  • 1. Data: 2003-01-29 09:14:23
    Temat: chcę, żeby ich bolało!
    Od: poreba <d...@p...com>

    Bardzo dziekuje za wyjasnienia w sprawie klauzuli; a teraz prosze o
    jeszcze: w wywoku zasadzono mi wyplate wynagrodzenia i wydanie
    swiadectwa pracy. Wyrok byl zaoczny, prawomocny od 20.12.2002.
    Wyrok przeslalm do PIP, aby bylych pracodawcow pognebic (oczywiscie -
    mimo natychmiastowej wykonalnosci wyroku nie otrzymalam ani
    swiadectwa pracy ani pieniedzy). PIP odpowiedziala, ze skierowala
    wystapienie do pracodawcow wnioskujac o wykonanie wyroku niezwloczne.
    (oczywiscie nadal bezskutecznie na to czekam!) Poinformowali mnie, e
    o pieniadze moge wystapic na droge postepowania egzekucyjnego, a w
    stosunku do osob odpowiedzialnych z niewykonanie wyroku zastosowano
    restrykcyjne srodki prawne.
    No teraz tak: czy moge domagac sie od PIP bli zszych szczegolow? Chce
    wiedziec, jakie to restrykcyjne - chce, zeby ich mocno bolalo, zdaje
    sie, ze nalezy im sie grzywna?
    O pieniadze - to do komornika, a o swiadectwo pracy to gdzie dalej?
    Prosze o podpowiedz!

  • 2. Data: 2003-01-29 13:51:46
    Temat: Re: chcę, żeby ich bolało!
    Od: "Bartosz Skorek" <b...@i...com.pl>

    > O pieniadze - to do komornika, a o swiadectwo pracy to gdzie dalej?
    > Prosze o podpowiedz!

    I o to, i o to do komornika