  • 1. Data: 2003-01-29 10:01:11
    Temat: art. 209 par. 1 KK [?]
    Od: "arbi" <a...@N...pl>

    Hej

    Co mowi art. 209 par. 1 KK ?

    --
    pozdro i dzieki
    arbi

  • 2. Data: 2003-01-29 10:42:36
    Temat: Re: art. 209 par. 1 KK [?]
    Od: "kapitan NEMO" <b...@w...pl>

    > Co mowi art. 209 par. 1 KK ?

    Uchylanie się od alimentów
    Art. 209 § 1. Kto uporczywie uchyla się od wykonania ciążącego na nim z mocy
    ustawy lub orzeczenia sądowego obowiązku opieki przez niełożenie na
    utrzymanie osoby najbliższej lub innej osoby i przez to naraża ją na
    niemożność zaspokojenia podstawowych potrzeb życiowych,

    podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do
    lat 2.

    pozdr.:)
    nemo

  • 3. Data: 2003-01-29 10:48:49
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik arbi napisał:
    > Hej
    >
    > Co mowi art. 209 par. 1 KK ?

    Na pewno chodzi Ci o KK = Kodeks Karny?

    Bo art. 209 KK nie ma zadnego paragrafu i brzmi tak:

    "Art. 209. Kto bezpośrednio po dokonaniu kradzieży używa gwałtu na sobie
    albo grozi jego natychmiastowym użyciem, aby utrzymać się w posiadaniu
    zabranego mienia, podlega karze pozbawienia wolności od roku do lat 10."

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 4. Data: 2003-01-29 10:52:41
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

    : Bo art. 209 KK nie ma zadnego paragrafu i brzmi tak:

    wiesz Maddy nie chciałbym cię dołować ale od pięciu lat obowiązuje nowy
    kodeks karny i art. 209 brzmi tak jak podał cpt. nemo. :)

    ja rozumiem, dużo pracy, mało czasu dla siebie - nie przejmuj się :-)

  • 5. Data: 2003-01-29 10:55:28
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik kapitan NEMO napisał:

> [...]
    > niemożność zaspokojenia podstawowych potrzeb życiowych,
    >
    > podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do

    Chlorella, to co ja za kodeks karny mam na dysku?
    Beck beknie...

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 6. Data: 2003-01-29 10:57:32
    Od: Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl>

    Maddy napisa_(a):
> [...]
    > albo grozi jego natychmiastowym użyciem, aby utrzymać się w posiadaniu
    > zabranego mienia, podlega karze pozbawienia wolności od roku do lat 10."

    w 1997 roku uchwalono nowy kodeks karny :)

    KG

  • 7. Data: 2003-01-29 11:08:35
    Od: "kapitan NEMO" <b...@w...pl>

    > Chlorella, to co ja za kodeks karny mam na dysku?
    > Beck beknie...

    Powiedz tylko komu - to mu dołożę
    :-)
    nemo

  • 8. Data: 2003-01-29 11:11:36
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    > Powiedz tylko komu - to mu dołożę
    > :-)

    Beckowi :-)) Temu od tego dużego grubego niebieskiego zbioru przepisów.
    Wydali to na CD, ale cudo toto nie jest :-)
    Niestey, lex to droga impreza.

    Maddy bezlexowa

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 9. Data: 2003-01-29 11:19:44
    Od: "kapitan NEMO" <b...@w...pl>

    > Beckowi :-)) Temu od tego dużego grubego niebieskiego zbioru przepisów.
    > Wydali to na CD, ale cudo toto nie jest :-)
    > Niestey, lex to droga impreza.

    hmm..... wszystkim w tej firmie? (sprzątaczce, magazynierowi,
    przedstawicielom handlowym itp..0
    Czy wystarczy, jak wtłukę zarządowi??
    :P
    nemo