    From: "Jackare" <1...@1...tralala.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: dluznik - co z dziadem zrobic
    Date: Wed, 21 Sep 2011 21:55:02 +0200

    Użytkownik "CeZ__134" <D...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:j5a6hk$j4q$1@news.onet.pl...
    > Witam
    >
    > Sprawa wyglada tak;
    > Pracowalem na umowe zlecenie - 3 umowy.
    > Za dwie zaplacil.,za trzecia juz nie.
    > Spradzilem go w ZUS ,zadnych skladek nie zaplacil, to samo w skarbowce,
    > nie
    > ma sladu po mnie.
    > Sprawe skierowalem do PiP-u, pozniej pozew do sadu.
    > Teraz...
    > Odzywa sie do mnie dluznik, z checia ...`podpiszemy pisemko ze zobowiazuje
    > sie do splaty dlugu`.. ma przyjechac jutro. Pewnie jakies grosze bedzie
    > mial
> [...]

    PIP nie zajmuje się umowami cywilnoprawnymi a taka była Twoja umowa, więc
    raczej Cię spuszczą na drzewo.
    Jeżeli chcesz coś zgłaszać do skarbówki i ZUSu zastanów się: oni gościa
    dorwą i oskubią ale Ty możesz już swych pieniędzy nigdy nie zobaczyć.
    Oceń na czym ci zależy: na pieniądzach czy na uwaleniu dłużnika. A na
    zmotywowanie do zapłaty jest wiele róznych sposobów skuteczniejszych niż
    nasyłanie urzędów kontrolnych.