  • 1. Data: 2003-01-29 09:38:08
    Temat: Orzeczenie nieważności małżeństwa kościelnego
    Od: "Ola Karnowska" <k...@w...pl>

    Przepraszam, że tutaj, ale nie mogę znaleźć bardziej wykształconej grupy :)
    Czy ktoś z Was wie jak przebiega procedura orzeczenia nieważności małżeństwa
    kościelnego, może komuś udało się ją przeprowadzić? Prosze o kontakt
    k...@w...pl

  • 2. Data: 2003-01-29 22:37:53
    Od: "Mrls" <m...@p...onet.pl>

    Z tego co wiem kwestie tę reguluje kodeks kanoniczny...sprawdź

    Marcin

  • 3. Data: 2003-01-30 07:22:10
    Od: "Artur Lew" <n...@p...onet.pl>

    > Czy ktoś z Was wie jak przebiega procedura orzeczenia nieważności
    małżeństwa
    > kościelnego, może komuś udało się ją przeprowadzić? Prosze o kontakt
    Z tego co pamietam co nam dawno temu mowili na jakis kursach
    przedmalzenskich
    to trzeba isc do biskupa - dac mu powod typu ze ojciec nie chce wychowywac
    dzieci
    w wierze, jest anormalny, itp - generalnie trzeba sie powolac na zlamanie
    przysiegi
    przedmalzenskiej i przekonac go ze powinien anulowac ow sakrament.
    Ale z tego co mowil ten zakonnik na kursie to wyglada to jeszcze gorzej niz
    rozwod w sadzie (pranie strasznych brudow, itp...) i dodatkowo dlugo trwa.
    Ale to oczywiscie teoria...

    Artur Lew

  • 4. Data: 2003-01-30 08:05:06
    Od: "AJA" <n...@w...iie.pz.zgora.pl>

> [...]
    małżeństwa
    > kościelnego, może komuś udało się ją przeprowadzić? Prosze o kontakt

    Wystarczy przejzec archiwum grupy i bedzie tam.
    Ale skoro pisze to zapodam:
    24.01.2003 byl o tym watek, i podaje URL:

    http://groups.google.pl/groups?hl=pl&lr=&ie=UTF-8&oe
    =UTF-8&threadm=3E31368E.
    B423FB1C%40elita.pl&rnum=2&prev=/groups%3Fas_q%3Dkod
    eks%2520kanoniczny%26ie%
    3DUTF-8%26oe%3DUTF-8%26as_ugroup%3Dpl.soc.prawo%26lr
    %3D%26as_drrb%3Db%26as_m
    ind%3D12%26as_minm%3D10%26as_miny%3D2002%26as_maxd%3
    D29%26as_maxm%3D1%26as_m
    axy%3D2003%26hl%3Dpl

    Pozdrawiam
    AJA

  • 5. Data: 2003-01-30 08:19:31
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    AJA wrote:
> [...]
    > 3DUTF-8%26oe%3DUTF-8%26as_ugroup%3Dpl.soc.prawo%26lr
    %3D%26as_drrb%3Db%26as_m
    > ind%3D12%26as_minm%3D10%26as_miny%3D2002%26as_maxd%3

    Połamał się ten link, więc dam bezpośredni

    http://groups.google.pl/groups?hl=pl&lr=&ie=UTF-8&oe
    =UTF-8&selm=3E31368E.B423FB1C%40elita.pl

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700_XXX.htm