:01:11
Temat:art. 209 par. 1 KK [?]
Od:"arbi" <a...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej

Co mowi art. 209 par. 1 KK ?

--
pozdro i dzieki
arbi

2. Data: 2003-01-29 10:42:36
Temat:Re: art. 209 par. 1 KK [?]
Od:"kapitan NEMO" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co mowi art. 209 par. 1 KK ?

Uchylanie się od alimentów
Art. 209 § 1. Kto uporczywie uchyla się od wykonania ciążącego na nim z mocy
ustawy lub orzeczenia sądowego obowiązku opieki przez niełożenie na
utrzymanie osoby najbliższej lub innej osoby i przez to naraża ją na
niemożność zaspokojenia podstawowych potrzeb życiowych,

podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do
lat 2.

pozdr.:)
nemo

3. Data: 2003-01-29 10:48:49
Od:Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik arbi napisał:
> Hej
>
> Co mowi art. 209 par. 1 KK ?

Na pewno chodzi Ci o KK = Kodeks Karny?

Bo art. 209 KK nie ma zadnego paragrafu i brzmi tak:

"Art. 209. Kto bezpośrednio po dokonaniu kradzieży używa gwałtu na sobie
albo grozi jego natychmiastowym użyciem, aby utrzymać się w posiadaniu
zabranego mienia, podlega karze pozbawienia wolności od roku do lat 10."

Maddy

--
Magdalena "Maddy" Wołoszyk
m...@e...com.pl

4. Data: 2003-01-29 10:52:41
Od:s...@d...pl (Marcin Surowiec) szukaj wiadomości tego autora

: Bo art. 209 KK nie ma zadnego paragrafu i brzmi tak:

wiesz Maddy nie chciałbym cię dołować ale od pięciu lat obowiązuje nowy
kodeks karny i art. 209 brzmi tak jak podał cpt. nemo. :)

ja rozumiem, dużo pracy, mało czasu dla siebie - nie przejmuj się :-)

5. Data: 2003-01-29 10:55:28
Od:Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik kapitan NEMO napisał:

> [...]
> niemożność zaspokojenia podstawowych potrzeb życiowych,
>
> podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do

Chlorella, to co ja za kodeks karny mam na dysku?
Beck beknie...

Maddy

--
Magdalena "Maddy" Wołoszyk
m...@e...com.pl

6. Data: 2003-01-29 10:57:32
Od:Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Maddy napisa_(a):
> [...]
> albo grozi jego natychmiastowym użyciem, aby utrzymać się w posiadaniu
> zabranego mienia, podlega karze pozbawienia wolności od roku do lat 10."

w 1997 roku uchwalono nowy kodeks karny :)

KG

7. Data: 2003-01-29 11:08:35
Od:"kapitan NEMO" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chlorella, to co ja za kodeks karny mam na dysku?
> Beck beknie...

Powiedz tylko komu - to mu dołożę
:-)
nemo

8. Data: 2003-01-29 11:11:36
Od:Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Powiedz tylko komu - to mu dołożę
> :-)

Beckowi :-)) Temu od tego dużego grubego niebieskiego zbioru przepisów.
Wydali to na CD, ale cudo toto nie jest :-)
Niestey, lex to droga impreza.

Maddy bezlexowa

--
Magdalena "Maddy" Wołoszyk
m...@e...com.pl

9. Data: 2003-01-29 11:19:44
Od:"kapitan NEMO" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Beckowi :-)) Temu od tego dużego grubego niebieskiego zbioru przepisów.
> Wydali to na CD, ale cudo toto nie jest :-)
> Niestey, lex to droga impreza.

hmm..... wszystkim w tej firmie? (sprzątaczce, magazynierowi,
przedstawicielom handlowym itp..0
Czy wystarczy, jak wtłukę zarządowi??
:P
nemo