    From: "CeZ__134" <D...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: dluznik - co z dziadem zrobic
    Date: Tue, 20 Sep 2011 16:04:39 +0200

    Witam

    Sprawa wyglada tak;
    Pracowalem na umowe zlecenie - 3 umowy.
    Za dwie zaplacil.,za trzecia juz nie.
    Spradzilem go w ZUS ,zadnych skladek nie zaplacil, to samo w skarbowce, nie
    ma sladu po mnie.
    Sprawe skierowalem do PiP-u, pozniej pozew do sadu.
    Teraz...
    Odzywa sie do mnie dluznik, z checia ...`podpiszemy pisemko ze zobowiazuje
    sie do splaty dlugu`.. ma przyjechac jutro. Pewnie jakies grosze bedzie mial
    ze soba- powiedzmy pierwsza rata.
    Teraz pytanie, brac od niego kase ( nie mam zamiaru podpisywac pisemka )czy
    olac ? Dac mu do zrozumienia ze sprawa w PiP-ie juz ruszyla a na dniach
    wedruje do sadu pozew. ?!

    pozdrawiam

    CeZ__134