  • 11. Data: 2005-09-10 21:03:13
    Temat: Re: dzialanie firmy kruk
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Paweł K wrote:
    > witam,
    >
    > mam jeszce jedno pytanie,
    > skoro strasz mnie ze beda spisywali wyposażenie mieszkania, to jak mam
    > odrożnic w najgorszym wypadku czy to jest komornik czy firma kruk

    Tak samo, jak odróżniasz policjanta od wścibskiej sąsiadki. Właściwe
    dokumenty.

    PS: cytuj po ludzku.

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

  • 12. Data: 2005-09-10 21:11:20
    Od: scream <n...@p...pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):
    > Tak samo, jak odróżniasz policjanta od wścibskiej sąsiadki. Właściwe
    > dokumenty.

    A ZTCW to komornik też nie może sobie "ot tak" wejść do mieszkania.
    Jeśli nie będziecie chcieli go wpuścić, to musi przyjść z policją i
    odpowiednimi papierami. Najlepiej po prostu nie wpuszczać :)

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 13. Data: 2005-09-10 21:15:47
    Od: MAc <m...@t...poczta.onet.pl>

    Paweł K napisał(a):
    > witam,
    >
    > mam jeszce jedno pytanie,
    > skoro strasz mnie ze beda spisywali wyposażenie mieszkania, to jak mam
    > odrożnic w najgorszym wypadku czy to jest komornik czy firma kruk

    Spisywać w takim przypadku może TYKO komornik i do tego musi mieć wyrok.
    Czyli najpierw musi być sprawa w sądzie. Każdy kto by chciał to robić
    zanim będzie wyrok na 100% robi to bezprawnie.

    MAc

  • 14. Data: 2005-09-10 21:33:14
    Od: "Paweł K" <p...@w...pl>

    czyli radzicie zeby nie wpuszczac do domu jakis podejrzanych typow, no chyba
    ze przyszedłby komornik?
    NIe wiem czy warto z nimi dyskutowaci sie denerwowac i przede wszystkim
    denerwowac rodziców (przeciez to nie sa ich dlugi tylko moje).
    Moze najlepierj sposcic go w poniedzialek i nie wpuszczac do mieszkania,
    przeciez jesli nie jest komornikiem to nie wezwie policji, bo nie ma takiego
    prawa, oni nawet nie maja chyba prawa wysylac listow poleconych bo jak
    kiedys powiedizalem ze wszystko chce dostawac wlasnie w takiej formnie to
    facet sie zapienil i powiedziel ze bedzei wysylal zwykłym.

    Pawel

  • 15. Data: 2005-09-10 21:41:17
    Od: BartekK <s...@d...org>

    Paweł K napisał(a):
    > czyli radzicie zeby nie wpuszczac do domu jakis podejrzanych typow, no chyba
    > ze przyszedłby komornik?
    Jesli przyszlyby jakies podejrzane typy to nie wpuszczac, zwlaszcza jak
    sie okaze ze to delegacja z usenetu w sprawie prawidlowego cytowania.

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    | s...@d...org GG:23319 tel +48 696455098
    173

  • 16. Data: 2005-09-10 21:48:52
    Od: MAc <m...@t...poczta.onet.pl>

    Paweł K napisał(a):
    > czyli radzicie zeby nie wpuszczac do domu jakis podejrzanych typow, no chyba
    > ze przyszedłby komornik?

    Dokładnie tak. Kruk to Prywatna firma a nie żadem urząd. Nie dość, że
    możesz ich nie wpuścić, to jeszcze możesz z nimi w ogóle nie rozmawiać.

    Nie lubię naciągaczy (rozumiem, że w twoim przypadku chcesz zapłacić,
    tylko masz kłopoty), ale jeszcze bardziej nie lubię kruka

    > Moze najlepierj sposcic go w poniedzialek i nie wpuszczac do mieszkania,
    > przeciez jesli nie jest komornikiem to nie wezwie policji,

    nie wezwie policji, bo nie ma powodu. No i nie ma ŻADNYCH podstaw.
    Jedyne co naprawdę mogą to iść do sądu, wygrać (no bo pewnie wygrają
    skoro masz dług) i wysłać komornika.
    Jeżeli tak będzie (tzn przegrasz sprawę), to zapłać jak najszybciej,
    zanim sprawa trafi do komornika, bo to dodatkowe koszty.

    Na upartego można ich próbować skarżyć o nękanie, naruszenie miru domowego.

    poczytaj archiwum, o kruku było sporo - generalnie straszą, psują krew -
    ale bez sądu NIC nie mogą.

  • 17. Data: 2005-09-10 21:53:54
    Od: MAc <m...@t...poczta.onet.pl>

    jeszcze jedno, może niemoralne, ale sprawdzone i pozwala przeciągnąć
    sprawę o jakiś czas.

    Kruk ma bajzel u siebie - idea też. Oni nie są do końca pewni które
    długi są wymagalne a które wynikają z bałaganu w papierach.
    Jeżeli uznasz dług, (przeczytaj co to znaczy) to sprawa dosyć szybko
    idzie do sądu. Jeżeli go nie uznasz i będziesz mówił, że płaciłeś, tylko
    mają bałagan - to stracą miesiąc na wyjaśnianie tego z ideą. Oczywiście
    będą dalej straszyć, ale zanim nie wyjaśnią, to do sądu nie pójdą. Może
    w tym czasie nazbierasz na spłatę długu.

    Kiedy zerwali umowę?

    MAc

  • 18. Data: 2005-09-11 01:46:30
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Paweł K wrote:
> [...]
    > kiedys powiedizalem ze wszystko chce dostawac wlasnie w takiej formnie to
    > facet sie zapienil i powiedziel ze bedzei wysylal zwykłym.

    Przede wszystkim się przemelduj gdziekolwiek indziej i rodzice niech
    przez uchylone drzwi rozdają wszystkim karteczkę z biura meldunkowego,
    ze taki pan tu nie mieszka.

  • 19. Data: 2005-09-11 07:54:36
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Sat, 10 Sep 2005 21:33:57 +0200, użyszkodnik Beniamin
    <b...@c...pl> napisał:

    > A dla ciebie rada taka: skoro nie możesz w tej chwili zapłacić, to
    > korzystne jest dla ciebie, że się chłopaki produkują, a nie oddają
    > sprawy do sądu. Więc możesz dalej grać przestraszonego, coś im tam
    > obiecywać przez telefon, spłacać po pare złotych - jednym słowem grać na
    > czas, aż będziesz w stanie zapłacić całość. Bo szansa, że nie oddadzą
    > sprawy do sądu przy dużej kwocie i nieprzedawnionym roszczeniu jest
    > minimalna, a koszty rozprawy i komornika są spore.

    napewno mniejsze niz inflacja (liczona wedlug stopy wzrostu cen paliwa
    co poki co jest jedynym uczciwym wskaźnikiem w gospodarce rynkowej)

    --
    futszaK
    601061867

  • 20. Data: 2005-09-11 07:55:07
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Sat, 10 Sep 2005 21:42:36 +0200, użyszkodnik Tomasz Pyra
    <h...@s...spam.spam> napisał:

    > Nie wiem jakie masz te dlugi... jak 10000zl to moze gorzej.
    > Ale wyslij im na przyklad 10% kwoty.
    > To juz ich "zamknie" na jakis czas.

    to bedzie uznanie dlugu i przerywa bieg przedawnienia