  • 1. Data: 2003-01-29 09:42:38
    Temat: Egzekucja dlugu
    Od: "PL" <p...@p...pl>

    Witam!
    Pewna moja znajoma jest szczesliwa ;-( posiadaczka pelnoletniego pacholecia
    plci pieknej, ktore zakupilo - jakis czas temu (luty '01) - telefon
    komorkowy w jednej z polskich sieci. Niewiedziec czemu - jakowyms nieznanym
    przeblyskiem pracy swego umyslu - dziewcze owo nie dopelnilo obowiazku
    nalezytego rozliczenia sie z dostawca uslug i zaleglo z trzema
    niezaplaconymi fakturami (jedna to - wedle moich domyslow - rodzaj kary za
    zerwanie umowy, gdyz kwota jest zbyt okragla na standardowa oplate).
    Wierzyciel odsprzedal cale zadluzenie firmie windykacyjnej i... no wlasnie:
    co czynic w zaistnialej sytuacji? Dluzniczka jast za granica (mamy faks
    strony z paszportu z "wbita" pieczecia wizowa). Nie posiada zadnej
    nieruchomosci, a ruchomosci, ktorymi dysponuje sa wlasnoscia jej matki. Nie
    jest rowniez mezatka, ani nie pozostaje na utrzymaniu zadnej osoby (w
    kraju). Nie ma konta bankowego ani lokat.

    Prosze o wszelkie sugestie, zwlaszcza opierajace sie na codziennej praktyce.
    Jak bardzo egzekutor moze "dokuczyc" bogu ducha winnej matce?

    Pozdrawiam!
    Pawel

  • 2. Data: 2003-01-29 11:47:43
    Temat: Re: Egzekucja dlugu
    Od: "lulu" <j...@i...pl>

    To właściwie kto zakupił tą komórkę ???????
    Windykator czasami jak tutaj ponosi straty , to jego ryzyko .

    Użytkownik PL <p...@p...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b18873$f6d$...@c...magma-net.pl...

  • 3. Data: 2003-01-29 13:36:04
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    "PL" [...]

    > Prosze o wszelkie sugestie, zwlaszcza opierajace sie na codziennej
    praktyce.
    > Jak bardzo egzekutor moze "dokuczyc" bogu ducha winnej matce?

    To zalezy jak "bogu ducha winna" matka sobie na to pozwoli.

    Codzienna praktyka jest taka, ze fotma taka straszy jak moze dokad
    straszony wykazuje oznaki wystraszenia - jedna z oznak jest "brak reakcji".

    Proponuje na poczatek list
    "informuje, ze dluznik niemieszka pod wskazanym adresem"

    jesli beda straszyli "egzekucja" Matke drugie

    'Uprzejmie informuje, ze jeslinie zaprzestaniecie nekac mnie,
    osoby nie bedacej strona sporu zmuszona bede podjac stosowne kroki
    m inn
    skarge do GIODO o bezprawne wykorzystywanie i przetwarzaniemoich danyc
    osobowych"
    skarge do prokuratury o uzycie grozby karalnej w postaci "wyegzekwowania
    wszelkimi sposobami"
    rzekomego mojego wobec was dlugu'

    Moze pomoze.

    Boguslaw