  • 1. Data: 2011-09-20 14:04:39
    Temat: dluznik - co z dziadem zrobic
    Od: "CeZ__134" <D...@p...onet.pl>

    Witam

    Sprawa wyglada tak;
    Pracowalem na umowe zlecenie - 3 umowy.
    Za dwie zaplacil.,za trzecia juz nie.
    Spradzilem go w ZUS ,zadnych skladek nie zaplacil, to samo w skarbowce, nie
    ma sladu po mnie.
    Sprawe skierowalem do PiP-u, pozniej pozew do sadu.
    Teraz...
    Odzywa sie do mnie dluznik, z checia ...`podpiszemy pisemko ze zobowiazuje
    sie do splaty dlugu`.. ma przyjechac jutro. Pewnie jakies grosze bedzie mial
    ze soba- powiedzmy pierwsza rata.
    Teraz pytanie, brac od niego kase ( nie mam zamiaru podpisywac pisemka )czy
    olac ? Dac mu do zrozumienia ze sprawa w PiP-ie juz ruszyla a na dniach
    wedruje do sadu pozew. ?!

    pozdrawiam

    CeZ__134

  • 2. Data: 2011-09-20 14:05:15
    Temat: Re: dluznik - co z dziadem zrobic
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    W dniu 2011-09-20 16:04, CeZ__134 pisze:

    > pozdrawiam
    >
    > CeZ__134

    Napisz to samo jeszcze z 3 razy.

    --
    @2011 Johnson
    http://db.tt/JzsPUMU

  • 3. Data: 2011-09-21 19:55:02
    Od: "Jackare" <1...@1...tralala.com>

    Użytkownik "CeZ__134" <D...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > pisemka )czy
    > olac ? Dac mu do zrozumienia ze sprawa w PiP-ie juz ruszyla a na dniach

    PIP nie zajmuje się umowami cywilnoprawnymi a taka była Twoja umowa, więc
    raczej Cię spuszczą na drzewo.
    Jeżeli chcesz coś zgłaszać do skarbówki i ZUSu zastanów się: oni gościa
    dorwą i oskubią ale Ty możesz już swych pieniędzy nigdy nie zobaczyć.
    Oceń na czym ci zależy: na pieniądzach czy na uwaleniu dłużnika. A na
    zmotywowanie do zapłaty jest wiele róznych sposobów skuteczniejszych niż
    nasyłanie urzędów kontrolnych.

  • 4. Data: 2011-09-22 02:41:16
    Od: "CeZ__134" <D...@p...onet.pl>

    > Oceń na czym ci zależy: na pieniądzach czy na uwaleniu dłużnika. A na
    > zmotywowanie do zapłaty jest wiele róznych sposobów skuteczniejszych niż
    > nasyłanie urzędów kontrolnych.

    Mozesz przytoczyc jakis z dobrych sposobow nie majac wyroku ?:) Koledzy z
    podworka ? ...

    CeZ__134

  • 5. Data: 2011-09-22 07:08:40
    Od: "Jackare" <1...@1...tralala.com>

    > Mozesz przytoczyc jakis z dobrych sposobow nie majac wyroku ?:)

    Noooo.... nie mogę - w każdym razie danie do zrozumienia osobiście lub
    poprzez rodzinę dłużnika że ty i ludzie którzy cię wspierają traktują dług
    poważnie często działa otrzeźwiająco i pozwala dłużnikowi wrócić z jego
    świata do tego prawdziwego.

    Koledzy z

  • 6. Data: 2011-09-22 10:29:28
    Od: "_ąćęłńóśźż" <j...@g...pl>

    Podobnie jak my nie możemy sobie poradzić z internetowymi ciociami dobra rada
    na każdy temat, byle bez sensu.

    -----

  • 7. Data: 2011-09-23 06:31:11
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "_ąćęłńóśźż" <j...@g...pl> napisał

    > Podobnie jak my nie możemy sobie poradzić z internetowymi ciociami
    > dobra rada
    > na każdy temat, byle bez sensu.

    I z debilami uporczywie odpowiadającymi nad tekstem poprzednika.

  • 8. Data: 2011-09-23 15:51:00
    Od: "Mark Twain" <2...@1...eu>

    Sam jesteś debil.

    --